Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: TZP-002/13pU/2024 Remont elewacji budynku niemieszkalnego przy ulicy Hawelańskiej 5 w Gorzowie Wlkp.

Deadlines:
Published : 09-04-2024 15:11:00
Placing offers : 23-04-2024 09:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji dostępnym pod adresem https://zgmgorzow.bip.gov.pl/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm/regulamin-udzielania-zamowien-publicznych-przez-zgm.html


Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
01 OPIS HAWELAŃSKA 5.pdf pdf 890.4 2024-04-09 15:11:00 Subject of the order
02 DOKUMENTY HAWELAŃSKA 5.pdf pdf 1274.57 2024-04-09 15:11:00 Subject of the order
A01.pdf pdf 354.56 2024-04-09 15:11:00 Subject of the order
A02.pdf pdf 104.33 2024-04-09 15:11:00 Subject of the order
AT01.pdf pdf 182.6 2024-04-09 15:11:00 Subject of the order
PRZEDMIAR Hawelańska 5.pdf pdf 296.36 2024-04-09 15:11:00 Subject of the order
SPECYFIKACJA Hawelańska 5.pdf pdf 477.42 2024-04-09 15:11:00 Subject of the order

Announcements

2024-04-25 14:39 Alina Bloch-Zapytowska Zamawiający informuje, że na wykonanie zamówienia została wybrana oferta Wykonawcy: Marcin Koprowski prowadzącemu działalność gospodarczą jako PBU KOPPI z siedzibą w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Olimpijskiej 8b za kwotę gross 41 322,71 PLN

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Remont elewacji budynku niemieszkalnego Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu elewacji frontowej budynku, zgodnie z zakresem prac opisanym w załączonej dokumentacji projektowej. Wyceny prac należy dokonać w oparciu o załączony przedmiar, a kosztorys ofertowy załączyć do oferty. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do gospodarowania wytworzonymi przez siebie odpadami, jako wytwarzający odpady w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach

01 OPIS HAWELAŃSKA 5 [...].pdf

02 DOKUMENTY HAWELAŃ [...].pdf

A01.pdf

A02.pdf

AT01.pdf

PRZEDMIAR Hawelańska [...].pdf

SPECYFIKACJA Hawelań [...].pdf

1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Zamawiający wyłącza stosowanie ustrukturyzowanych faktur elektronicznych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 3 miesięcy od podpisania umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 okres gwarancji - Wymagany: 60 miesięcy, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 sposób wykonania - siłami własnymi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 sposób rozliczenia: - Rozliczenie kosztorysowe. Proszę podać wysokość wskaźników R, Ko, Kz, Z, przyjętych do kalkulacji ceny (0)
8 podzielona płatność - Zamawiający zastrzega, że płatności będą dokonywane w systemie podzielonej płatności tzw. "split payment". Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Oświadczenie w zakresie VAT - oświadczam, że jestem płatnikiem podatku VAT. Proszę potwierdzić wpisując "TAK". Jeżeli nie, proszę wpisać podstawę zwolnienia (0)
10 Informacje dodatkowe - Jeżeli ofertę składa Wykonawca niebędący czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług, winien wraz z ofertą złożyć oświadczenie zawierające podstawę prawną zwolnienia. W przypadku utraty przez wykonawcę prawa do zwolnienia podmiotowego z podatku VAT w trakcie realizacji umowy, nadal będzie obwiązywać cena brutto wynikająca z oferty. Jeżeli ofertę składa wykonawca, który jest osobą nieprowadzącą działalności gospodarczej, cena oferty powinna zawierać zaliczkę na podatek dochodowy oraz wszelkie należne składki, które to zamawiający, zgodnie z obowiązującymi przepisami, będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić. Tym samym, wykonawca będący osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej wyraża zgodę na pomniejszenie swoich należności (ceny oferty) o zaliczki i składki, które zamawiający będzie zobowiązany naliczyć i odprowadzić w związku z realizacją umowy. Należność wypłacona bezpośrednio wykonawcy nie będzie wówczas równa cenie oferty. (0)
11 Wykluczenie z postępowania - A) Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835), zwana dalej „ustawą sankcyjną” z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej; 3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. B) W celu potwierdzenia braku istnienia okoliczności, o których mowa w pkt A) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o treści: "Nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7.1.ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę: C) Oferta wykonawcy, o którym mowa w pkt A zostanie odrzucona (0)
12 Warunki udzialu w postępowaniu - należy wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert wykonawca wykonał min. 2 roboty budowlane polegające na lub obejmujące swoim zakresem remont elewacji budynku, na potwierdzenie czego proszę załączyć dokument referencyjny lub inny potwierdzający należyte wykonanie tych robót Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 419