Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SAT.2512.6.2024 Wykonanie kontroli okresowej budynków, instalacji gazowych oraz przewodów wentylacyjnych w Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ostrowi Mazowieckiej.

Deadlines:
Published : 11-04-2024 11:01:00
Placing offers : 15-04-2024 13:00:00
Offers opening : 15-04-2024 13:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie: ZAPYTANIE OFERTOWE

na "Wykonanie kontroli okresowej budynków, instalacji gazowych oraz  wentylacyjnych w  Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Ostrowi Mazowieckiej”, w dwóch częściach:

cz. nr 1 - Wykonanie kontroli okresowej budynków oraz instalacji gazowych,

cz. nr 2 - Wykonanie kontroli okresowej instalacji wentylacji grawitacyjnej.

Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie  zapytania ofertowego dla zamówienia o wartości poniżej 130 000 zł netto, do którego wg dyspozycji art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) nie stosuje się przedmiotowej ustawy.

 

1. Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższe narzędzia elektroniczne:

1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dwie części (poz. 1-7 i poz. 8-12) lub na jedną z części wybraną przez siebie (poz. 1-7 lub poz. 8-12),

2) złożone oferty mogą zostać wycofane lub zmienione przed ostatecznym upływem terminu składania ofert;

3) wniosek o wycofanie lub zmianę oferty powinien zostać złożony drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej;

4) konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z opisem przedmiotu Zamówienia ponosi Wykonawca.

 2. W przypadku pytań:

1) merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" w terminie do 15.04.2023 r. godz. 8:00;

2) związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00       tel. 22 101 02 02          e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

 3. Zamawiający:

1) zastrzega sobie prawo do zmian w opisie przedmiotu zamówienia przed terminem rozstrzygnięcia niniejszego postępowania;

2) w toku badania i oceny ofert może zwrócić się do Wykonawców, którzy nie złożyli do ofert wymaganych oświadczeń, bądź załączone dokumenty zawierają błędy o ich uzupełnienie/wyjaśnienie w określonym przez Zamawiającego terminie pod rygorem nieuwzględnienia złożonej oferty w przedmiotowym postępowaniu;

3) zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie (przed zawarciem umowy/złożeniem zamówienia).

 4. Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała ocenie jeśli:

1) zostanie złożona po terminie;

2) jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym;

3) Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.

 5. Zasady wyboru Wykonawcy:

1) wybór Wykonawcy nastąpi po analizie złożonych ofert wg kryterium cenowego (waga 100%), odrębnie dla części nr 1 i części 

nr 2);

2) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy/Wykonawcom, którego/których oferta/oferty uzyska/ją najwyższą liczbę punktów;

3) jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą liczbę, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych;

4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;

5) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest do podpisania umowy/przyjęcia zamówienia w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego. Treść umowy/zamówienia nie może podważać zasadności wyboru Wykonawcy w oparciu o niniejszą procedurę. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy/przyjęcia zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

 6. Informacja o sposobie porozumiewania się:

1) Wykonawca i Zamawiający przekazują sobie informacje drogą elektroniczną wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej;

2) Zamawiający przedstawi informację z otwarcia ofert oraz poinformuje o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania na platformie zakupowej.

  7. Podstawą  realizacji przedmiotu niniejszego postępowania jest umowa/zamówienie a wiadomości z platformy zakupowej mają charakter wyłącznie informacyjny.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
OPZ fot. 1_20240410.jpg jpg 2018.65 2024-04-11 11:01:00 Proceeding
OPZ fot. 2_20240410.jpg jpg 1944.3 2024-04-11 11:01:00 Proceeding
OPZ fot. 3_20240410.jpg jpg 2257.6 2024-04-11 11:01:00 Proceeding
OPZ fot. 4 20240410.jpg jpg 1889.25 2024-04-11 11:01:00 Proceeding
OPZ fot. 5_20240410.jpg jpg 1701.95 2024-04-11 11:01:00 Proceeding
OPZ fot. 6_20240410.jpg jpg 1819.28 2024-04-11 11:01:00 Proceeding
20240410 opis przedmiotu zamówienia.docx docx 32.48 2024-04-11 11:01:00 Proceeding
Klauzula RODO.pdf pdf 117.9 2024-04-11 11:01:00 Criterion

Announcements

2024-04-17 11:48 Zbigniew Kwiatkowski Komunikat nr 4. Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty, dla części nr 1 (poz. 8-12): Oferta#1 buildmeup - 1000,00 PLN (100,00 pkt); Oferta#2 FEL-BUD – 1230,00 PLN (81,30 pkt); Oferta#3 ERIW - 2100,00 PLN (47,62 pkt); Oferta#4 Misiukanis - 1200,00 PLN (83,33 pkt). Wybrano ofertę nr 1 buildmeup - 1000,00 PLN (100,00 pkt) jako najkorzystniejszą.Zbigniew Kwiatkowski
2024-04-17 11:46 Zbigniew Kwiatkowski Komunikat nr 3. Informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty, dla części nr 1 (poz. 1-7): Oferta#1 buildmeup - 1400,00 PLN (100,00 pkt); Oferta#2 FEL-BUD – 4551,00 PLN (30,76 pkt); Oferta#3 ERIW - 2650,00 PLN (52,83 pkt); Oferta#4 Misiukanis - 3699,00 PLN (37,85 pkt). Wybrano ofertę nr 1 buildmeup - 1400,00 PLN (100,00 pkt) jako najkorzystniejszą.Zbigniew Kwiatkowski
2024-04-16 12:31 Zbigniew Kwiatkowski Komunikat nr 2. Informacja z otwarcia ofert, dla części nr 2 (poz. 8-12):
Oferta#1 buildmeup- 1000,00 PLN
Oferta#2 FEL-BUD 1230,00 PLN;
Oferta#3 ERIW - 2100,00 PLN;
Oferta#4 Misiukanis - 1200,00 PLN.
Podane kwoty są kwotami brutto.
Zbigniew Kwiatkowski
2024-04-16 12:17 Zbigniew Kwiatkowski Komunikat nr 1. Informacja z otwarcia ofert, dla części nr 1 (poz. 1-7):
Oferta#1 buildmeup - 1400,00 PLN;
Oferta#2 FEL-BUD – 4551,00 PLN;
Oferta#3 ERIW - 2650,00 PLN;
Oferta#4 Misiukanis - 3699,00 PLN.
Podane kwoty są kwotami brutto.
Zbigniew Kwiatkowski

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Kontrola okresowa/roczna budynku wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 1a 1 pc. - (0)
2 Kontrola okresowa stanu technicznego instalacji gazów czystych wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp.1b 1 set - (0)
3 Kontrola okresowa/roczna budynku wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 2 1 pc. - (0)
4 Kontrola okresowa/roczna budynku wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 3a 1 pc. - (0)
5 Kontrola okresowa stanu technicznego instalacji gazu propan-butan wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 3b 1 set - (0)
6 Kontrola okresowa/roczna budynku wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 4 1 pc. - (0)
7 Kontrola okresowa/roczna budynku wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 5 1 pc. - (0)
8 Okresowa kontrola przewodów wentylacji grawitacyjnej wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 6 1 pc. - (0)
9 Okresowa kontrola przewodów wentylacji grawitacyjnej wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 7 1 pc. - (0)
10 Kontrola okresowa wentylacji grawitacyjnej wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 8 1 pc. - (0)
11 Okresowa kontrola wentylacji grawitacyjnej wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 9 1 pc. - (0)
12 Okresowa kontrola wentylacji grawitacyjnej wg zał. "Opis przedmiotu zamówienia" lp. 10 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Klauzula RODO.pdf

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 200