Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie papowego pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych w związku z planowanym montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy położonego przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10, w ramach zadania pn. „Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10 – Etap II (montaż instalacji fotowoltaicznej)”

Agnieszka Nocuń-Jurek
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Department: Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Deadlines:
Published : 21-02-2024 09:32:00
Placing offers : 29-02-2024 10:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

ZAPYTANIE OFERTOWE

I.                    ZAMAWIAJĄCY:

Powiat Świdnicki, ul. Marii Skłodowskiej - Curie 7, 58 - 100 Świdnica działając w oparciu o zapisy regulaminu dotyczącego udzielenia zamówień publicznych o wartości 10.000 zł – 130.000,00 zł netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie papowego pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych w związku  z planowanym montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych  w Świdnicy położonego przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10, w ramach zadania pn. Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10 – Etap II (montaż instalacji fotowoltaicznej)”

 

CPV 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane; 

       44.11.24.00-2 – Dach;

       45.26.00.00-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne  podobne roboty specjalistyczne

       45.26.19.00-3 - Naprawa i konserwacja dachów


II.                OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:  

1)      Opis przedmiotu zamówienia:

Budynek usytuowany jest w Świdnicy przy ulicy Pionierów Ziemi Świdnickiej 10. Elewacja frontowa biegnie równolegle do ulicy Pionierów wychodząc na północny wschód. Od strony południowo zachodniej dobudowano dwukondygnacyjną tzw. „dobudówkę” z tarasem. Budynek jest budynkiem wolnostojącym w kształcie prostokąta z dobudowanym budynkiem od strony południowo zachodniej oraz nowo wybudowaną salą gimnastyczną od strony północno zachodniej. Salę z budynkiem szkoły połączono „łącznikiem” przylegającym wzdłuż całej szerokości elewacji północno zachodniej. Budynek posiada więźbę dachową drewnianą krytą papą, dach z bardzo niewielkim spadkiem w stronę elewacji tylnej zakończony mocno wysuniętym poza lico ściany okapem.

W związku z planowanym montażem instalacji fotowoltaicznej na dachu ww. budynku zachodzi konieczność wymiany istniejącego pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem części konstrukcyjnej dachu.

2)      Zakres prac do wykonania:

a.       Demontaż istniejącej papy wraz z obróbkami blacharskimi (kominy, attyka itp.) wraz z wywozem i utylizacją papy,

b.      Wymiana części deskowania i końcówek krokwi w obrębie okapu budynku,

c.       Wykonanie nowych obróbek blacharskich, (pas nadrynnowy, kominy, attyka itp.)

d.     Ułożenie nowego pokrycia dachowego z 2 warstw papy termozgrzewalnej  o parametrach papy nawierzchniowej nie gorszych niż:

Grubość mm 5,2 mm (-0 / +0,4); Reakcja na ogień Klasa E; Giętkość w niskiej temperaturze ≤-20ºC /Ø30 mm; Odporność na spływanie ≥ 100 ºC

e.       Przecieranie tynków i malowanie farbą silikatową kominów i murków attyki.

f.        Malowanie farbą silver primer rynien od wewnątrz oraz pokrycia attyki. 

g.      Wymiana instalacji odgromowej.


UWAGA:

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES PRAC OKREŚLA PRZEDMIAR ROBÓT STANOWIĄCY ZAŁĄCZNIK  NR 4 DO NINIEJSZEGO ZAPYTANIA OFERTOWEGO.


3)      Praca prowadzone będą na podstawie i zgodnie z warunkami wskazanymi projekcie umowy, której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

 

III.             TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Terminy realizacji zamówienia:

a)      rozpoczęcie realizacji prac po protokolarnym przekazaniu terenu budowy, które nastąpi nie później niż w terminie do 5 dni 

       roboczych od podpisania umowy.

b)      zakończenie realizacji przedmiotu umowy: do 2 miesięcy od dnia od dnia przekazania placu budowy.

 

IV.      INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.

 

V.        OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.

1.   Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Pan Łukasz Pełka – Dyrektor Wydziału Inwestycji, Remontów i Przetargów Starostwa Powiatowego w Świdnicy, tel. 74/ 85-00-486.

2.  Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

3.     Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.

4.      Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.

5.    Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.

6.    Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.

 

VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:

1.    Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wywozu i utylizacji gruzu, zabezpieczenia placu budowy itp.

2.   Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia. Kosztorys ma być sporządzony metodą kalkulacji szczegółowej i ma zawierać składniki cenotwórcze na podstawie, których dokonano wyceny przedmiotu zamówienia (R-g, Kp, Kz, Z), wraz z zestawieniem materiałów i sprzętu. Cena ofertowa zawarta w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) musi być zgodna z kwotą kosztorysu ofertowego.

 

VII.     MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ

Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:

-        za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica

Termin składania ofert ustala się do dnia 29 lutego 2024 r. do godziny 10.00.

 

VIII.   OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

1.   Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.

2.    Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

3.      Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.      Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.

 

IX. KRYTERIA OCENY OFERT I SPOSÓB OCENY OFERT

Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:

- cena  – waga 60%,

- okres gwarancji na wykonane roboty – waga 40%

1. Sposób oceny ofert.

Oferty oceniane będą w sposób punktowy.

