Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WSA-ZP-PP-04-2024 Dostawa papieru kserograficznego dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.

Deadlines:
Published : 20-02-2024 10:41:00
Placing offers : 01-03-2024 10:00:00
Offers opening : 01-03-2024 10:10:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.


PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, 7500 ryz papieru kserograficznego formatu A4 o parametrach nie gorszych niż wskazane OPZ.

(dostawa do lokalizacji: Jasna 6 w Warszawie, Jasna 2/4 w Warszawie, Jana Pankiewicza 4 w Warszawie oraz Jana Kazimierza 10 w Warszawie)

ZAŁĄCZNIKI: 

załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),

załącznik nr 2 - Projektowane postanowienia umowy, załącznik nr 3 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.


W przypadku pytań: 

Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na zadawanie pytań upływa w dniu 28.02.2023 r. o godz. 24.00.


Dodatkowe informacji można uzyskać
- pod nr tel 22 553 78 30 - Mirosław Zawiślak - zagadnienia związane z przedmiotem zamówienia,
- pod nr tel 22 553 78 65, 22 553 78 66 - Piotr Kosicki, Magdalena Jańczuk - zagadnienia proceduralne,
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ZASADY POSTĘPOWANIA W TRYBIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO - PLATFORMA ZAKUPOWA 2024.pdf pdf 252.34 2024-02-20 10:41:00 Proceeding
Projekt Umowy WSA-ZP-PP-04-2024 (AB).pdf pdf 204.59 2024-02-20 10:41:00 Proceeding
20240213-Opis przedmiotu zamówienia Papier-A4.pdf pdf 141.62 2024-02-20 10:41:00 Proceeding
Informacja o wyborze oferty sprawa WSA-ZP-PP-04-2024.pdf pdf 184.19 2024-03-07 10:30:46 Public message

Announcements

2024-03-07 10:30 Piotr Kosicki Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Pismo Adm-290/N44/2024 z dn. 07.03.2024 r.

Informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa papieru ksero wraz z ręcznym wniesieniem do magazynu zgodnie z OPZ i warunkami umowy 7500 ream - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Płatność po każdej dostawie, przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji umowy/Termin realizacji dostaw papieru - 1. Termin realizacji umowy 12 m-cy od dnia zawarcia umowy. 2. Termin realizacji dostaw papieru - wykonawca dostarczy jednorazowo zamówioną partię papieru w terminie 5 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zapotrzebowania, zapewniając wniesienie i złożenie papieru do pomieszczeń magazynowych zlokalizowanych w kondygnacji podziemnej. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu oraz ręcznego wniesienia do magazynu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie 1 - Zapoznałem się ze Projektowanymi postanowieniami umowy, zasadami postępowania w trybie zapytania ofertowego i zobowiązuję się zrealizować przedmiot zamówienia na wskazanych warunkach. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie 2 - Oferta jest ważna przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert - proszę potwierdzić wpisując: "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie 3 (RODO) - Oświadczam, że wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu.- proszę potwierdzić wpisując: TAK (0)
8 Oświadczenie 4 - Składając ofertę i realizując umowę finansowaną ze środków publicznych, oświadczam, że nie jestem podmiotem, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”, tj. nie jestem wykonawcą: 1) wymienionym w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 765/2006” i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), zwanego dalej „rozporządzeniem 269/2014” albo wpisanym na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu; 3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy o przeciwdziałaniu -proszę potwierdzić wpisując: "Potwierdzam" (0)
9 Karta katalogowa oferowanego papieru/producent oferowanego papieru - Na potwierdzenie wymaganych w OPZ parametrów papieru, należy załączyć wraz z ofertą skan karty katalogowej oferowanego. papieru. Proszę także wpisać w polu producenta oferowanego papieru. Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 365