Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.271.1.7.2024 Wykonanie placu zabaw na osiedlu nr 4 w miejscowości Czempiń – Etap I.

Agnieszka Kasprzyk
Gmina Czempiń
Termin:
Zamieszczenia : 17-05-2024 12:18:00
Składania : 11-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 11-06-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1. FZ.271.1.7.2024 SWZ.pdf pdf 913.8 2024-05-17 12:18:00 Postępowanie
2. FZ.271.1.7.2024 zał nr 1 do nr 8.zip zip 378.01 2024-05-17 12:18:00 Postępowanie
3. FZ.271.1.7.2024 zał nr 9 Projekt umowy.pdf pdf 380.98 2024-05-17 12:18:00 Postępowanie
4. FZ.271.1.7.2024 -Dokumentacja zał nr 10.zip zip 11053.13 2024-05-17 12:18:00 Postępowanie
5. Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 146.23 2024-05-17 12:18:00 Postępowanie
FZ.271.1.7.2023 odpowiedzi na pytania.pdf pdf 540.93 2024-05-24 09:22:37 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.7.2024 zmiana SWZ.pdf pdf 299.99 2024-06-03 17:51:06 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.7.2024 -Dokumentacja zał nr 10.zip zip 11909.14 2024-06-03 17:51:06 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 37.44 2024-06-03 17:51:06 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.7.2023 odpowiedzi na pytania 2.pdf pdf 1317.43 2024-06-03 17:55:20 Publiczna wiadomość
FZ.271.1.7.2024 informacja z otwarcia.pdf pdf 201.93 2024-06-11 12:28:21 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-11 12:28 Agnieszka Kasprzyk Informacja z otwarcia ofert

Dotyczy: postępowania pn.: Wykonanie placu zabaw na osiedlu nr 4 w miejscowości Czempiń – Etap I.
Działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęła następująca oferta:
Numer ofert Wykonawca Cena/koszt
Termin gwarancji

1. Grupa Hydro Sp. z o.o. Sp.k
ul. Farbiarska 28
62-050 Mosina 214 576,58 zł brutto
72 m-ce

FZ.271.1.7.2024 info [...].pdf

2024-06-11 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 137 600,00 zł brutto.
2024-06-03 17:55 Agnieszka Kasprzyk Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust 1 i 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytania:
Pytanie 1
Czy Zamawiający dopuści zmianę drewna konstrukcyjnego wykonanych urządzeń zabawowych z drewna robinii akacjowej na drewno klejone o przekroju 100 x100 mm lub profile stalowe o przekroju 80x80 mm?

Odpowiedź
Zamawiający oczekuje urządzeń metalowych, piaskowanych, ocynkowanych i malowanych proszkowo, montowanych w stopie betonowej.
Wyjątek stanowi urządzenie, którym jest tor przeszkód, gdzie Zamawiający dopuści wykonanie urządzenia z drewna naturalnego, zabezpieczonego przed rozszczepieniem, zakonserwowanego i odpornego na zmienne warunki atmosferyczne.
Zamawiający wymaga wykonania burt ochronnych i daszków w Zestawie zabawowym, wykonanych z płyty PCV, zabezpieczonych środkiem ochronnym i odpornych na zmienne działanie czynników atmosferycznych, wandaloodporne oraz siedziska w bujaku wykonanego z trwałego tworzywa sztucznego.
Zastosowanie konstrukcji nośnej z rur stalowych o przekroju 100x100mm.
Do zamawianych elementów należy dostarczyć certyfikaty bezpieczeństwa oraz inne niezbędne dokumenty. Elementy oznakowane tabliczkami znamionowymi.
Wszystkie zamawiane elementy odpowiednio zakonserwowane i odporne na zmienne warunki atmosferyczne.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed wbudowaniem kart katalogowych do akceptacji, a po jej uzgodnieniu, może przystąpić do dalszych prac.
Zastosowane materiały budowlane muszą posiadać ważne aprobaty techniczne do stosowania w budownictwie użyteczności publicznej.
Urządzenia i wyposażenie powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zabezpieczonych przed destrukcyjnym działaniem czynników atmosferycznych oraz odporne na akty wandalizmu.

