Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: KMP w Kielcach-ul. Wesoła 43 - Rozbudowa oraz przebudowa budynków - naprawa okien dachowych, serwis, regulacja, wymiana uszkodzonych elementów (numer postępowania ZP/560/2017)

Michał Nowak
Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Oddział: Sekcja Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 26-07-2017 15:05:04
Składania : 01-08-2017 09:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

Regulamin obowiązujący Wykonawców składających za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej oferty realizacji zamówień na rzecz Komendy Wojewódzkiej Policji w Kielcach.

1. Zamówienia realizowane przez KWP w Kielcach za pośrednictwem Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2. KWP w Kielcach nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia, tzn. że KWP w Kielcach nie ponosi żadnych innych kosztów związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5. O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6. Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert.
7. Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Kielcach prawidłowo wystawionej faktury.
8. Wykonawca gwarantuje, że przy realizacji dostaw, usług i robót budowlanych zaoferowany przedmiot zamówienia lub wykorzystane materiały są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia oraz spełniają wymagania wynikające z przepisów prawa.
9. W przypadku realizowania dostawy niezgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz ze złożoną przez Wykonawcę ofertą, KWP w Kielcach zwróci niezgodny przedmiot zamówienia na koszt i ryzyko Wykonawcy.
10. KWP w Kielcach wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z określonymi w postępowaniu kryteriami wyboru oferty.
11. W przypadku kilku pozycji zakupowych (kilku zadań), KWP w Kielcach zastrzega sobie prawo wyboru Wykonawcy oddzielnie dla każdego zadania.
12. KWP w Kielcach zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Kielcach.
13. Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich przestrzegania.
14. Termin wykonania zamówienia: do dnia 20.09.2017 r.
15. Koszt dostawy po stronie Wykonawcy.
16. Warunki płatności - przelew 30 dni.

Zamawiający uzna ofertę za ważną tylko i wyłącznie wtedy kiedy każda z pozycji zostanie wyceniona.

W razie niewyrażenia zgody na powyższe warunki – proszę nie składać oferty!

Uwaga!
Wykonawca składając ofertę zamieszcza na platformie zakupowej wypełniony w całości Załącznik nr 3 – Szczegółowa wycena prac, w którym dokonuje wyceny wszystkich pozycji w nim zawartych.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
regulamin platforma.docx docx 14.12 2017-07-26 15:05:04 Postępowanie
STWiOR.pdf pdf 313.97 2017-07-26 15:05:04 Postępowanie
Zał. nr 1-Wykaz części okna uchylno-obrotowego FPP.pdf pdf 1088.29 2017-07-26 15:05:04 Postępowanie
Zał. nr 2 -Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 309.46 2017-07-26 15:05:04 Postępowanie
Bud ADMINISTRACYJNY poddasze.pdf pdf 135.69 2017-07-26 15:05:04 Postępowanie
Zał. nr 3 - szczegółowa wycena prac.xls xls 27 2017-07-26 15:05:04 Postępowanie
projekt umowy zp.560.2017.doc doc 75 2017-07-26 15:05:04 Postępowanie
Zał. nr 3 - szczegółowa wycena prac.xls xls 27 2017-07-26 15:05:04 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2017-07-31 15:24 Michał Nowak Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania:

Pytanie 1:
Proszę o doprecyzowanie wymagań dokumentu "Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót remontowych - naprawa okien dachowych, serwis, regulacja, wymiana uszkodzonych elementów - KMP ul. Wesoła 43" w punkcie 2,1 tj. deklaracji właściwości użytkowych na materiały przewidywane do wykonywania robót. Uprzejmie informujemy, że okna które Państwo posiadacie oczywiście takowe deklaracje posiadają, gdyż jako całość zostały przebadane i dopuszczone do obrotu. Natomiast poszczególne części wchodzące w skład okna np. profile zewnętrzne, nie posiadają osobnych deklaracji właściwości użytkowych, gdyż nie są osobnym wyrobem budowlanym. Dlatego bardzo prosimy o doprecyzowanie, na jakie konkretnie elementy z zakresu wyceny niezbędne są osobne deklaracje właściwości użytkowych.

Odpowiedź:
Wykonawca składając ofertę oświadcza, że wyroby budowlane zastosowane w sposób trwały w realizacji naprawy okien spełniają wymogi treści ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o wyrobach budowlanych.

Pytanie 2:
Proszę o doprecyzowanie wymagań dotyczących koloru materiału rolety ARS tj. oznaczenia Ke-715?

Odpowiedź:
Oznaczenie koloru Ke-715 oznacza kolor szary. Kolor szczegółowo będzie uzgodniony z Zamawiającym.

Pytanie 3:
W związku z powyższymi wątpliwościami bardzo prosimy o rozważenie możliwości wydłużenia terminu umożliwiającego złożenie oferty.

Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na przesunięcie terminu składania ofert.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Naprawa okien dachowych, serwis, regulacja, wymiana uszkodzonych elementów Należy wpisać łączną cenę brutto przedmiotu zamówienia. Ponadto należy wypełnić i dołączyć Załącznik nr 3 - Szczegółowa wycena prac.

Zał. nr 3 - szczegół [...].xls

1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Termin wykonania zamówienia 10% do 20.09.2017 r., proszę potwierdzić (0)
2 Oświadczam, że zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r., poz. 2164) spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w zapytaniu ofertowym SIWZ nr ZP/560/2017 oraz nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust.1 pkt. 12-23 ustawy 10% proszę potwierdzić (0)
3 Cena 10% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324