Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Szanowni Państwo, informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia z możliwością zawarcia umowy.

Małgorzata Jakubowska
Urząd Miasta Płocka Department: Wydział Spraw Komunalnych
Deadlines:
Published : 15-03-2024 13:05:00
Placing offers : 22-03-2024 12:00:00
Offers opening : 22-03-2024 12:05:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia z możliwością zawarcia umowy.

I. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie określonym w OPZ


II. Zakres opracowania:

1. Celem opracowania jest stworzenie dokumentacji na potrzeby budowy zdroju wody pitnej – poidełka.

  1. Kosztorys uproszczony – oszacowanie wartości zaprojektowanych prac.

  2. Uzyskanie pozytywnych decyzji, opinii, warunków, wytycznych i pozwoleń oraz dokonanie stosownych uzgodnień niezbędnych do projektu.

  3. Wykonanie innych opracowań, niż wymienione, o ile w trakcie realizacji zamówienia okaże się, że zachodzi taka potrzeba.

  4. Uzyskanie wszelkich zgód, pozwoleń, opinii i uzgodnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

  5. Uzyskanie map niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Po stronie Jednostki Projektowej pozostaje wykonanie wszelkich badań, w tym analiz, pomiarów oraz uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji itp.

  6. Jednostka Projektowa przygotuje Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych oraz uzyska pozytywne przyjęcie przez właściwy organ administracji architektoniczno – budowlanej tego zgłoszenia.

  7. Jeśli zajdzie taka konieczność Jednostka Projektowa uzyska pozwolenia na budowę.

  8. Opracowanie musi zawierać pisemne oświadczenie (w wersji papierowej i elektronicznej), że dostarczona dokumentacja projektowa jest wykonana zgodnie z umową, ofertą, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami, że została wykonana w pełnym stanie, kompletnym z punku widzenia celu, któremu ma służyć.

  9. Całość dokumentacji należy sporządzić w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania przetargowego dotyczącego budowy zdroju pitnego.



III. Wymagania dla dokumentacji projektowej:

1. Dokumentacja projektowa zostanie wykonana zgodnie z przepisami:

  1. Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2022 r. poz. 1679) wraz z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 27.10.2023 r. (Dz.U. z 2023.2405) zmieniającym rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,

  2. Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 r. (Dz.U.2021.2454) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego,

  3. Zarządzenia Nr 4268/2023 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 30.05.2023 r. w sprawie: zmiany Zarządzenia Nr 2738/2021 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 14 października 2021 r. w sprawie ustalenia zasad ochrony zieleni przy planowaniu i realizacji inwestycji miejskich oraz powołania Zespołu do spraw gospodarowania zielenią w procesie inwestycyjnym oraz wprowadzenia tekstu jednolitego.

  1. Proponowane rozwiązania muszą być możliwie proste, zapewniać maksymalną trwałość i wygodę użytkowania, odporność na działanie wandali.

  2. Proponowane rozwiązania muszą uwzględniać zastosowanie materiałów powszechnie dostępnych w Polsce.

  3. Powiązanie funkcjonalno – przestrzenne z otaczającym terenem.

  4. Uzyskanie wszelkich pozwoleń, opinii i uzgodnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania dokładniejszych rysunków, szkiców dotyczących poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia.

  6. Nawierzchnia proponowana w dokumentacji powinna być dostosowana do użytkowania przez osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich, osoby z wózkami dziecięcymi, osoby starsze.

Z chwilą realizacji przedmiotu umowy autorskie prawa majątkowe Wykonawca przenosi na Zamawiającego w zakresach pól eksploatacji określonych w art. 50 pkt 1, 2 i 3 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.2022.2509 t.j. z dnia 2022.12.06).



IV. Określenie wymagań stawianych wykonawcom w zakresie: uprawnień, kwalifikacji, atestów, certyfikatów, koncesji itp.

Wykonawca musi prowadzić zarejestrowaną działalność w zakresie projektowania oraz posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał niezbędny do wykonania zamówienia,

  

Przed złożeniem oferty zalecane jest zapoznanie się Wykonawcy z terenem.


V. Termin realizacji zamówienia – 14 tygodni od daty podpisania umowy.


VI. Warunki dodatkowe - bieżąca konsultacja istotnych elementów opracowania z Zamawiającym.


VII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

1. Małgorzata Jakubowska tel. 24 367 16 20

2. Danuta Rogańska tel. 24 367 14 88


Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 24 367 16 20 lub 24 367 14 88

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
umowa zdrój wody pitnej - poidełko.pdf pdf 4009.73 2024-03-15 13:05:00 Proceeding
OPZ poidełko.odt odt 41.25 2024-03-15 13:05:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie dokumentacji projektowej Wymagane uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień oraz przygotowanie materiałów niezbędnych do dokonania zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych objętych projektem 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - realizacji 14 tygodni. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 231