Pytanie 2
Czy zamawiający dopuszcza zastosowanie zjeżdżalni do placu zabaw wykonaną z tworzywa LLDPE (tworzywo LLDPE nie nagrzewa się przy wysokich temperaturach i nie powoduje oparzeń skóry u bawiących się dzieci w dni upalne w porównaniu z zjeżdżalni wykonanej z stali nierdzewnej).

Odpowiedź
Zamawiający wymaga zjeżdżalni wykonanej ze stali nierdzewnej.

Pytanie 3
Czy w ramach strefy zamawianych robót występują jakiekolwiek sieci lub inne
kolizje? Jeśli występują to wnosimy o udostępnienie stosownej inwentaryzacji z
opisem i mapą.

Odpowiedź
Istniejące sieci zostały pokazane na mapie do celów projektowych. Na obszarze objętym opracowaniem znajdują się drzewa i krzewy, w tym dwa egzemplarze z gatunku Thuja occidentlis (obw. na wys.5cm <50cm) kolidujące z projektowaną pochylnią, przeznaczone do usunięcia.

Pytanie 4
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający udostępnił całą dokumentację projektową, techniczną niezbędną do wykonania przedmiotu zamówienia oraz że dokumentacja ta jest kompletna i odzwierciedla stan faktyczny w zakresie warunków realizacji zamówienia, zaś brak jakichkolwiek dokumentów istotnych dla oceny warunków realizacji inwestycji nie obciąża Wykonawcy.

Odpowiedź
Zamawiający załączył całą, posiadaną dokumentacje do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dokumentacja została zatwierdzona przez Starostwo Powiatowe w Kościanie, co potwierdza wydane Zaświadczenie nr 582/2023 o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu.

Pytanie 5
Proszę o potwierdzenie, że Zamawiający dysponuje wszelkimi wymaganymi prawem decyzjami administracyjnymi oraz uzgodnieniami niezbędnymi w celu wykonania zamówienia, które zachowują ważność na okres zgodny z wymaganym terminem realizacji, a skutki ewentualnych braków w tym zakresie nie obciążają Wykonawcy.

Odpowiedź
Zamawiający dysponuje Zaświadczeniem nr 582/2023 o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu, wydanym przez Starostwo Powiatowe w Kościanie.

Pytanie 6
Czy występują ograniczenia w dojeździe do placu budowy dla sprzętu budowlanego i samochodów ciężarowych 4-osiowych niezbędnych do wykonania robót?

Odpowiedź
Teren objęty opracowaniem znajduje się w północnej części działki i ogrodzony jest wysokim piłkochwytem z siatki.

Pytanie 7
Zamawiający w Projekcie wskazuje konkretne wymiary i materiały urządzeń konkretnych producentów, a taka kombinacja sprawia, iż trudne jest zaoferowanie urządzeń innych, konkurencyjnych producentów.
W związku z czym prosimy o dopuszczenie urządzeń równoważnych poprzez dopuszczenie tolerancji wymiarów +/- 20 % od podanych w opisie technicznym. Wymiary w żaden sposób nie wpływają na funkcjonalność czy przeznaczenie sprzętu, dlatego nie powinny być z góry narzucone. Ich narzucenie wymaga zaoferowania wprost wskazanych w dokumentacji technicznej.

Odpowiedź
Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ dopuszcza odchylenie wymiarów urządzeń do 5% w stosunku do wymiarów wynikających z dokumentacji zamówienia.
W projekcie został zawarty zapis: „Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem”.

Pytanie 8
Zamawiający wskaże miejsce składowania ewentualnego nadmiaru ziemi koniecznej do wywiezienia? Czy Wykonawca będzie musiał przedstawić dokumenty potwierdzające utylizację ziemi?

Odpowiedź
Teren objęty opracowaniem stanowią niewykorzystywane i zdegradowane boiska do gry tenisa ziemnego o nawierzchni z miału ceglanego. Celem inwestycji jest dostosowanie ogólnodostępnej przestrzeni do potrzeb mieszkańców i doposażenie terenu rekreacyjnego o nowe urządzenia zabawowe dla dzieci. Zagospodarowanie nadmiaru materiału leży w gestii Wykonawcy. Zamawiający nie oczekuje potwierdzenia utylizacji pozyskanego materiału.

Pytanie 9
Proszę o informację czy istnieje możliwość montażu urządzeń innych aniżeli przedstawione w ofercie, jednak z zachowaniem podanych parametrów.

