Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-05-2024 12:18:00 |
Składania : | 11-06-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 11-06-2024 10:30:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-06-11 12:28 | Agnieszka Kasprzyk |
Informacja
z
otwarcia
ofert Dotyczy: postępowania pn.: Wykonanie placu zabaw na osiedlu nr 4 w miejscowości Czempiń – Etap I. Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęła następująca oferta: Numer ofert Wykonawca Cena/koszt Termin gwarancji 1. Grupa Hydro Sp. z o.o. Sp.k ul. Farbiarska 28 62-050 Mosina 214 576,58 zł brutto 72 m-ce |
2024-06-11 10:00 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 137 600,00 zł brutto. |
2024-06-03 17:55 | Agnieszka Kasprzyk |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
6
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
udziela
odpowiedzi
na
pytania: Pytanie 1 Czy Zamawiający dopuści zmianę drewna konstrukcyjnego wykonanych urządzeń zabawowych z drewna robinii akacjowej na drewno klejone o przekroju 100 x100 mm lub profile stalowe o przekroju 80x80 mm? Odpowiedź Zamawiający oczekuje urządzeń metalowych, piaskowanych, ocynkowanych i malowanych proszkowo, montowanych w stopie betonowej. Wyjątek stanowi urządzenie, którym jest tor przeszkód, gdzie Zamawiający dopuści wykonanie urządzenia z drewna naturalnego, zabezpieczonego przed rozszczepieniem, zakonserwowanego i odpornego na zmienne warunki atmosferyczne. Zamawiający wymaga wykonania burt ochronnych i daszków w Zestawie zabawowym, wykonanych z płyty PCV, zabezpieczonych środkiem ochronnym i odpornych na zmienne działanie czynników atmosferycznych, wandaloodporne oraz siedziska w bujaku wykonanego z trwałego tworzywa sztucznego. Zastosowanie konstrukcji nośnej z rur stalowych o przekroju 100x100mm. Do zamawianych elementów należy dostarczyć certyfikaty bezpieczeństwa oraz inne niezbędne dokumenty. Elementy oznakowane tabliczkami znamionowymi. Wszystkie zamawiane elementy odpowiednio zakonserwowane i odporne na zmienne warunki atmosferyczne. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed wbudowaniem kart katalogowych do akceptacji, a po jej uzgodnieniu, może przystąpić do dalszych prac. Zastosowane materiały budowlane muszą posiadać ważne aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej. Urządzenia i wyposażenie powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zabezpieczonych przed destrukcyjnym działaniem czynników atmosferycznych oraz odporne na akty wandalizmu. Pytanie 2 Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie zjeżdżalni do placu zabaw wykonaną z tworzywa LLDPE (tworzywo LLDPE nie nagrzewa się przy wysokich temperaturach i nie powoduje oparzeń skóry u bawiących się dzieci w dni upalne w porównaniu z zjeżdżalni wykonanej z stali nierdzewnej). Odpowiedź Zamawiający wymaga zjeżdżalni wykonanej ze stali nierdzewnej. Pytanie 3 Czy w ramach strefy zamawianych robót występują jakiekolwiek sieci lub inne kolizje? Jeśli występują to wnosimy o udostępnienie stosownej inwentaryzacji z opisem i mapą. Odpowiedź Istniejące sieci zostały pokazane na mapie do celów projektowych. Na obszarze objętym opracowaniem znajdują się drzewa i krzewy, w tym dwa egzemplarze z gatunku Thuja occidentlis (obw. na wys.5cm <50cm) kolidujące z projektowaną pochylnią, przeznaczone do usunięcia. Pytanie 4 Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający udostępnił całą dokumentację projektową, techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciąża Wykonawcy. Odpowiedź Zamawiający załączył całą, posiadaną dokumentacje do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumentacja została zatwierdzona przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, co potwierdza wydane Zaświadczenie nr 582/2023 o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu. Pytanie 5 Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy. Odpowiedź Zamawiający dysponuje Zaświadczeniem nr 582/2023 o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, wydanym przez Starostwo Powiatowe w Kościanie. Pytanie 6 Czy występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy dla sprzętu budowlanego i samochodów ciężarowych 4-osiowych niezbędnych do wykonania robót? Odpowiedź Teren objęty opracowaniem znajduje się w północnej części działki i ogrodzony jest wysokim piłkochwytem z siatki. Pytanie 7 Zamawiający w Projekcie wskazuje konkretne wymiary i materiały urządzeń konkretnych producentów, a taka kombinacja sprawia, iż trudne jest zaoferowanie urządzeń innych, konkurencyjnych producentów. W związku z czym prosimy o dopuszczenie urządzeń równoważnych poprzez dopuszczenie tolerancji wymiarów +/- 20 % od podanych w opisie technicznym. Wymiary w żaden sposób nie wpływają na funkcjonalność czy przeznaczenie sprzętu, dlatego nie powinny być z góry narzucone. Ich narzucenie wymaga zaoferowania wprost wskazanych w dokumentacji