Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4/DIR/UŁ/2024 Modernizacja i rozbudowa stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście przy ul. Rybnej 28 - Etap I

Sławomir Jaroszczak
Uniwersytet Łódzki
Termin:
Zamieszczenia : 19-02-2024 09:47:00
Składania : 11-03-2024 09:30:00
Otwarcia : 11-03-2024 09:35:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

Przedmiot zamówienia dotyczy I. etapu modernizacji i rozbudowy stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście i obejmuje rozbiórkę istniejących budynków i budowę nowych budynków (tzw. budynku badawczo-rozwojowego pełniącego również funkcje dydaktyczne, warsztatowe i szkoleniowe wraz z wylęgarniami, laboratoriami, salą konferencyjną, pomieszczeniami biurowymi i administracyjnymi wraz z przebudową, rozbudową i budową związanej infrastruktury technicznej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do

SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej  na Platformie.

Zakres zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem standardów dostępności

architektonicznej w Uniwersytecie Łódzkim (stanowiących Załącznik nr 12 do SWZ).


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zał. nr 7 do SWZ_Wykaz prac_.docx docx 60.67 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 6 do SWZ_Wykaz robót_umowy o pracę.docx docx 25.6 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy_wk.docx docx 111.68 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 4 do SWZ_Ośw._grupa kapitałowa.docx docx 59.22 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 3a do SWZ_ośw. podmiotu udostępn. zasoby dot. spełn. warunków udziału.docx docx 28.02 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 3 do SWZ_Ośw. dot. spełnienia warunków udziału.docx docx 27.77 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 2 do SWZ_Ośw. dot. przesłanek wykluczenia.docx docx 31.51 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 1 do SWZ_Formularz oferty.docx docx 67.92 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
SWZ_Budynek dydaktyczny UŁ_Tresta (2).docx docx 157.59 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu_19.02.2024.pdf pdf 152.15 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób_aktualizacja.docx docx 72.93 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 9 do SWZ_Zobowiązanie do oddania zasobów.docx docx 28.63 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.1 do SWZ_Dokumentacja projektowa (1).zip zip 41753.39 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.2 do SWZ_Dokumentacja projektowa (2).zip zip 53866.71 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.3 do SWZ_Dokumentacja projektowa (3).zip zip 53018.06 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.4 do SWZ_Dokumentacja projektowa (4).zip zip 35711.43 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.5 do SWZ_Dokumentacja projektowa (5).zip zip 29669.52 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.6 do SWZ_Dokumentacja projektowa (6).zip zip 49530.87 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.7 do SWZ_Dokumentacja projektowa (7).zip zip 50631.29 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.8 do SWZ_Dokumentacja projektowa (8).zip zip 28141.95 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.9 do SWZ_Dokumentacja projektowa (9).zip zip 55869.38 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.10 do SWZ_Dokumentacja projektowa (10).zip zip 3354.83 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.11 do SWZ_Dokumentacja projektowa (11).zip zip 83916.18 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.12 do SWZ_Dokumentacja projektowa (12).zip zip 76992.01 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.13 do SWZ_Dokumentacja projektowa (13).zip zip 2809.1 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.14 do SWZ_Dokumentacja projektowa (14).zip zip 14687.96 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 10.15 do SWZ_Dokumentacja projektowa (15).zip zip 15150.67 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 11_Kosztorysy nakładcze 2024 - Tresta.zip zip 1906.69 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Zał. nr 12_Standardy Dostępności architektonicznej UŁ.pdf pdf 6736.74 2024-02-19 09:47:00 Postępowanie
Lista obecności z dnia 27.02.2024.PDF PDF 335.79 2024-02-28 10:14:20 Publiczna wiadomość
Protokół z wizji lokalnej z dnia 27.02.2024.pdf pdf 14382.25 2024-02-28 10:14:20 Publiczna wiadomość
Pytania z dn. 28.02.2024 wraz z odpowiedziami.docx docx 13.77 2024-02-29 11:36:54 Publiczna wiadomość
Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób_aktualizacja 01.03.2024.docx docx 72.9 2024-03-01 15:26:05 Publiczna wiadomość
SWZ_Budynek dydaktyczny UŁ_Tresta (2)_aktyualizacja 01.03.2024.docx docx 156.75 2024-03-01 15:26:05 Publiczna wiadomość
Ogłoszeni o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 38.37 2024-03-01 15:26:05 Publiczna wiadomość
240229-pytania (1).doc doc 93 2024-03-06 14:13:19 Publiczna wiadomość
Zał. nr 5 do SWZ_ Projekt umowy_Aktualizacja_06.03.2024.docx docx 112.46 2024-03-06 14:13:19 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert_Tresta.pdf pdf 276.77 2024-03-11 14:12:58 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o odrzuceniu oferty.pdf pdf 446.12 2024-05-09 09:54:18 Publiczna wiadomość
Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 251.2 2024-05-09 09:55:48 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-05-09 09:55 Sławomir Jaroszczak Zamawiający publikuje w załączeniu Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania.

Zawiadomienie o unie [...].pdf

2024-05-09 09:54 Sławomir Jaroszczak Zamawiający publikuje w załączeniu Zawiadomienie o odrzuceniu oferty w przedmiotowym postepowaniu.