Odpowiedź
W projekcie został zawarty zapis: "Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem".
Zamawiający zgodnie z zapisami SWZ dopuszcza odchylenie wymiarów urządzeń do 5% w stosunku do wymiarów wynikających z dokumentacji zamówienia.

FZ.271.1.7.2023 odpo [...].pdf

2024-06-03 17:51 Agnieszka Kasprzyk Gmina Czempiń na podstawie art. 286 ust. 1 i ust. 3 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zmienia treść SWZ w następującym zakresie:
I. Zmienia się treść punktu 13.1 SWZ
W SWZ było:
13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 03.07.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
W SWZ jest:
13.1 Wykonawca związany jest ofertą przez 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert tj. do 10.07.2024 r. Pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert.
II. Zmienia się treść punktu 15.1 SWZ
W SWZ było:
15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 04.06.2024 r., godz. 10:00
W SWZ jest:
15.1 Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy https://platformazakupowa.pl/pn/czempin, do dnia 11.06.2024 r., godz. 10:00

III. Zmienia się treść punktu 15.2 SWZ
W SWZ było:
15.2 Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.06.2024 r. o godz. 10:30
W SWZ jest:
15.3 Otwarcie ofert nastąpi dnia 11.06.2024 r. o godz. 10:30

IV. Zmienia się treść załącznika nr 10 do SWZ – Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia poprzez załączenie dodatkowego pliku pod nazwą: „FZ.271.1.7.2024 Dodatkowe wytyczne do projektu zagospodarowania terenu”.

Pozostałe zapisy SWZ pozostają bez zmian

FZ.271.1.7.2024 zmia [...].pdf

FZ.271.1.7.2024 -Dok [...].zip

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

2024-05-24 09:22 Agnieszka Kasprzyk Gmina Czempiń na podstawie art. 284 ust 1 i 6 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, udziela odpowiedzi na pytania:
Pytanie 1
Zamawiający nie dopuszcza certyfikatów modułowych, w związku z tym, zgodnie z zasadą
konkurencyjności i równego traktowania Wykonawców, czy Zamawiający dopuści certyfikaty modułowe na kolekcję robinio oraz deklarację właściwości użytkowych producenta? Ewentualnie certyfikat całego placu po dokonaniu montażu?
Nadmieniam, iż w/w certyfikaty spełniają obowiązującą normę EN 1176.

Odpowiedź
Zamawiający oczekuje certyfikatu do każdego zamawianego urządzenia zamontowanego na placu zabaw.

Pytanie 2
Czy Zamawiający wymaga wykonania inwentaryzacji geodezyjnej po zakończonej inwestycji?

Odpowiedź
Zamawiający wymaga wykonania inwentaryzacji geodezyjnej po zakończeniu inwestycji.

Pytanie 3
Czy Zamawiający wydłuży termin realizacji z 45 dni 90 dni? Podany termin 45 dni jest nierealny do wykonania jako producent urządzeń placu zabaw na materiał do wyprodukowania urządzeń u Dostawców w związku z zaistniała sytuacją na rynku oczekuje się po kilka tygodni. Ustalenie tak krótkiego terminu realizacji może spowodować, że tylko bardzo nieliczna grupa wykonawców, bądź tylko jeden z nich będzie skłonny złożyć ofertę, co w sposób zasadniczy może doprowadzić do złożenia wygórowanej cenowo oferty
i tym samym doprowadzić do naruszenia zasady racjonalnego i efektywnego wydatkowania środków publicznych.

Odpowiedź
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu wykonania zamówienia.

Pytanie 4
W projekcie widniej zapis: "Kolorystyka i estetyka urządzeń do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed wbudowaniem na podstawie kart katalogowych i realnych zdjęć urządzeń producenta zamontowanych np. w innym miejscu" - czy tych konkretnych urządzeń wskazanych w projekcie czy Zamawiający dopuści fotografie innych urządzeń wykonanych z drewna robinia akacjowa?

Odpowiedź
Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia stanowią urządzenia metalowe.
W związku z powyższym należy przedstawić do zatwierdzenia przez Zamawiającego kartę katalogową i zdjęcia urządzeń wykonanych z metalu a nie z drewna.

FZ.271.1.7.2023 odpo [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 749