Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: K-dzpz/2-ZO/2024 Dostawa materiałów biurowych dla Akademii Tarnowskiej

Piotr Zając
Akademia Tarnowska
Deadlines:
Published : 14-02-2024 15:05:00
Placing offers : 21-02-2024 14:00:00
Offers opening : 21-02-2024 14:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 146316612

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
zał_1 formularz asort-cenowy.xlsx xlsx 46.11 2024-02-14 15:05:00 Proceeding
załącznik nr 2 projektowane postanowienia umowy.pdf pdf 692.8 2024-02-14 15:05:00 Proceeding
zapytanie ofertowe.pdf pdf 680.46 2024-02-14 15:05:00 Proceeding
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 443.88 2024-02-22 14:23:30 Public message

Announcements

2024-02-22 14:23 Piotr Zając Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty

informacja o wyborze [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały biurowe Należy podać cenę zł brutto z pozycji "Razem cena zł brutto" z formularza asortymentowo-cenowego 1 other - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty brutto określonej w umowie. Realizacja zamówień częściowych w terminie: nie później niż do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Oświadczenie o zapoznaniu się z wymaganiami zapytania ofertowego - Oświadczam, że zapoznaliśmy się z wymaganiami zapytania ofertowego i nie wnosimy do nich zastrzeżeń oraz uzyskaliśmy konieczne informacje potrzebne do prawidłowego przygotowania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Oświadczenie o terminie związania ofertą - Oświadczam, że jesteśmy związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Formularz asortymentowo-cenowy - Należy załączyć wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy (złącznik nr 1) Attachment required (0)
9 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej jednej dostawy materiałów biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie o wartości min. 50000 zł brutto wraz z dowodami iż dostawa została wykonana należycie. Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 430