Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZKD.26.4.2024.MC Zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla Akademii Zarządzania Sportem

Deadlines:
Published : 12-04-2024 08:39:00
Placing offers : 16-04-2024 10:00:00
Offers opening : 16-04-2024 10:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega możliwość zakończenia postępowania bez podania przyczyny.

Informacje o postępowaniu będą udzielane TYLKO w formie pisemnej poprzez platformę zakupową.


Zamawiający informuje, że w przypadku Zapytania ofertowego, jakim jest to postępowanie, nie ma obowiązku wysyłania ani publikacji informacji z otwarcia, zamknięcia czy wyboru ofert.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego.


Proszę o podawanie cen jednostkowych za 1 sztukę / komplet / opakowanie - tj. właściwą jednostkę miary dla danej pozycji. System sam dokona wyliczenia ile to będzie za całość i podsumuję Państwa ofertę. Przed akceptacją proszę o zweryfikowanie czy wszystko się zgadza.

Wykonawca gwarantuje, że zaoferowane w postępowaniu przedmiot zamówienia jest nowy, nie był używany i nie jest powystawowy (rok produkcji - nie wcześniej niż 2024 rok) oraz spełnia wymagania określone w zapytaniu przez Zamawiającego.


Zamawiający dopuszcza wysłanie faktur elektronicznych na adres: faktura@insp.pl lub przy pomocy Platformy Elektronicznego Fakturowania, z zastrzeżeniem art. 4 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 1666, ze zm.), zawierającej prawidłowy numer rachunku bankowego, znajdujący się w wykazie podatników VAT udostępnianym w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej urzędu obsługującego ministra właściwego do spraw finansów publicznych.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

2024-04-15 12:56 Mateusz Cemka
Zamawiający informuję o pytaniu które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu: Pytanie 1. "dzień dobry, chciałbym upewnić się co do systemu. Z opisu wynika, że jest to ścianka tekstylna "rurkowa" 400cm. głębokość 40 cm wynika z rozmiaru stóp, a nie z samego systemu czyli rurek które mają 32 mm. https://xpress.com.pl/produkty/scianka-tekstylna-prosta-light-fl/".
Zamawiający informuję iż głębokość 40 cm wynika z rozmiaru stóp ścianki, a nie z samego systemu.
Z poważaniem Mateusz Cemka
2024-04-12 12:42 Mateusz Cemka
Zamawiający informuję o pytaniach które wpłynęły w przedmiotowym postępowaniu:

Pytanie 1. "CWymiary: 400x228 cm; Głębokość: 40 cm; 30mm aluminiowa konstrukcja; // Czy dopuszczają Państwo inny wymiar np. 400 x 250 cm lub 400 x 225 cm ? Głębokość 55 cm? Czy ścianka może składać się z ram 100x125 cm / 100x100 cm?" Zamawiający informuję iż dopuszcza różnicę w wymiarze do maksymalnie 5% od oczekiwanej długości i do maksymalnie 5% szerokości ścianki. Tzn. Maksymalna szerokość może osiągnąć 420 cm, minimalna 380 cm/ Maksymalna długość 239,4 cm, minimalna długość 216,6cm. Oczekujemy głębokości 55 cm.

Pytanie 2. "Materiał tekstylny najwyższej jakości, z możliwością jego prania; // Czy dopuszczają Państwo użycie paneli PCV z matowym wydrukiem??" Zamawiający informuję iż dopuszcza rozwiązanie zaproponowane przez Wykonawcę.

Pytanie 3. "System pakowany w specjalnie przystosowaną do niego torbę transportową; // Czy do ram dopuszczacie Państwo użycia wózków transportowych? Panele będą w torbach transportowych." Zamawiający informuję iż dopuszcza rozwiązanie zaproponowane przez Wykonawcę.

Z poważaniem Mateusz Cemka

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Ścianka reklamowa tekstylna + projekt graficzny Specyfikacja: Wymiary: 400x228 cm; Głębokość: 40 cm; 30mm aluminiowa konstrukcja; Materiał tekstylny najwyższej jakości, z możliwością jego prania; System pakowany w specjalnie przystosowaną do niego torbę transportową; Stopy stabilizujące; Torba transportowa w zestawie; Wydruk jednostronny; Brak efektu odbijania światła na wydruku wykonanym na tkaninie metodą sublimacji; Projekt graficzny - uwzględniający uwagi zamawiającego; 1 pc. Instytut Sportu - Państwowy Instytut Badawczy
Trylogii 2
01-982, Warszawa
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminie do maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Przedmiot zamówienia - Wykonawca gwarantuje, że zaoferowany przedmiot zamówienia jest nowy, oryginalny, nie był używany, nie jest powystawowy i jest w oryginalnych opakowaniach (rok produkcji - nie wcześniej niż 2024 rok). Wykonawca oświadcza że zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego i jest zgodny z opisem wskazanym w zapytaniu. Proszę potwierdzić wpisując ,,TAK". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 243