Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 16-04-2024 14:52:00 |
Placing offers : | 06-05-2024 10:00:00 |
Offers opening : | 06-05-2024 10:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Construction work |
Termin wykonania zamówienia Przedmiot zamówienia ma być zamontowany i uruchomiony do 1 marca 2025 r.
Warunki udziału w postępowaniu.
1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
a) posiadają wiedzę i doświadczenie tj: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o realizację przedmiotowego zamówienia przedstawił referencje, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zadania polegające na budowie i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznych (PV) o łącznej mocy min. 150 KWp (każda) oraz wartości kontraktu nie mniejszy niż 1 500 000 zł netto.
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w kwocie min. 1.000.000,00 zł.
2) Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
2. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
1. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunku, Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści wg wzoru określonego w załączniku m 3 do Zaproszenia do składania ofert,
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, robót w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów, referencji potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Zaproszenia do składania ofert.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej należy złożyć kopię opłaconej polisy wraz z dowodem opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument wraz z dowodem opłacenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie (nawet po dokonaniu wyboru ofert) bez podania przyczyny i powiadomienia lub zakończenia postępowania bez wybrania oferenta.
Zaproszenie do składania ofert znajduje się w załącznikach.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 509944533
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-04-18 08:47 | Wojciech Królik | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Ze względu na zmiany w warunkach SIWZ postępowanie zostaje unieważniona. |
Announcements