Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RI.042.99.51.2024.E Opracowanie graficzne, skład oraz wykonanie wydruku materiału pn. „Dobre praktyki” w ramach projektu „Kreujemy+ Rozwijamy+ Ożywiamy+ Stymulujemy+ Nakreślamy+ Odmieniamy= KROSNO”

Marcin Kustroń
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów
Termin:
Zamieszczenia : 05-04-2024 14:01:00
Składania : 17-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 17-04-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja


RI.042.99.51.2024.E

Krosno, 2024-04-05

Zmiana z dnia 2024-04-09


OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych

 

GMINA MIASTO KROSNO

38-400 Krosno, ul. Lwowska 28 A

NIP 684 00 13 798, REGON  370440809

 

OGŁASZA,

że zamierza udzielić zamówienia na:

 

Opracowanie graficzne, skład oraz wykonanie wydruku materiału pn. „Dobre praktyki” w ramach projektu „Kreujemy+ Rozwijamy+ Ożywiamy+ Stymulujemy+ Nakreślamy+ Odmieniamy= KROSNO”.

 

1.    Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym określonym w przepisach regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych (§ 8 pkt 1 regulaminu stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r.), zmienionego Zarządzeniem nr 2361/24 Prezydenta Miasta Krosna z 30 stycznia 2024 r. 

Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Adres strony internetowej, na której opublikowane jest ogłoszenie:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno

 

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne, skład oraz wykonanie wydruku materiału pn. „Dobre praktyki” w ramach projektu „Kreujemy+ Rozwijamy+ Ożywiamy+ Stymulujemy+ Nakreślamy+ Odmieniamy= KROSNO”.


Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych - CPV:

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

79822000-2 - Usługi składu

22150000-6 - Broszury

79530000-8 - Usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia.

 

3.    Termin realizacji zamówienia – 14 dni od daty podpisania umowy, jednak nie dłużej niż do 29 kwietnia 2024 roku.

4.    Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zamawiający na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wykluczy z niniejszego postępowania:

a) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

b) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

c) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

 

Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie przesłanek wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do ogłoszenia. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą oświadczenia, wówczas Zamawiający jednokrotnie wezwie do jego złożenia, zaś w przypadku niezłożenia oświadczenia na wezwanie – oferta zostanie odrzucona.


5.    Istotne wymagania zamówienia:

5.1.       W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.

5.2.       Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

5.3.       Zmiany umowy - zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we wzorze umowy.

5.4.       Oferta winna być sporządzona w języku polskim oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z jego formą reprezentacji określoną w rejestrze handlowym lub w innym dokumencie.

5.5.       Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN.

5.6.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

5.7.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej.

5.8.       Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od terminu składania ofert.

5.9.       Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług.

5.10.   Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w składanych ofertach tych informacji, które objęte są tajemnicą przedsiębiorstwa.

 

6.    Wyjaśnienia dotyczące treści zapytania ofertowego:

6.1.       Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z przedmiotem zamówienia, sposobem przygotowania i złożenia ofert, kierując swoje zapytania na piśmie. Zamawiający jest zobowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 3 dni przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia zapytania w terminie późniejszym niż na 3 dni przed terminem składania ofert, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi.

6.2.       Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Marcin Kustroń – Zastępca Naczelnika Wydziału Rozwoju Miasta i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A, 38-400 Krosno.

            Sposób porozumiewania się:

            - drogą elektroniczną: kustron.marcin@um.krosno.pl.    

 

 7.      Sposób składania ofert:

7.1.       Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej poprzez zamieszczenie jej na Platformie Zakupowej Urzędu Miasta Krosna pod adresem:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosno,  

na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania.

7.2.       Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:

a)      Formularz oferty (Załącznik nr 2 do ogłoszenia o przetargu),

b)      Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 3 do ogłoszenia o przetargu).

7.3.     Oferty należy składać w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Oferta powinna zostać podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie skanu podpisanej oferty lub podpisanych elektronicznie (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym). Oferty niepodpisane w powyższy sposób zostaną odrzucone.

