Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: "Budowa połączenia ulicy Batalionów Chłopskich z drogą powiatową nr 0907T (ulica Szkolną)... w Starachowicach"

Dariusz Leszczyński
Urząd Miejski Starachowice
Termin:
Zamieszczenia : 08-08-2017 11:26:07
Składania : 11-08-2017 12:30:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Gmina Starachowice zaprasza do składania ofert dla zamówienia:
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: „Budowa połączenia ulicy Batalionów Chłopskich z drogą powiatową nr 0907T (ulica Szkolna) w ciągu ulicy Batalionów Chłopskich w Starachowicach” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa połączenia ulicy Batalionów Chłopskich z drogą powiatową nr 0907T (ulica Szkolna) w ciągu ulicy Batalionów Chłopskich”

Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Gmina Starachowice, ul. radomska 45, 27-200 Starachowice,
NIP: 664-19-09-150, REGON: 291009892

I. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej, elektrycznej i sanitarnej w imieniu i na rachunek Zamawiającego, w trakcie realizacji zadania, w okresie od zawarcia umowy do zakończenia okresu rękojmi za wady, nad realizacją robót budowlanych dla wykonania odcinka ul. Batalionów Chłopskich w Starachowicach, w zakresie:
budowy nowego odcinka drogi o nawierzchni bitumicznej,
budowy chodnika i ścieżki rowerowej z kostki betonowej,
przebudowy linii energetycznych SN,
wykonania kanalizacji deszczowej,
wykonania oświetlenia ulicznego.

Szczegółowy zakres robót budowlanych polegający na nadzorze inwestorskim przedstawia dokumentacja budowlana zamieszczona na stronie internetowej: http://bip.um.starachowice.pl w zakładce „Zamówienia publiczne>Postępowania 2017 r.>Bieżące”

Zamawiający posiada dokumentację techniczną (budowlaną, wykonawczą, STWiOR wraz z przedmiarami robót) oraz decyzję ZRID na budowę ulicy Batalionów Chłopskich z dnia 21.04.2017r.

Szacunkowy koszt realizacji na podstawie złożonych ofert wykonawczych:
2 670 000,04 zł (brutto)- najdroższa oferta,
2 409 254,86 (brutto)- najtańsza oferta.
Realny koszt będzie znany po zakończeniu postępowania przetargowego – po wyborze najkorzystniejszej oferty. Umowa na roboty budowlane będzie miała charakter kosztorysowy.

II. Zakres obowiązków i uprawnień Wykonawcy:
1. Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków i uprawnień (łącznie z kontrolowaniem rozliczeń budowy) wynikających z art. 25 i 26 Prawa budowlanego.
2. Udział w przekazaniu przez Zamawiającego placu budowy wykonawcy robót.
3. Zapewnienie obecności inspektorów nadzoru na terenie budowy przez okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Czas pracy inspektorów winien być dopasowany do pracy Wykonawcy robót i wymagań Zamawiającego. Zamawiający wymaga pobytu inspektora minimum 2x w tygodniu i na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego.
4. Na etapie realizacji zadania opiniowanie i przedstawienie do akceptacji przez Zamawiającego i projektanta – wszelkich zmian do projektu wnioskowanych przez wykonawcę robót budowlanych.
5. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją, w tym m.in. wymaganej przepisami Prawa budowlanego, kompletowanie przekazanych przez kierownika budowy wszelkich dokumentów takich jak: atesty materiałowe, aprobaty techniczne, wyniki badań, deklaracje zgodności dla dostarczonych materiałów, itp.
6. potwierdzenie zgłoszonej przez wykonawcę robót budowlanych gotowości do odbioru końcowego, sprawdzenie niezbędnej dokumentacji odbiorowej i powykonawczej.
7. Sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu „protokołów konieczności” dla robót dodatkowych oraz robót zamiennych.
8. W przypadku wystąpienia robót dodatkowych oraz robót zamiennych – pełnienie nadzoru nad tymi robotami.
9. Sporządzanie rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji.
10. Przygotowanie informacji do sporządzania dowodów przekazania – przejęcia na majątek środków trwałych OT.
11. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych (w okresie rękojmi) i nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek.
12. Wykonawca czuwa nad prawidłową i terminową realizacją robót, zawiadamiając niezwłocznie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach wpływających na przesunięcie terminu w/w robót.
13. Wykonawca w imieniu Zamawiającego dąży do oszczędnej realizacji inwestycji i zapobiega stratom i marnotrawstwu.
14. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie dokonania przez Zamawiającego wydatkowania środków na realizację inwestycji zgodnie z ustawa z dnia 30 czerwca 2005 roku o finansach publicznych (tj. Dz.U. 2016 poz. 1870), poprzez należyte wypełnienie obowiązków wynikających z umowy.

Szczegółowy zakres obowiązków określa PROJEKT UMOWY stanowiący załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.

III. Termin wykonania zamówienia
1. Termin rozpoczęcia – od dnia przekazania placu budowy.
2. Termin zakończenia – do dnia odbioru końcowego robót budowlanych plus jeden miesiąc i przedstawienia przez Wykonawcę rozliczenia robót (ok. 15.12.2017r.)
przewidywany termin rozpoczęcia robót – 10.08.2017r.
Termin zakończenia – miesiąc od zakończenia robót budowlanych (planowany termin zakończenia robót budowlanych - 15.12.2017r.)
3. Termin realizacji usługi w okresie rękojmi
3.1 Termin rozpoczęcia – od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych
3.2 Termin zakończenia – do dnia, w którym upłynie okres rękojmi dla robót budowlanych lub do dnia odbioru usunięcia usterek.
Okres rękojmi za wady zbieżny z rękojmią Wykonawcy robót budowlanych – od 60 do 84 miesięcy od daty zakończenia robót budowlanych (ostatecznie zostanie określone po wyborze wykonawcy robót).

