Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa polegająca na wykonaniu przeglądu połączonego z konserwacją dwóch szaf klimatyzacyjnych SDAV0601A z wbudowanym nawilżaczem wraz ze skraplaczem typu CAP0801 firmy Uniflar znajdujących się w pomieszczeniu węzła teleinformatycznego Szkoły Policji w Katowicach.

Deadlines:
Published : 29-03-2024 12:52:00
Placing offers : 05-04-2024 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

CHARAKTERYSTYKA

Usługa polegającą na wykonywaniu przeglądu technicznego połączonego z konserwacją dwóch szaf klimatyzacyjnych obejmującą swoim zakresem czynności:

1)     sprawdzanie poprawności styków i połączeń elektrycznych

2)     sprawdzanie drożności spływu kondensatu

3)     sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania układu regulacji

4)     sprawdzanie parametrów pracy urządzenia (ciśnienia skraplania i parowania temperatury na ssaniu i tłoczeniu sprężarki)

5)     sprawdzanie szczelności układu chłodniczego

6)     sprawdzanie poprawności napełnienia układu czynnikiem chłodniczym

7)     sprawdzanie układu zabezpieczeń chłodniczych

8)     sprawdzanie prawidłowości temperatur na wlocie i wylocie z części wewnętrznej klimatyzatora

9)     wymiana filtrów powietrza urządzenia oraz wymiana cylindrów nawilżacza

10) czyszczenie wymiennika ciepła urządzenia

11) dopełnienie układu chłodniczego czynnikiem

12) wykonanie niezbędnych nastaw i regulacji.

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

3.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

4.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.

5.      Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.

  1. Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował.

7.      Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie zlecenia.

8.      Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji lub licytacji na platformie zakupowej.

 

KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA

1.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.

2.      W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca.

3.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia.

4.      Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

Wykonawca ma obowiązek posiadać oraz dołączyć do oferty dokument potwierdzający współpracę z przedstawicielem producenta w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych firmą Schneider Electric Polska sp. z o.o.

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 w godzinach 8:00 – 15:00.

 

TERMIN REALIZACJI : do 24 maja 2024 r.;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Attachments

There are no attachments in this proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa polegająca na wykonaniu przeglądu połączonego z konserwacją dwóch szaf klimatyzacyjnych SDAV0601A z wbudowanym nawilżaczem wraz ze skraplaczem typu CAP0801 firmy Uniflar znajdujących się w pomieszczeniu węzła teleinformatycznego Szkoły Policji. CHARAKTERYSTYKA Usługa polegającą na wykonywaniu przeglądu technicznego połączonego z konserwacją dwóch szaf klimatyzacyjnych obejmującą swoim zakresem czynności: 1) sprawdzanie poprawności styków i połączeń elektrycznych 2) sprawdzanie drożności spływu kondensatu 3) sprawdzanie prawidłowości funkcjonowania układu regulacji 4) sprawdzanie parametrów pracy urządzenia (ciśnienia skraplania i parowania temperatury na ssaniu i tłoczeniu sprężarki) 5) sprawdzanie szczelności układu chłodniczego 6) sprawdzanie poprawności napełnienia układu czynnikiem chłodniczym 7) sprawdzanie układu zabezpieczeń chłodniczych 8) sprawdzanie prawidłowości temperatur na wlocie i wylocie z części wewnętrznej klimatyzatora 9) wymiana filtrów powietrza urządzenia oraz wymiana cylindrów nawilżacza 10) czyszczenie wymiennika ciepła urządzenia 11) dopełnienie układu chłodniczego czynnikiem 12) wykonanie niezbędnych nastaw i regulacji. WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nieskładanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę. 3. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 4. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do wykonania zlecenia. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. 6. Jeżeli realizowane zlecenie będzie niezgodne ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji niniejszego zlecenia przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie zlecenia. 8. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji lub licytacji na platformie zakupowej. KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki. 2. W przypadku, gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy 10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 3. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wartości zlecenia. 4. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. Wykonawca ma obowiązek posiadać oraz dołączyć do oferty dokument potwierdzający współpracę z przedstawicielem producenta w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych firmą Schneider Electric Polska sp. z o.o. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy. Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66 w godzinach 8:00 – 15:00. TERMIN REALIZACJI : do 24 maja 2024 r.; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 service Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 173