Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR-I.7013.29.2024 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Parking ulica Dworcowa w Koronowie"

Aleksandra Kisły
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 23-02-2024 09:30:00
Składania : 29-02-2024 09:24:00
Otwarcia : 29-02-2024 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

                                                                              Koronowo, 19.02.2024 r.

 

Wytyczne

do postępowania przetargowego na sporządzenie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą „Parking ulica Dworcowa w Koronowie”.

                                                                                                             

Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej parkingu  na działkach 686/1, 686/2, 687/2, 687/3, 687/6 mieszczących się  w miejscowości Koronowo, będących własnością Gminy Koronowo. Na terenie działki 687/6 znajdują się  budynki oznaczone w ewidencji nr 5549 oraz nr 3490,  które przeznaczone są do rozbiórki na postawie decyzji nr 58/2022 znak sprawy WB.6741.55.2022 z dnia 19.12.2022 roku.

 

Krótka charakterystyka :

1) parking jednopoziomowy,

2)  nawierzchnia parkingu z kostki w miejscach dla pojazdów uprzywilejowanych, oraz dla osób z niepełnosprawnościami, pozostała część parkingu z płyt ażurowych uzupełnionych kamieniem,

3) ogrodzenie panelowe należy zaprojektować dla całego parkingu, natomiast front parkingu zamknąć  częściowo ogrodzeniem nawiązującym do pozostałych budynków, zachowując ład przestrzenny i zgodność z MPZP,

4) ze względu na charakter gruntu należy zaprojektować odwodnienie całej powierzchni parkingu,

5) na budynek gospodarczy zaadoptować należy, istniejący, oznaczony w ewidencji nr 3487 zgodnie z MPZP, (należy dokonać oceny stanu technicznego, ewentualnie dokonać wzmocnienia konstrukcji w porozumieniu z Konserwatorem Zabytków), elewacja w/w budynku, okna oraz drzwi zewnętrzne zgodne z MPZP,

6)  w miejscu budynków nr 5549 oraz 3490 należy zaprojektować pomieszczenia gospodarcze 6 szt. o wymiarach 3m x 2m na zabezpieczenie  potrzeb mieszkańców budynku przy ulicy Dworcowej 2,

7) przewidzieć należy również miejsce na pojemniki śmietnikowe w formie wiaty zintegrowanej  z budynkiem od strony działki nr 686/3. Wiata w rozumieniu Zamawiającego oznacza, że miejsce na pojemniki śmietnikowe ma być zadaszone. Wymiary sugerowane 4m x 2m. Zapewnić  należy optymalny dostęp dla pojazdów służb odbierających odpady,


Ilość i rodzaj pomieszczeń w budynku gospodarczym:

 Budynek gospodarczy powinien  zapewnić umieszczenie następujących pomieszczeń:

*  gospodarczego z doprowadzoną wodą- zgodnie z wymaganiami dla tego typu obiektów,

*  technicznego na potrzeby obsługi parkingu,

*  toalety ogólnodostępnej oddzielonej od pomieszczeń technicznych dostosowanej do potrzeb osób  z niepełnosprawnościami,

Należy przewidzieć możliwie 2 wejścia do budynku:

* jedno wejście do pomieszczenia technicznego i gospodarczego

* drugie, jako dostęp do pomieszczenia toalety ogólnodostępnej

Ostateczna ilość i wielkość pomieszczeń oraz ich wyposażenia – z zachowaniem odpowiednich przepisów prawa.

 

Ogólne wymagania dla parkingu:

* terenie parkingu powinno zostać wyznaczone jedno miejsce postojowe dla samochodów osobowych uprzywilejowanych, np.: Policja, Pogotowie Ratunkowe oraz miejsce  dla osób z niepełnosprawnościami,

* miejsce na składowanie śniegu,

* ilość miejsc parkingowych - zgodnie z możliwościami działki - powierzchnią oraz aspektami prawnymi,

* zabezpieczyć należy 5 stanowisk dla rowerów,

*  urządzenia małej architektury (kosze na śmieci, kosze na psie odchody, donice na rośliny ozdobne - betonowe lub w kolorze betonu, ławki),

* oświetlenie,

*  monitoring obszaru objętego projektem.

1.      Przedmiotem zamówienia jest:

Ø  pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt wszystkich danych wyjściowych do projektowania oraz uzgodnień, w tym: opinii technicznych, opinii konserwatora zabytków, aktualnej mapy do celów projektowych, uzgodnień z Wydziałem Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa Starostwa Powiatowego                             w Bydgoszczy – Geolog Powiatowy, z gestorami sieci,

Ø  opracowanie mapy do celów projektowych,

Ø  opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej, w tym:

·         projektu koncepcyjnego – (1 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie.pdf)

·         projektu budowlano – wykonawczego/ technicznego wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz opiniami niezbędnymi do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót i jego uzyskania (4 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.                 w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

·         innych opracowań, których konieczność wykonania wyniknie na etapie projektowania (2 egz. w wersji papierowej i 1 egz. na nośniku elektronicznym),

Ø  uzyskanie decyzji na wycinkę drzew, o ile będzie taka potrzeba,

Ø  uzgodnienia projektu z gestorami sieci infrastruktury technicznej,

Ø  uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego                             w Koronowie  przed przystąpieniem do prac projektowych zakresu robót oraz aspektów technicznych do ujęcia w opracowaniu,