7.4.       Termin składania ofert: do dnia 17 kwietnia 2024 r. do godziny 9:00.

7.5.       Otwarcie ofert: 17 kwietnia 2024 r., godzina 9:05, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta Krosna, ul. Lwowska 28 A.

7.6.       Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (na Platformie Zakupowej) poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

7.7.       Szczegółowa instrukcja dla wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

7.8.       Zamawiający zamieści na Platformie Zakupowej informację z otwarcia ofert oraz zawiadomi wybranego Wykonawcę, że jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zawiadomienie o wyborze oferty będzie jednocześnie zaproszeniem do zawarcia umowy.

 

8. Kryterium oceny ofert:

8.1.       Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

8.2.       Zamawiający zastrzega sobie na etapie oceny ofert możliwość żądania dodatkowych wyjaśnień oraz uzupełnień dotyczących ich treści.

8.3.       Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: najniższa cena - 100%.

Ilość punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia kryteriów oceny ofert może uzyskać oferta to: 100 punktów, i tak:
- za cenę oferty ( C ) - maksymalnie 100 pkt

Sposób wyliczenia punktów (max. 100 pkt) za cenę oferty wg następującego wzoru:

            cena oferty z najniższą ceną (zł)
C   =   --------------------------------------------  x  100 ( pkt)
                 cena badanej oferty (zł)

Łączna ocena oferty = C (pkt)

8.4.       Sposób oceny ofert: Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który spełniając warunki określone w ogłoszeniu o przetargu złoży ofertę z najniższą ceną.

 

9.    Postanowienia końcowe

9.1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści ogłoszenia.

9.2.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

9.3.       Zamawiający może poprawić w ofercie:

a)      oczywiste omyłki pisarskie,

b)      oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

c)      inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty        

            ‒ zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

10.    Załączniki:

Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 2 – Formularz oferty

Załącznik nr 3 – Oświadczenie składane na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania

Załącznik nr 4 – Wzór umowy

Załącznik nr 5 – Klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"   

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zalacznik_nr_3_oswiadczenie.docx docx 49.89 2024-04-05 14:01:00 Postępowanie
zalacznik_nr_5_klauzula_rodo.doc doc 39.5 2024-04-05 14:01:00 Postępowanie
załącznik_nr_4_wzór umowy.doc doc 89 2024-04-05 14:01:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_formularz_oferty.doc doc 90.5 2024-04-05 14:01:00 Postępowanie
ogloszenie.pdf pdf 315.68 2024-04-05 14:01:00 Postępowanie
załącznik_nr_1_opis przedmiotu zamówienia.doc doc 70 2024-04-09 11:25:40 Postępowanie
ogloszenie_zmiana 09.04.2024 r..pdf pdf 1992.83 2024-04-09 11:40:29 Postępowanie
Pytania i odpowiedzi_15.04.2024.doc doc 40 2024-04-15 09:19:44 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.doc doc 52.5 2024-04-17 10:16:36 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze oferty 17.04.2024 r..pdf pdf 446.46 2024-04-17 15:09:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-17 15:09 Marcin Kustroń Informacja o wyborze oferty

Informacja o wyborze [...].pdf

2024-04-17 10:16 Marcin Kustroń Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].doc

2024-04-15 09:19 Marcin Kustroń Pytania i odpowiedzi_15.04.2024

Pytania i odpowiedzi [...].doc

2024-04-09 11:32 Marcin Kustroń W związku z uzupełnieniem wykazu załączników o brakujący załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wydłuża termin składania ofert do dnia 17.04.2024 r. do godziny 9:00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opracowanie graficzne, skład oraz wykonanie wydruku materiału pn. „Dobre praktyki” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia 1 szt. Gmina Miasto Krosno
Lwowska 28a
38-400, Krosno
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki udziału w postępowaniu - O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wymagane złożenie załącznika nr 3 (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 391