Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: IZP.271.5.2024 Prace remontowo-konserwatorskie cmentarzy, krzyży przydrożnych i kapliczek na terenie Gminy Lubaczów

Zamówienia Publiczne
Gmina Lubaczów
Deadlines:
Published : 15-03-2024 14:12:00
Placing offers : 02-04-2024 09:00:00
Offers opening : 02-04-2024 09:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2024-03-15 SWZ.pdf pdf 750.04 2024-03-15 14:12:00 Proceeding
2024-03-15 Załącznik nr 7A do SWZ - Projektowane postanowienia umowne - dot. Częsci nr 1.pdf pdf 464.49 2024-03-15 14:12:00 Proceeding
2024-03-15 Załącznik nr 7B do SWZ - Projektowane postanowienia umowne - dot. Częsci nr 2.pdf pdf 477.34 2024-03-15 14:12:00 Proceeding
2024-03-15 Załącznik nr 7C do SWZ - Projektowane postanowienia umowne - dot. Częsci nr 3.pdf pdf 463.91 2024-03-15 14:12:00 Proceeding
2024-03-15 Załączniki nr 1,2,3,4A,4C,5,6,9A,9B,9C,10 do SWZ.docx docx 134.25 2024-03-15 14:12:00 Proceeding
2024-03-15 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 262.49 2024-03-15 14:12:00 Proceeding
2024-03-15 Załącznik nr 8A-8C do SWZ - SOPZ.zip zip 38712.57 2024-03-15 14:12:00 Proceeding
2024-04-02 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 258.83 2024-04-02 10:38:20 Public message
2024-04-05 Informacja o unieważnieniu postępowania Część nr 2.pdf pdf 327.27 2024-04-05 12:53:12 Public message
2024-04-05 Informacja o unieważnieniu postępowania Część nr 3.pdf pdf 327.03 2024-04-05 12:54:33 Public message
2024-04-11 Ogłoszenie o wyniku postępowania Część nr 2 i 3.pdf pdf 73.29 2024-04-11 15:43:58 Public message
2024-04-16 Informacja o unieważnieniu postępowania Część nr 1.pdf pdf 124.13 2024-04-16 07:53:22 Public message
2024-04-16 Ogłoszenie o wyniku postępowania Część nr 1.pdf pdf 70.07 2024-04-16 08:12:27 Public message

Announcements

2024-04-16 08:12 Zamówienia Publiczne 2024-04-16 Ogłoszenie o wyniku postępowania Część nr 1

2024-04-16 Ogłoszeni [...].pdf

2024-04-16 07:53 Zamówienia Publiczne 2024-04-16 Informacja o unieważnieniu postępowania Część nr 1

2024-04-16 Informacj [...].pdf

2024-04-11 15:43 Zamówienia Publiczne 2024-04-11 Ogłoszenie o wyniku postępowania Część nr 2 i 3

2024-04-11 Ogłoszeni [...].pdf

2024-04-05 12:54 Zamówienia Publiczne 2024-04-05 Informacja o unieważnieniu postępowania Część nr 3

2024-04-05 Informacj [...].pdf

2024-04-05 12:53 Zamówienia Publiczne 2024-04-05 Informacja o unieważnieniu postępowania Część nr 2

2024-04-05 Informacj [...].pdf

2024-04-02 10:38 Zamówienia Publiczne 2024-04-02 Informacja z otwarcia ofert

2024-04-02 Informacj [...].pdf

2024-04-02 09:00 Buyer message Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1710 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć następującą kwotę 410 000,00 zł brutto, w tym:
• Część nr 1 – Cmentarz ewangelicki w Dąbkowie oraz cmentarz grekokatolicki w Baszni Dolnej - 171 518,60 zł
• Część nr 2 – Kapliczka w Tymcach - 61 488,50 zł
• Część nr 3 – Krzyże przydrożne - 176 992,90 zł

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 554