Ø  uzyskania zezwolenia przed właściwym organem zgłoszenia robót budowlanych bądź w przypadku konieczności złożenie wniosku i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę

 

Forma opracowania

Dokumentację projektową należy wykonać w formie tradycyjnej:

-        projekty budowlane/wykonawcze 4 egz. dla zamawiającego oraz  w liczbie niezbędnej do uzyskania koniecznych decyzji i zgłoszeń,

-        szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych  - 4 egz.,

-        przedmiar robót - 2 egz.,

-        kosztorys inwestorski i ofertowy - 2 egz.  + jedna aktualizacja kosztorysu na własny koszt po zakończeniu umowy w czasie ustalonym przez Zamawiającego,

-        wizualizację fotorealistyczna,

-        wykonanie banneru fotorealistycznego.

oraz elektronicznej -  1 egz. kompletnej dokumentacji na płytach CD lub innych nośnikach (musi ściśle odpowiadać wersji papierowej, tj. zawierać jej całą zawartość),    

Uwagi do zadania:

Kwota zabezpieczona w budżecie: środki własne Gminy.

Wartość szacunkowa ustalona na podstawie badania rynku, poprzez zapytanie skierowane bezpośrednio do projektantów.

 

Płatności:

 

Przewiduje się fakturowanie częściowe:

- I transza: po uzyskaniu mapy do celów projektowych, wykonaniu i zaakceptowaniu koncepcji wraz z wizualizacją fotorealistyczną (minimum 6 zdjęć) i po wykonaniu wcześniej uzgodnionego z Zamawiającym 1 baneru  fotorealistycznego o wymiarach ok  7m/3m – do 31.03.2024 roku - 40% wynagrodzenia.

- II transza: po uzyskaniu ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia i dostarczeniu kompletu dokumentacji do Wydziału Inwestycji i Remontów Urzędu Miejskiego w Koronowie -  60 % wynagrodzenia - planowany rok wydatkowania 2024 r.

 

Termin wykonania zadania: 6 miesięcy od dnia podpisania umowy

Doświadczenie: Ubiegający się o zamówienie przedstawi dokumenty potwierdzające wykonanie 1 projektu polegającego na wykonaniu dokumentacji projektowo- kosztorysowej   na budowę parkingu  na minimum 30 miejsc parkingowych oraz 1 projektu obiektu o dowolnym charakterze znajdującego się w strefie konserwatorskiej na kwotę minimum 50.000,00 zł

Posiada przynajmniej jedną osobę w zespole projektowym posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności architektoniczno – budowlanej, konstrukcyjno - budowlanej oraz minimum dwuletnie doświadczenie w zakresie projektowania.

 

Sporządziła:                                                                                                     Zatwierdził:


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 52 382 64 53  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Wytyczne- Parking Dworcowa.pdf pdf 834.71 2024-02-23 09:30:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych-1.pdf pdf 123.97 2024-02-23 09:30:00 Kryterium
Oferta Parking PDF.pdf pdf 538.51 2024-02-23 09:30:00 Kryterium
Załącznik nr 1- oferta cenowa wersja edytowalna Parking ul.Dworcowa.doc doc 44.5 2024-02-23 09:30:00 Kryterium
Wzór umowy-Parking Dworcowa.pdf pdf 1233.74 2024-02-23 09:30:00 Kryterium
Załącznik nr 3 - wykaz wykonanych usług wersja edytowalna.docx docx 17.51 2024-02-23 09:30:00 Kryterium
Wykaz usług PDF.pdf pdf 432.92 2024-02-23 09:30:00 Kryterium
Załącznik nr 4 - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS iUS wersja edytowalna.docx docx 18.03 2024-02-23 09:30:00 Kryterium
ZUS, KRUS, US- PDF.pdf pdf 416.94 2024-02-23 09:30:00 Kryterium
Protokół z otwarcia ofert.pdf pdf 248.54 2024-03-04 12:45:25 Publiczna wiadomość
Otwarcie ofert- Parking Dworcowa.pdf pdf 187.43 2024-03-04 12:45:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-03-04 12:45 Aleksandra Kisły Dzień dobry.
W załączeniu prokokół z zakończenia postępowania.
Z poważaniem Aleksandra Kisły UM w Koronowie

Protokół z otwarcia [...].pdf

Otwarcie ofert- Park [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sporządzenie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. „Parking ulica Dworcowa w Koronowie”. - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 6 miesiący od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić (0)
5 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
6 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" lub jeśli nie jestem czynnym podatnikiem - płatnikiem podatku VAT wpisać "Nie jestem" (0)
7 Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Formularz - oferta cenowa (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Oferta Parking PDF.p [...].pdf

Załącznik nr 1- ofer [...].doc

(0)
8 Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wzór umowy do zapoznania się. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Wzór umowy-Parking D [...].pdf

(0)
9 Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz - wykaz wykonanych usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 3 - wyk [...].docx

Wykaz usług PDF.pdf

(0)
10 Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - Formularz - oświadczenie o niezaleganiu w ZUS, KRUS i US (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik nr 4 - ośw [...].docx

ZUS, KRUS, US- PDF.p [...].pdf

(0)
11 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - Proszę o załączenie dokumentu - odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 438