Zawiadomienie o odrz [...].pdf

2024-03-11 14:12 Sławomir Jaroszczak Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-03-11 09:30 Komunikat Zamawiającego Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 5 000 000,00 zł brutto
2024-03-06 14:13 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w załączeniu odpowiedzi na przesłane w dniu 29.02.2024 r. pytania/wnioski Wykonawcy dotyczące zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania.
W załączeniu; Załącznik nr 5 do SWZ_Projekt umowy_aktualizacja 06.03.2024

240229-pytania (1).d [...].doc

Zał. nr 5 do SWZ_ Pr [...].docx

2024-03-01 15:26 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w załączeniu odpowiedź na przesłane w dniu 29.02.2024 r. pytanie/wniosek Wykonawcy dotyczący zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania.
Pytanie:
Zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na 11.03.2024. Oferent wnosi o więcej czasu na sporządzenie oferty, aby zapewnić Zamawiającemu najkorzystniejszą cenę w wyniki rzetelnie przeprowadzonej kalkulacji.
Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający wyraża zgodę na przesunięcie terminu składania oferta na dzień 11.03.2024

W zalączeniu:
- Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,
- SWZ_aktualizacja z dn. 01.03.2024,
- Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób_aktualizacja z dn. 01.03.2024 r.

Zał. nr 8 do SWZ_Wyk [...].docx

SWZ_Budynek dydaktyc [...].docx

Ogłoszeni o zmianie [...].pdf

2024-02-29 11:36 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w załączeniu odpowiedzi na przesłane w dniu 28.02.2024 r. pytania Wykonawcy dotyczący zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania.

Pytania z dn. 28.02. [...].docx

2024-02-28 14:31 Anna Sochala W dniu 28.02.2024 Zamawiający otrzymał zapytanie . Poniżej treść zapytania wraz z odpowiedzią .

Pytanie 1. W dokumentacji zawarto wymóg wykonania stolarki okiennej PCV oraz ślusarki aluminiowej w systemie profilowym Schuco. Wskazany referencyjny system jest trudno dostępny i bardzo drogi (podroży ofertę ok. 30%) z wydłużonym czasem oczekiwania na ofertę i realizację. W związku z powyższym, czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie tańszych systemów, równoważnych pod względem najistotniejszym parametrów? Np. Aluminium w systemie Aluprof, PCV w systemie Deceuninck.
Odpowiedź 1.
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej, SWZ i załącznikach, zostały w opisie przedmiotu zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowe wystąpienie Wykonawcy o zamianę materiału musi być zaakceptowane przez Zamawijacego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania parametrów technicznych materiału równoważnych lub lepszych.
2024-02-28 12:36 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w odpowiedź na przesłane w dniu 28.02.2024 r. pytanie Wykonawcy dotyczący zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:

Pytanie:
W dokumentacji zawarto wymóg wykonania stolarki okiennej PCV oraz ślusarki aluminiowej w systemie profilowym Schuco. Wskazany referencyjny system jest trudno dostępny i bardzo drogi (podroży ofertę ok. 30%) z wydłużonym czasem oczekiwania na ofertę i realizację. W związku z powyższym, czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie tańszych systemów, równoważnych pod względem najistotniejszym parametrów? Np. Aluminium w systemie Aluprof, PCV w systemie Deceuninck.

Odpowiedź:
Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej, SWZ i załącznikach, zostały w opisie przedmiotu zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowe wystąpienie Wykonawcy o zamianę materiału musi być zaakceptowane przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania parametrów technicznych materiału równoważnych lub lepszych.
2024-02-28 10:14 Krzysztof Michalak Zamawiający zorganizował w dniu 27.02.2024r., o godzinie 12:00, wizję lokalną dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych postępowaniem przetargowym o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przedstawia w załączniku zapytania skierowane do Zamawiającego w trakcie wizji wraz z odpowiedziami. Odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotowego postępowania są wiążące dla wszystkich Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu i należy je uwzględnić sporządzając i składając ofertę.

Lista obecności z dn [...].PDF

Protokół z wizji lok [...].pdf

2024-02-27 14:35 Sławomir Jaroszczak Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w odpowiedź na przesłane w dniu 26.02.2024 r. pytania Wykonawcy dotyczący zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania:
Pytanie:
Czy wyposażenie meblowe wchodzi w zakres zamówienia?
Czy wyposażenie laboratoryjne wchodzi w zakres zamówienia ? Jeżeli tak, proszę o udostępnienie zestawienia wyposażenia laboratoryjnego
Odpowiedź Zamawiającego:
Wyposażenie meblowe oraz wyposażenie laboratoryjne nie są objęte zakresem zamówienia.
2024-02-23 10:48 Sławomir Jaroszczak W związku z wpłynięciem w dniu 23.02.2024 r. wniosku Wykonawcy o zorganizowanie wizji lokalnej na terenie objętym planowaną modernizacją i rozbudową stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście oraz w nawiązaniu do zapisu pkt. IV.12 SWZ, Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej, dotyczącej postępowania nr 4/DIR/UŁ/2024, na dzień 27.02.2024 r. godz. 12:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców - przed główną bramą wjazdową na teren stacji terenowej UŁ przy ul. Rybnej 28 w Treście.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1711