Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KA-CZL-DZP.261.2.21.2024 Sukcesywna dostawa materiałów ślusarskich na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

Deadlines:
Published : 05-03-2024 11:01:00
Placing offers : 13-03-2024 09:00:00
Offers opening : 13-03-2024 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, w trybie zapytania ofertowego w oparciu o wewnętrzny Regulamin zamówień publicznych Uczelni. 


Przedmiot postępowania: Sukcesywna dostawa materiałów ślusarskich na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu

 

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.


 Wykaz dokumentów składających się na ofertę został wskazany w treści zapytania ofertowego w rozdz. VI.


Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań i składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy:

·      czytelnym podpisem lub nieczytelnym podpisem wraz z imienną pieczątką podpisującego – w przypadku oferty składanej w formie skanu,

·      kwalifikowanym podpisem elektronicznym – w przypadku oferty składanej w formie elektronicznej,

·      podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej.



W przypadku pytań: 

·      merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość";

·      związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt za pośrednictwem z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00 nr tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl Odpowiedzi na pytania zadane w ramach niniejszego postępowania, ewentualne zmiany treści zapytania ofertowego, informacja z otwarcia ofert oraz informacja o rozstrzygnięciu bądź unieważnieniu postępowania zostaną opublikowane w sekcji "Komunikaty";

·      Osobą prowadzącą niniejsze postępowanie oraz uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest: Specjalista Działu Zamówień Publicznych p. Renata Nazimek.

·      Numery telefonów do pracowników DZP znajdują się na stronie: http://bip.ue.wroc.pl/51/81/dane-kontaktowe.html

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy.docx docx 619.34 2024-03-05 11:01:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - Specyfikacja asort.-cenowa.xlsx xlsx 18.72 2024-03-05 11:01:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Wzór umowy.pdf pdf 235.69 2024-03-05 11:01:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe - materiały ślusarskie.pdf pdf 320.54 2024-03-05 11:01:00 Proceeding
Informacja z otwarcia.pdf pdf 225.35 2024-03-13 10:05:39 Public message
Unieważnienie postępowania.pdf pdf 202.13 2024-03-25 11:50:52 Public message

Announcements

2024-03-25 11:50 Renata Nazimek Informacja z unieważnienia postępowania.

Unieważnienie postęp [...].pdf

2024-03-13 10:05 Renata Nazimek Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-13 09:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 36 000,00 zł brutto.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 316