Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 19-02-2024 09:47:00 |
Składania : | 11-03-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | 11-03-2024 09:35:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
Przedmiot zamówienia dotyczy I. etapu modernizacji i rozbudowy stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście i obejmuje rozbiórkę istniejących budynków i budowę nowych budynków (tzw. budynku badawczo-rozwojowego pełniącego również funkcje dydaktyczne, warsztatowe i szkoleniowe wraz z wylęgarniami, laboratoriami, salą konferencyjną, pomieszczeniami biurowymi i administracyjnymi wraz z przebudową, rozbudową i budową związanej infrastruktury technicznej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej (stanowiącej Załącznik nr 10 do
SWZ) oraz kosztorysach nakładczych (stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ) - do pobrania w wersji elektronicznej na Platformie.
Zakres zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem standardów dostępności
architektonicznej w Uniwersytecie Łódzkim (stanowiących Załącznik nr 12 do SWZ).
W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-05-09 09:55 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający publikuje w załączeniu Zawiadomienie o unieważnieniu przedmiotowego postępowania. |
2024-05-09 09:54 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający publikuje w załączeniu Zawiadomienie o odrzuceniu oferty w przedmiotowym postepowaniu. |
2024-03-11 14:12 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający, działając na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w załączeniu Informację z otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu. |
2024-03-11 09:30 | Komunikat Zamawiającego | Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 5 000 000,00 zł brutto |
2024-03-06 14:13 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
publikuje
w
załączeniu
odpowiedzi
na
przesłane
w
dniu
29.02.2024
r.
pytania/wnioski
Wykonawcy
dotyczące
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania.
W załączeniu; Załącznik nr 5 do SWZ_Projekt umowy_aktualizacja 06.03.2024 |
2024-03-01 15:26 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
publikuje
w
załączeniu
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
29.02.2024
r.
pytanie/wniosek
Wykonawcy
dotyczący
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania. Pytanie: Zwracamy się z prośbą o przesunięcie terminu składania ofert na 11.03.2024. Oferent wnosi o więcej czasu na sporządzenie oferty, aby zapewnić Zamawiającemu najkorzystniejszą cenę w wyniki rzetelnie przeprowadzonej kalkulacji. Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wyraża zgodę na przesunięcie terminu składania oferta na dzień 11.03.2024 W zalączeniu: - Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, - SWZ_aktualizacja z dn. 01.03.2024, - Zał. nr 8 do SWZ_Wykaz osób_aktualizacja z dn. 01.03.2024 r. Zał. nr 8 do SWZ_Wyk [...].docx |
2024-02-29 11:36 | Sławomir Jaroszczak | Zamawiający na podstawie art. 284 ust 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) publikuje w załączeniu odpowiedzi na przesłane w dniu 28.02.2024 r. pytania Wykonawcy dotyczący zapisów Specyfikacji Warunków Zamówienia dla przedmiotowego postępowania. |
2024-02-28 14:31 | Anna Sochala |
W
dniu
28.02.2024
Zamawiający
otrzymał
zapytanie
.
Poniżej
treść
zapytania
wraz
z
odpowiedzią
.
Pytanie 1. W dokumentacji zawarto wymóg wykonania stolarki okiennej PCV oraz ślusarki aluminiowej w systemie profilowym Schuco. Wskazany referencyjny system jest trudno dostępny i bardzo drogi (podroży ofertę ok. 30%) z wydłużonym czasem oczekiwania na ofertę i realizację. W związku z powyższym, czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie tańszych systemów, równoważnych pod względem najistotniejszym parametrów? Np. Aluminium w systemie Aluprof, PCV w systemie Deceuninck. Odpowiedź 1. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej, SWZ i załącznikach, zostały w opisie przedmiotu zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowe wystąpienie Wykonawcy o zamianę materiału musi być zaakceptowane przez Zamawijacego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania parametrów technicznych materiału równoważnych lub lepszych. |
2024-02-28 12:36 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
publikuje
w
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
28.02.2024
r.
pytanie
Wykonawcy
dotyczący
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania:
Pytanie: W dokumentacji zawarto wymóg wykonania stolarki okiennej PCV oraz ślusarki aluminiowej w systemie profilowym Schuco. Wskazany referencyjny system jest trudno dostępny i bardzo drogi (podroży ofertę ok. 30%) z wydłużonym czasem oczekiwania na ofertę i realizację. W związku z powyższym, czy Zamawiający wyraża zgodę na zastosowanie tańszych systemów, równoważnych pod względem najistotniejszym parametrów? Np. Aluminium w systemie Aluprof, PCV w systemie Deceuninck. Odpowiedź: Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej, SWZ i załącznikach, zostały w opisie przedmiotu zamówienia wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę oraz odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się zaproponowanie w ofercie wszelkich równoważnych odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Każdorazowe wystąpienie Wykonawcy o zamianę materiału musi być zaakceptowane przez Zamawiającego. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania parametrów technicznych materiału równoważnych lub lepszych. |
2024-02-28 10:14 | Krzysztof Michalak |
Zamawiający
zorganizował
w
dniu
27.02.2024r.,
o
godzinie
12:00,
wizję
lokalną
dla
wszystkich
Wykonawców
zainteresowanych
postępowaniem
przetargowym
o
udzielenie
zamówienia
publicznego.
Zamawiający
przedstawia
w
załączniku
zapytania
skierowane
do
Zamawiającego
w
trakcie
wizji
wraz
z
odpowiedziami.
Odpowiedzi
na
pytania
dotyczące
przedmiotowego
postępowania
są
wiążące
dla
wszystkich
Wykonawców
zainteresowanych
udziałem
w
postępowaniu
i
należy
je
uwzględnić
sporządzając
i
składając
ofertę. |
2024-02-27 14:35 | Sławomir Jaroszczak |
Zamawiający
na
podstawie
art.
284
ust
1
i
2
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
zamówień
publicznych
(Dz.
U.
z
2023
r.
poz.
1605
z
późn.
zm.)
publikuje
w
odpowiedź
na
przesłane
w
dniu
26.02.2024
r.
pytania
Wykonawcy
dotyczący
zapisów
Specyfikacji
Warunków
Zamówienia
dla
przedmiotowego
postępowania:
Pytanie: Czy wyposażenie meblowe wchodzi w zakres zamówienia? Czy wyposażenie laboratoryjne wchodzi w zakres zamówienia ? Jeżeli tak, proszę o udostępnienie zestawienia wyposażenia laboratoryjnego Odpowiedź Zamawiającego: Wyposażenie meblowe oraz wyposażenie laboratoryjne nie są objęte zakresem zamówienia. |
2024-02-23 10:48 | Sławomir Jaroszczak | W związku z wpłynięciem w dniu 23.02.2024 r. wniosku Wykonawcy o zorganizowanie wizji lokalnej na terenie objętym planowaną modernizacją i rozbudową stacji terenowej Uniwersytetu Łódzkiego w Treście oraz w nawiązaniu do zapisu pkt. IV.12 SWZ, Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej, dotyczącej postępowania nr 4/DIR/UŁ/2024, na dzień 27.02.2024 r. godz. 12:00. Zbiórka zainteresowanych Wykonawców - przed główną bramą wjazdową na teren stacji terenowej UŁ przy ul. Rybnej 28 w Treście. |
Komunikaty