IV. Cena ofertowa – wynagrodzenie wykonawcy.
Cena ofertowa jest ceną ryczałtową.

Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym podatek VAT a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej – oprócz wynagrodzenia brutto dla Wykonawcy również składki ZUS i składki na Fundusz Pracy pracodawcy/zatrudniającego stanowiące koszty Zamawiającego – w tym przypadku na wynagrodzenie składa się: wynagrodzenie brutto Wykonawcy według rachunku, plus składki ZUS i na Fundusz Pracy od wynagrodzenia brutto stanowiące koszty Zamawiającego nieujmowane w rachunku brutto przedkładanych przez Wykonawcę.
Wynagrodzenie będzie płatne na zasadach określonych w projekcie umowy.


V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
W zakresie zdolności zawodowej:
1) 1 osoba pełniąca funkcję Inspektora Nadzoru Robót Drogowych posiadająca wymagane doświadczenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. W sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (dz. U. Z 2014r. Poz. 1278),
2) 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru Robót w branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie kanalizacji deszczowych tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. W sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2014r. Poz. 1278),
3) 1 osobą pełniącą funkcję Inspektora Nadzoru Robót w branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami z zakresie sieci elektrycznych i energetycznych tj. uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych bez ograniczeń w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11.09.2014r. W sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2014r. Poz. 1278).

UWAGA! Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w w/w branżach jeśli wykazana osoba posiada wymagane uprawnienia.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wyżej wymieniony warunek mogą spełniać łącznie.
Wskazane powyżej uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. Z 2016r., poz. 290) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r. W sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Z 2014r., poz. 1278) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, które z zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w w/w specjalności.

VI. Zawartość oferty
Ważna oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej i ma zawierać co najmniej:
dane Oferenta - Wykonawcy - (nazwa , adres, e-mail, telefon),
datę sporządzenia oferty,
nazwę przedmiotu zamówienia,
cenę ofertową – brutto (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) w tym podatek VAT.
Oferent nie zobowiązany do naliczania podatku VAT winien przedstawić oświadczenie o braku takiego zobowiązania.
termin realizacji zamówienia (zgoda na pełnienie usługi w terminie odpowiadającym realizacji robót oraz w okresie gwarancji i rękojmi za wady),
kserokopie (potwierdzone „za zgodność z oryginałem”) uprawnień budowlanych do nadzoru nad robotami budowlanymi w specjalnościach: drogowej i sieci sanitarnych (ważnych na dzień złożenia oferty) oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.

Oferta winna być potwierdzona własnoręcznym podpisem Wykonawcy (oferenta) lub uprawnionego do tego jego przedstawiciela (przedstawicieli) oferenta.

VII. Termin złożenia oferty
Ofertę (z nazwą zamówienia) prosimy złożyć w terminie do dnia 11.08.2017 r. do godz. 12.30. na www.platformazakupowa.pl . Otwarcie ofert w dniu 11.08.2017 r, godz.14.30.

VIII. Kryterium oceny
Złożone oferty będą oceniane tylko w jednym kryterium – cena 100%.

O wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawców, którzy złożyli oferty.
Wybranemu wykonawcy zamawiający poda informacje dotyczące przygotowania i podpisania umowy.
W załączeniu wzór umowy, jaka zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą.
Osoby do kontaktu – Dariusz Leszczyński telefon 41-273-82-71, fax- 41 273 82 72
adres e-mail: inwestycje@starachowice.eu,

Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od podpisania umowy w przypadku, kiedy inwestycja nie będzie realizowana.


Z uwagi na treść art. 4 pkt 8 ustawy z dn. 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy tejże ustawy.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
umowa bataliony.odt odt 30.24 2017-08-08 11:26:07 Postępowanie
Zapytanie ofertowe -Bataliony Chłopskie.odt odt 34.48 2017-08-08 11:26:07 Postępowanie
Formularz OFERTA.doc doc 33.5 2017-08-08 11:26:07 Postępowanie
Dokumentacja projektowa.rar rar 36125.87 2017-08-08 11:26:07 Postępowanie
umowa bataliony.odt odt 30.24 2017-08-08 11:26:07 Przedmiot zamówienia
Zapytanie ofertowe -Bataliony Chłopskie.odt odt 34.48 2017-08-08 11:26:07 Przedmiot zamówienia
Formularz OFERTA.doc doc 33.5 2017-08-08 11:26:07 Przedmiot zamówienia
Dokumentacja projektowa.rar rar 36125.87 2017-08-08 11:26:07 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Inspektor Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: "Budowa połączenia ulicy Batalionów Chłopskich z drogą powiatową nr 0907T (ulica Szkolna) w ciagu ulicy Batalionów Chłopskich w Starachowicach" -

umowa bataliony.odt

Zapytanie ofertowe - [...].odt

Formularz OFERTA.doc

Dokumentacja projekt [...].rar

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Warunki płatności - przelew 30 dni od daty doręczenia faktury (0)
2 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 246