Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZ-091-50/24 WZ-091-51/24 Modernizacja wjazdów i naprawa nawierzchni placu manewrowego na terenie Zakładu Eksploatracji Autobusów nr 2, w Łodzi, ul.Nowe Sady, nr 15.

Deadlines:
Published : 04-04-2024 09:00:00
Placing offers : 18-04-2024 12:00:00
Offers opening : 18-04-2024 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 42 672 11 21 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 do Zapytania - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 61.73 2024-04-04 09:00:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do Zapytania - Projekt umowy.pdf pdf 145.95 2024-04-04 09:00:00 Proceeding
Załącznik nr 2a do Zapytania- Projekt umowy.pdf pdf 142.73 2024-04-04 09:00:00 Proceeding
Załącznik nr 3 do Zapytania - Istotne postanowienia zadania.pdf pdf 163.39 2024-04-04 09:00:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do Zapytania - Oświadczenie.pdf pdf 91.63 2024-04-04 09:00:00 Proceeding
Załącznik nr 5 do Zapytania - Oświadczenie RODO.pdf pdf 72.53 2024-04-04 09:00:00 Proceeding
Etapy naprawy placu.jpg jpg 289.67 2024-04-04 14:43:21 Proceeding
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 162.31 2024-04-30 11:51:27 Public message

Announcements

2024-04-30 11:51 Aleksandra Dziadosz Dzień dobry,
Zamawiający przesyła w załączeniu ogłoszenie o wyniku postępowania.

Pozdrawiam,
Aleksandra Dziadosz

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie nr 1 Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Zadanie nr 1 1 building work - (0)
2 Zadanie nr 2 Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego - Zadanie nr 2 1 building work - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2572 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego (projekt umowy) (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 i /lub Załącznika nr 2a do niniejszego zapytania ofertowego (projekt umowy) (0)
4 Wymagane oświadczenia - Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego Attachment required (0)
5 Wymagane oświadczenie - RODO - Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego Attachment required (0)
6 Wymagane dokumenty - wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) Attachment required (0)
7 Pozostałe dokumenty - umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej) (0)
8 Pozostałe dokumenty - pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał - lub kopia poświadczona notarialnie) (0)
9 Wymagane dokumenty - Wykaz - Wykaz - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - pkt. IV Attachment required (0)
10 Wymagane dokumenty - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (np. REFERENCJE) Attachment required (0)
11 Oświadczenie o wykonaniu wizji lokalnej - Załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego - pkt. V Attachment required (0)
12 Potwierdzenie wpłaty wadium - Zadanie nr 1 wadium - 2 000,00 zł Zadanie nr 2 wadium - 5 000,00 zł Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 474