Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 054/2024/TR Wykonanie usług porządkowych polegających na utrzymaniu czystości w budynku siedziby Dyrekcji Zarządu Budynków Miejskich II Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. przy ul. Warszawskiej 35B w Gliwicach oraz w budynkach: Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 4 przy ul. Dziewanny 2, Rejonu Obsługi Mieszkańców nr 6 przy ul. Chorzowskiej 14 i Rejonu Obsługi Mieszkańców Nr 10 przy ul. Anny Jagiellonki 9 w Gliwicach

Termin:
Zamieszczenia : 02-04-2024 11:27:00
Składania : 12-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 12-04-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 128.84 2024-04-02 11:27:00 Postępowanie
SWZ - sprzątanie siedzib2024.pdf pdf 508.58 2024-04-02 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ_Formularz oferty_sprzątanie siedzib.docx docx 33.62 2024-04-02 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ_Oświadczenie z art 125 ust 1 - sprzątanie siedzib.docx docx 42.9 2024-04-02 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie dot grupy kapitalowej_sprzątanie siedzib.docx docx 41.2 2024-04-02 11:27:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do SWZ - Oświadczenie dot. ustawy sankcyjnej.docx docx 15.25 2024-04-02 11:27:00 Postępowanie
Załacznik nr 3 do SWZ - proj. post. umowne+załączniki.7z 7z 237.91 2024-04-02 11:27:00 Postępowanie
Odpowiedzi nr 1 na pytania (08.04.2024).pdf pdf 196.44 2024-04-08 14:52:59 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert - Postępowanie #909367-1.pdf pdf 40.72 2024-04-12 11:50:25 Publiczna wiadomość
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY_sprzątanie siedzib2024.pdf pdf 203.08 2024-04-23 10:46:12 Publiczna wiadomość
Informacja o maksymalnej kwocie na realizację zamówienia_sprzątanie siedzib.pdf pdf 174.36 2024-04-12 09:00:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-23 10:46 Aleksandra Murawska INFORMACJA O WYBORZE OFERTY

INFORMACJA O WYBORZE [...].pdf

2024-04-12 11:50 Aleksandra Murawska INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-04-12 09:00 Komunikat Zamawiającego Informacja o kwocie przeznaczonej na realizację zamówienia

Informacja o maksyma [...].pdf

2024-04-09 08:41 Aleksandra Murawska Odpowiedź nr 2 na pytania dotyczące wyjaśnienia treści SWZ.

PYTANIE: w związku z ogłoszonym przetargiem nr 054/2024/TR zwracam się z prośbą o umożliwienie wizji lokalnej. Proszę o informację w jaki dzień można przyjechać i pod jaki adres oraz do kogo należy się zgłosić.

ODPOWIEDŹ: zgodnie z zapisami rozdziału XXIX SWZ zaleca się obejrzenie lokalizacji w których będą wykonywane usługi porządkowe. Możliwość obejrzenia siedziby Dyrekcji, jak i budynków Rejonów Obsługi Mieszkańców prosimy zgłaszać do czwartku, tj. 11.04.2024 r., do godz. 10:00, pod numerem: 32 300 00 33 wew. 206. Adresy poszczególnych jednostek zostały podane w tytule postępowania.
2024-04-08 14:52 Aleksandra Murawska Odpowiedzi nr 1 na pytania dotyczące wyjaśnienia treści SWZ

Odpowiedzi nr 1 na p [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 547