Ad.1 - cena

Oferta zawierająca najniższą cenę ofertową brutto otrzymuje 100 pkt. pomnożone przez wagę kryterium (60%). Punkty za kryterium – „cena” dla pozostałych ofert to stosunek najniższej ceny ofertowej brutto do wartości ceny ofertowej brutto w badanej ofercie pomnożony przez 100 i wagę kryterium (60%).

Ad.2 – okres gwarancji na wykonane roboty

Punkty dla ofert w kryterium – okres gwarancji zostaną przyznane zgodnie z poniższą tabelą i

 

Okres gwarancji w latach

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Liczba przyznanych punktów

0

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100


UWAGA: Wymaganym minimalnym okresem gwarancji jest 5 lat.

Okres gwarancji równy 5 latom otrzyma 0 punktów, natomiast okres gwarancji równy i dłuższy niż 15 lat otrzyma 100 punktów. Oferty z okresem gwarancji poniżej 5 lat zostaną odrzucone. Termin gwarancji Wykonawca podaje w pełnych latach. W przypadku, gdy Wykonawca wskaże termin gwarancji w miesiącach, których suma nie daje pełnego roku, wówczas termin gwarancji zaokrąglany będzie w dół do pełnego roku.

Punkty zostaną wyliczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

                        Uzyskane w powyższy sposób punkty za poszczególne kryteria zostaną sumowane.                     

    Najwyższa suma uzyskanych punktów decyduje o wygraniu postępowania.

 

X.        INFORMACJE DODATKOWE

1.      Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.

2.      Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.

3.      Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

4.    Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta, która otrzyma największą ilość punktów wyliczonych zgodnie z zapisami punktu VIII niniejszego zapytania ofertowego.

5.  Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.

6.    Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.

7.   Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

8.     Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.

9.   Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.

 

W załączeniu:

Załącznik nr 1 – Oferta cenowa

Załącznik nr 2 – Projekt umowy

Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna

Załącznik nr 4 – Przedmiar robót

Załącznik nr 5 – Dokumentacja zdjęciowa.

Załącznik nr 6 – Rzut dachu.

 


Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 63 2024-02-21 09:32:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - projekt umowy.docx docx 33.97 2024-02-21 09:32:00 Proceeding
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.51 2024-02-21 09:32:00 Proceeding
Załącznik nr 4 - PRZEDMIAR.pdf pdf 115.51 2024-02-21 09:32:00 Proceeding
Załącznik nr 5 - Dokumentacja zdjęciowa.zip zip 27179.09 2024-02-21 09:32:00 Proceeding
Załącznik nr 6 - Rzut dachu.pdf pdf 285.82 2024-02-21 09:32:00 Proceeding
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 63 2024-02-21 09:32:00 Subject of the order
Załącznik nr 1 - Oferta cenowa.doc doc 63 2024-02-21 09:32:00 Criterion
Załącznik nr 2 - projekt umowy.docx docx 33.97 2024-02-21 09:32:00 Criterion
Załącznik nr 3 - Klauzula informcyjna.docx docx 18.51 2024-02-21 09:32:00 Criterion
RAPORT WYBORU OFERT - ID 891146.pdf pdf 448.44 2024-03-08 09:05:48 Public message

Announcements

2024-03-08 09:05 Agnieszka Nocuń-Jurek Dzień dobry,

Zamawiający informuje, że w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie papowego pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych w związku z planowanym montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy położonego przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10, w ramach zadania pn. „Modernizacja kotłowni w budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych w Świdnicy przy ul. Pionierów Ziemi Świdnickiej 10 – Etap II (montaż instalacji fotowoltaicznej)” (ID 891146), wpłynęło 7 ofert cenowych, z których odrzucone zostały 2 oferty:
- WKJ Usługi Specjalistyczne Karolina Jankowska, Kalisz oferta odrzucona ze względu na braki formalne tj. nie załączono kosztorysu ofertowego oraz brak informacji dotyczącej okresu gwarancji na wykonane roboty,
- Stelpi Sp. z o.o., Brzeg Dolny oferta odrzucona zgodnie z zapisem punktu IX Kryteria oceny ofert i sposób oceny ofert ww. Zapytania ofertowego tj. „Oferty z okresem gwarancji poniżej 5 lat zostaną odrzucone.”

W oparciu o powyższe ocenie poddanych zostało 5 ofert cenowych. Wybór najkorzystniejszej oferty został dokonany zgodnie z kryterium: cena – waga 60% i okres gwarancji na wykonane roboty – waga 40%. Najwyższa sumę punktów tj. 97,82 uzyskała oferta złożona przez firmę Usługi Budowlane Piotr Kuśmierczyk, Niemcza. Protokół z przeprowadzonego zapytania ofertowego w załączeniu.

Z poważaniem
Wydział Inwestycji, Remontów i Przetargów
Starostwo Powiatowe w Świdnicy

RAPORT WYBORU OFERT [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zapytanie ofertowe o cenę na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie papowego pokrycia dachowego wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych w związku z planowanym montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku Zespołu Szkół Ekonomiczny Wykonanie całości przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

1 building work Starostwo Powiatowe w Świdnicy
Marii Skłodowskiej-Curie 7
58-100, Świdnica
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2528 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

Załącznik nr 1 - Ofe [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki i termin realizaji umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 2 - pro [...].docx

(0)
3 Kosztorys ofertowy na podstawie, którego dokonano wyceny przedmiotu zamówienia - Proszę o załączenie kosztorysu ofertowego Attachment required (0)
4 Klauzula informacyjna - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Załącznik nr 3 - Kla [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 392