Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szp242/ZP-006/2024 Dostawa druków medycznych i administracyjnych

Urszula Pisching
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu Department: Sekcja Zaopatrzenia
Deadlines:
Published : 29-03-2024 07:54:00
Placing offers : 05-04-2024 10:00:00
Offers opening : 05-04-2024 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications


ZAPRASZA DO SKŁADANIA PROPOZYCJI CENOWEJ
na podst. art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

 

1.    Przedmiot zamówienia

1)      Przedmiotem zamówienia jest dostawa druków medycznych i administracyjnych które  szczegółowo opisano w formularzu asortymentowo cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do zaproszenia.

2)      Zamawiający wymaga dostaw sukcesywnych od daty podpisania umowy przez 12 miesięcy.

3)      Jako odrębny załącznik nr 2 do Zaproszenia, Zamawiający zamieścił wzór umowy, która określa warunki umowne realizacji przedmiotowego zaproszenia .

4)       

 

2.    Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej

 

1)      Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 05.04.2024 do godz. 10:00 za pośrednictwem platformy zakupowej: https://www.platformazakupowa.pl/pn/wssk_wroclaw

2)      Otwarcie ofert nastąpi na platformie zakupowej  w dniu 05.04.2024 o godz. 10:05.

3)      W przypadku wystąpienia awarii systemu teleinformatycznego, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii.

4)      Zamawiający  poinformuje  o  zmianie  terminu  otwarcia  ofert  na  stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego.

 

3.    Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (skan oferty).

 

 

1.  Instrukcje składania oferty dla Wykonawcy. https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

2.  Przy wyborze propozycji cenowej Zamawiający będzie kierował się najniższą ceną.

3.  Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

 

 

Załączniki do niniejszego Zaproszenia:

1.    Formularz ofertowy załącznik 3

2.     Formularz asortymentowo cenowy – załącznik nr 1

3.     Wzór   umowy -załącznik nr 2


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 669984217

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Druki.pdf pdf 347.16 2024-03-29 07:54:00 Proceeding
Formularz ofertowo-cenowy.xlsx xlsx 420.84 2024-03-29 07:54:00 Proceeding
Formularz Ofertowy.docx docx 18.71 2024-03-29 07:54:00 Proceeding
Wyniki -Druki.pdf pdf 17 2024-04-15 11:07:23 Public message

Announcements

2024-04-15 11:07 Urszula Pisching Wyniki postępowania.

Wyniki -Druki.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa druków medycznych medycznych i administracyjnych - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 60 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 255