Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-05-15 09:43 | Julita Sitniewska |
Znak
spr.:
A.214-5/24 Białystok, 15 maja 2024 r. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Dotyczy postępowania pt.: Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku, o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1720), zwanej dalej uPZP. Działając na podstawie art. 253 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. uPzp, Zamawiający informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie art. 275 pkt. 1 uPzp pn.: Prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku, dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty nr 3, tj.: P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17 REGON 052219488, cena netto: 81 900,00 zł, cena brutto: 100 737,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. W postępowaniu złożono 4 oferty przez Wykonawców. Zamawiający zamieszcza informację na temat Wykonawców, oraz punktację w każdym kryterium oceny ofert, a także łączną punktacją, przyznaną ofertom na podstawie przyjętych w SWZ kryteriów oceny: 1) cena ofertowa - waga kryterium: 60 %, 2) okres gwarancji - waga kryterium: 40 %. gdzie 1 % = 1 pkt Zamawiający przyznał następujące wartości punktowe: Lp. 1. Wykonawca: MASTERIX Marcin Wasyluk, ul. Melchiora Wańkowicza 45, 15-166 Białystok, NIP 9660912781,REGON 200130630; przyznana punktacja: cena: 53,12; okres gwarancji: 40, łączna liczba punktów: 93,12. 2. Wykonawca: Usługi budowlane Michał Lasota, ul. Stołeczna 25/56, 15-873 Białystok, NIP 5423209595, REGON 383393238; przyznana punktacja: cena: 57,81; okres gwarancji: 40, łączna liczba punktów: 97,81. 3.Wykonawca: P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17, REGON 052219488; przyznana punktacja: cena: 60; okres gwarancji: 40, łączna liczba punktów: 100. 4. Wykonawca: Profintern International FC Sp z oo, ul. A. Mickiewicza 37/58, 01-625 Warszawa, NIP 5252813573, REGON 385387584; przyznana punktacja: cena 44,67; okres gwarancji: 40, łączna liczba punktów: 84,67. Oferty Wykonawców nr 1: MASTERIX Marcin Wasyluk na kwotę 92 000,00 zł netto (113 775,00 zł brutto), okres gwarancji: 72 miesiące oraz nr 4: Profintern International FC Sp. z o. o. na kwotę 110 000,00 zł netto (135 300,00 zł brutto), okres gwarancji: 72 miesiące, przewyższają środki przeznaczone na realizację zamówienia przez Zamawiającego, tj.: 89 000,00 zł netto (109 470,00 zł brutto). Uzasadnienie faktyczne wyboru oferty: Oferta Wykonawcy P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17 REGON 052219488, jest ważną i niepodlegającą odrzuceniu ofertą. Na podstawie prowadzonych czynności badania ofert, Zamawiający stwierdził zgodność ww. oferty z wymaganiami merytorycznymi i formalnymi, określonymi w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Wykonawca potwierdził spełnianie wskazanych przez Zamawiającego warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu, a także brak podstaw do wykluczenia z postępowania. Uzasadnienie prawne wyboru oferty: Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym toku postępowania, zgodnie z art. 239 ust. 1 uPzp i na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia -Specyfikacji Warunków Zamówienia. W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty. Dyrektor Galerii Arsenał w w Białymstoku - Monika Szewczyk |
2024-05-09 15:20 | Julita Sitniewska |
Białystok,
9
maja
2024
r. Znak spr.: A.214-5/24 Informacja z otwarcia ofert Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, bez możliwości przeprowadzenia negocjacji, na podstawie w art. 275 pkt 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1720). Komisja przetargowa powołana w postępowaniu na prace budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej z powiększeniem otworu okiennego w budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku, przy ul. Elektrycznej 13 w Białymstoku, informuje, że zgodnie z art. 222 ust. 5 ww. Ustawy w postępowaniu wpłynęły następujące oferty: Wykonawcy: 1. MASTERIX Marcin Wasyluk, ul. Melchiora Wańkowicza 45, 15-166 Białystok, NIP 9660912781, REGON 200130630, cena netto: 92 500,00 zł, cena brutto: 113 775,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. 2. Usługi budowlane Michał Lasota, ul. Stołeczna 25/56, 15-873 Białystok, NIP 5423209595 , REGON 383393238; cena netto: 85 000,00 zł, cena brutto: 104 550,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. 3. P.H.U. Antoni Rutkowski, ul. Sobolewska 4A, 15-560 Białystok, NIP 966-035-31-17, REGON 052219488, cena netto: 81 900,00 zł, cena brutto: 100 737,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. 4. Profintern International FC Sp z oo, ul. A. Mickiewicza 37/58 01-625 Warszawa, NIP 5252813573, REGON 385387584, cena netto: 110 000,00 zł, cena brutto: 135 300,00 zł, okres gwarancji: 72 miesiące. Karol Straczyński – przewodniczący Kacper Gorysz – członek Julita Sitniewska - sekretarz |
2024-05-09 12:05 | Julita Sitniewska | Zamawiający na wykonanie zamówienia ma przeznaczyć 89 000,00 zł netto. |
Komunikaty