Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WM.272.01.03.2024.JJ Podział geodezyjny działki nr 150 ob. 0003 położonej przy ul. Działkowej w Giżycku

Joanna Jurga
Gmina Miejska Giżycko Department: Urząd Miejski w Giżycku
Deadlines:
Published : 28-02-2024 12:52:00
Placing offers : 07-03-2024 11:00:00
Offers opening : 07-03-2024 11:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE nr WM.272.01.03.2024.JJ                                                                

1. ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Miejska Giżycko

al. 1 Maja 14,11-500 Giżycko

tel. 87 7324 113;  fax. 87 428 52 41

NIP 845 19 51 457

e-mail: urzad@gizycko.pl

 

2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2023r. poz. 1605 ze zm.) - wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 tys. złotych (art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy).

3. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania geodezyjnego dotyczącego podziału nieruchomości położonej przy ulicy Działkowej w Giżycku stanowiącej działkę oznaczoną nr ewid. 150 (ob. 0003), polegającego na podzieleniu jej na dwie działki zgodnie z załącznikiem nr 1.

3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:

3.2.1. sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości (dla Zamawiającego w liczbie 2 egzemplarzy),

3.2.2. opracowanie kompletnej dokumentacji geodezyjnej z projektem podziału nieruchomości, przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (dla Zamawiającego w liczbie 2 egzemplarzy),

3.2.3. dokonanie stabilizacji na gruncie punktów granicznych podziałowych.

3.3. Zamawiający zastrzega możliwość żądania okazania nowych granic nieruchomości przed wydaniem postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału.

 

4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

4.1. Termin realizacji zamówienia wynosi 45 dni od daty wydania postanowienia opiniującego wstępny projekt podziału.

4.2.  Wstępny projekt podziału należy dostarczyć w terminie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy.

4.3. Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Giżycku, Punkt Obsługi Klienta (pok. 7), al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

 

5. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

5.1. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany  formularz ofertowy (załącznik nr 2).

5.2. W ofercie należy podać cenę netto oraz brutto za wykonanie usługi będącej przedmiotem niniejszego rozeznania.

5.3. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania.

5.4. Oferty, które nie spełnią wymogów określonych w pkt 5.1.-5.3. zostaną odrzucone.

5.5. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, świadczonego przez okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta.

 

6. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

6.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko, w zakładce dedykowanej postępowaniu. Ofertę Wykonawca składa wyłącznie za pośrednictwem ww. Platformy.

6.2. Termin składania ofert upływa w dn. 07 marca 2024 r. o godz. 11:00.

6.3. Oferty złożone po terminie wskazanym w pkt 1 nie będą rozpatrywane.

6.4. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni włącznie.  Bieg terminu związania ofert rozpoczyna się w dniu upływu terminu składania ofert.

 7. KRYTERIA OCENY OFERT

7.1. Kryterium oceny – 100% cena brutto.

7.2. Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będą taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.

7.3. Złożenie przez jednego Wykonawcę lub podmioty występujące wspólnie więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązanie alternatywne spowoduje odrzucenie powyższych ofert.

 

8. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH

8.1. Zamawiający wymaga, aby umowa z wybranym Oferentem została podpisana w terminie nieprzekraczającym 7 dni od daty rozstrzygnięcia postępowania.

8.2. Informacja o wynikach postępowania zostanie opublikowana na stronie BIP Urzędu Miejskiego
w Giżycku oraz w zakładce dedykowanej postępowaniu na Platformie Zakupowej.

8.3. Jeśli wybrany Oferent uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

 

9. OSOBA UPRAWNIONA DO KONTAKTU Z OFERENTAMI

Główny Specjalista Wydziału Mienia - Joanna Jurga – pokój nr  215, tel. 798-613-151, e-mail: joanna.jurga@gizycko.pl

 

 

10. KLAUZULA RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

1) administratorem danych osobowych Oferenta jest Burmistrz Miasta Giżycka, Aleja 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.

2) inspektorem ochrony danych osobowych powołanym przez Administratora  jest Pani Katarzyna Furmaniak, e-mail: dpo@gizycko.pl ; tel. 87 7324 143.

3) dane osobowe Oferenta przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w zakresie niezbędnym do realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego  na platformie zakupowej Open Nexus (w tym również zawarcia umowy i publikacji wyników postępowania). Postępowanie prowadzone jest w oparciu o przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1360 ze zm,).

4) odbiorcami danych osobowych Oferenta będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz.U. 2022 poz. 902 ze zm).

5) dane osobowe Oferenta będą przechowywane, zgodnie z art. 118 KC, nie krócej niż 3 lata
i nie dłużej niż 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.

6) obowiązek podania przez Oferenta danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Kodeksu cywilnego, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Kodeks cywilny. 

7) w odniesieniu do danych osobowych Oferenta decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.

8) Oferent posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub żądania ograniczenia ich przetwarzania (z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO).

9) Oferent ma prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.

10) Oferentowi nie przysługuje prawo do usunięcia danych osobowych (art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO oraz na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Oferenta jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

Załączniki:

Załącznik nr 1 – Szkic podziału.

Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy,

Załącznik nr 3 – Wzór ramowy umowy.

Załącznik nr 4 – Regulamin.


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zalacznik nr 4.docx docx 21.81 2024-02-28 12:52:00 Proceeding
zapytanie ofertowe.pdf pdf 2428.27 2024-02-28 12:52:00 Proceeding
zalacznik nr 1.pdf pdf 1095.41 2024-02-28 12:52:00 Proceeding
zalacznik nr 2.docx docx 19.02 2024-02-28 12:52:00 Proceeding
zalacznik nr 3.doc doc 53 2024-02-28 12:52:00 Proceeding
zalacznik nr 2.docx docx 19.02 2024-02-28 12:52:00 Criterion
WM.272.01.03.2024 informacja o wyborze oferty.pdf pdf 245.37 2024-03-14 12:18:12 Public message

Announcements

2024-03-14 12:18 Joanna Jurga Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam powiadomienie o wyborze oferty w postępowaniu.

WM.272.01.03.2024 in [...].pdf

2024-02-29 10:33 Joanna Jurga W treści ogłoszenia wkradł się błąd dot. nazwy ulicy, przy której znajduje się przeznaczona do wydzielenia działka - prawidłowym oznaczeniem ulicy jest ulica Działkowa,a nie jak wpisano ul Ogrodowa. Oznaczenie nieruchomości - działka nr ewid. 150 obręb 0003 miasta Giżycko jest prawidłowe.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena Cena za wykonanie podziału 1 pc. Urząd Miejski w Giżycku
Aleja 1 Maja 14
11-500, Giżycko
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

zalacznik nr 2.docx

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 356