technicznej. Odpowiedź Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ dopuszcza odchylenie wymiarów urządzeń do 5% w stosunku do wymiarów wynikających z dokumentacji zamówienia. W projekcie został zawarty zapis: „Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem”. Pytanie 8 Zamawiający wskaże miejsce składowania ewentualnego nadmiaru ziemi koniecznej do wywiezienia? Czy Wykonawca będzie musiał przedstawić dokumenty potwierdzające utylizację ziemi? Odpowiedź Teren objęty opracowaniem stanowią niewykorzystywane i zdegradowane boiska do gry tenisa ziemnego o nawierzchni z miału ceglanego. Celem inwestycji jest dostosowanie ogólnodostępnej przestrzeni do potrzeb mieszkańców i doposażenie terenu rekreacyjnego o nowe urządzenia zabawowe dla dzieci. Zagospodarowanie nadmiaru materiału leży w gestii Wykonawcy. Zamawiający nie oczekuje potwierdzenia utylizacji pozyskanego materiału. Pytanie 9 Proszę o informację czy istnieje możliwość montażu urządzeń innych aniżeli przedstawione w ofercie, jednak z zachowaniem podanych parametrów. Odpowiedź W projekcie został zawarty zapis: "Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem". Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ dopuszcza odchylenie wymiarów urządzeń do 5% w stosunku do wymiarów wynikających z dokumentacji zamówienia. |
2024-06-03 17:51 | Agnieszka Kasprzyk |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
286
ust.
1
i
ust.
3
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
zmienia
treść
SWZ
w
następującym
zakresie: I. Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ W SWZ było: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 03.07.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. W SWZ jest: 13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 10.07.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. II. Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ W SWZ było: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 04.06.2024 r., godz. 10:00 W SWZ jest: 15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 11.06.2024 r., godz. 10:00 III. Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ W SWZ było: 15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.06.2024 r. o godz. 10:30 W SWZ jest: 15.3 Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.06.2024 r. o godz. 10:30 IV. Zmienia się treść załącznika nr 10 do SWZ – Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia poprzez załączenie dodatkowego pliku pod nazwą: „FZ.271.1.7.2024 Dodatkowe wytyczne do projektu zagospodarowania terenu”. Pozostałe zapisy SWZ pozostają bez zmian FZ.271.1.7.2024 zmia [...].pdf |
2024-05-24 09:22 | Agnieszka Kasprzyk |
Gmina
Czempiń
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
6
Ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych,
udziela
odpowiedzi
na
pytania: Pytanie 1 Zamawiający nie dopuszcza certyfikatów modułowych, w związku z tym, zgodnie z zasadą konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców, czy Zamawiający dopuści certyfikaty modułowe na kolekcję robinio oraz deklarację właściwości użytkowych producenta? Ewentualnie certyfikat całego placu po dokonaniu montażu? Nadmieniam, iż w/w certyfikaty spełniają obowiązującą normę EN 1176. Odpowiedź Zamawiający oczekuje certyfikatu do każdego zamawianego urządzenia zamontowanego na placu zabaw. Pytanie 2 Czy Zamawiający wymaga wykonania inwentaryzacji geodezyjnej po zakończonej inwestycji? Odpowiedź Zamawiający wymaga wykonania inwentaryzacji geodezyjnej po zakończeniu inwestycji. Pytanie 3 Czy Zamawiający wydłuży termin realizacji z 45 dni 90 dni? Podany termin 45 dni jest nierealny do wykonania jako producent urządzeń placu zabaw na materiał do wyprodukowania urządzeń u Dostawców w związku z zaistniała sytuacją na rynku oczekuje się po kilka tygodni. Ustalenie tak krótkiego terminu realizacji może spowodować, że tylko bardzo nieliczna grupa wykonawców, bądź tylko jeden z nich będzie skłonny złożyć ofertę, co w sposób zasadniczy może doprowadzić do złożenia wygórowanej cenowo oferty i tym samym doprowadzić do naruszenia zasady racjonalnego i efektywnego wydatkowania środków publicznych. Odpowiedź Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu wykonania zamówienia. Pytanie 4 W projekcie widniej zapis: "Kolorystyka i estetyka urządzeń do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed wbudowaniem na podstawie kart katalogowych i realnych zdjęć urządzeń producenta zamontowanych np. w innym miejscu" - czy tych konkretnych urządzeń wskazanych w projekcie czy Zamawiający dopuści fotografie innych urządzeń wykonanych z drewna robinia akacjowa? Odpowiedź Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia stanowią urządzenia metalowe. W związku z powyższym należy przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego kartę katalogową i zdjęcia urządzeń wykonanych z metalu a nie z drewna. |
Komunikaty