- Strona główna
- Postępowanie ID 886322
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
WGN.6870.4.2024 Wykonanie prac szacowania nieruchomości dla potrzeb Miasta Łomża, Miasta Łomża na Prawach Powiatu i Skarbu Państwa.
Wystawiający
-
UżytkownikSławomir Jabłonowski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-02-09 13:07:00
-
Składania2024-02-19 12:00:00
-
Otwarcie ofert2024-02-19 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Zaproszenie do złożenia oferty cenowej
Zamawiający Miasto Łomża z siedzibą Urząd Miejski w Łomży, Plac Stary Rynek 14, 18-400 Łomża, zaprasza do złożenia oferty na: Wykonanie prac szacowania nieruchomości dla potrzeb Miasta Łomża, Miasta na prawach powiatu i Skarbu Państwa
1. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczeniu usług dotyczących wyceny nieruchomości dla potrzeb związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w 2024 roku w następujących częściach:
1. Aktualizacja opłat rocznych z tytułu użytkowania wieczystego nieruchomości Miasta Łomża, Miasta na prawach powiatu i Skarbu Państwa – 68 szt.
2. Sprzedaż lokali komunalnych - 7 szt.
3. Wycena prawa własności nieruchomości zabudowanych ze składnikami – 5 szt.
4. Wycena prawa własności nieruchomości niezabudowanych (w tym ze składnikami) – 30 szt.
5. Ustalenie wartości służebności ustanawianych na nieruchomościach – 15 szt.
6. Ustalanie wartości nieruchomości do odszkodowania za przejęcie z mocy prawa pod drogę publiczną – 10 szt.
7. Ustalanie wartości nieruchomości w związku przejęciem ich pod drogi publiczne w ramach decyzji ZRID – 5 szt.
8. Ustalenie wzrostu wartości z tytułu podziału nieruchomości do ustalenia opłat adiacenckich zgodnie z wykazem (23 szt. podziały)
9. Ustalenie wzrostu lub spadku wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego do ustalenia renty planistycznej lub odszkodowania - 5 szt.
10. Ustalenie wzrostu wartości nieruchomości z tytułu budowy urządzeń infrastruktury technicznej do ustalenia opłat adiacenckich – 23 szt. (ul. Wesoła sięgacz 5 dz. i ulica Jasna 18 dz.)
11. Sporządzenie opinii o wartości dowolnej nieruchomości – 10 szt.
2. Warunki dopuszczające Wykonawcę do złożenia oferty oraz opis sposobu dokonywania oceny ich spełniania (przy czym stawianie warunków udziału nie jest obowiązkowe)*
Wykonawca musi posiadać uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego, które potwierdza poprzez złożenie informacji o numerze świadectwa uprawnień zawodowych.
3. Kryteria oceny ofert – cena - 100%
a) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium ceny ofertowej brutto – 100% w każdej części zamówienia
b) Oferta w kryterium cena oferty może otrzymać maksymalnie 100 pkt.
c) Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie).
d) Oferta najtańsza otrzyma 100 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły: Cn = Cmin./Cbad. X 100 pkt gdzie:
Cn- ilość punktów oferty badanej w kryterium cena ofertowa brutto.
Cmin. - najniższa cena (brutto) spośród wszystkich złożonych ofert podlegających ocenie (niepodlegających odrzuceniu).
Cbad.- cena (brutto) oferty badanej (ocenianej). 100 pkt. - wskaźnik stały, waga kryterium
e) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę.
f) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
g) Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. Termin i sposób składania ofert:
Ofertę należy przekazać przez formularz elektroniczny za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza do dnia 14.02.2024 r. do godz. 12.00.
5. Termin realizacji zamówienia
Wykonawca będzie sporządzać i dostarczać kompletne operaty do siedziby Zamawiającego w terminie nie późniejszym niż 21 dni od daty otrzymania zlecenia od Zamawiającego drogą telefoniczną, pisemną pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną
6. Istotne postanowienia umowy
Wzór umowy – załączony do niniejszego zaproszenia
7. Informacja o możliwości składania ofert częściowych*
Ofertę można złożyć na jedną , kilka lub wszystkie części zapytania ofertowego.
8. Informacji w zakresie zamówienia udziela:
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami będzie prowadzona za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza
W przypadku pytań merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia, proszę o kontakt poprzez formularz „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Informacji w zakresie zamówienia udziela: Sławomir Jabłonowski – tel. 862156828
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
• tel. 22 101 02 02
• e-mail: cwk@platformazakupowa.pl.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie zamieszczona na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_lomza
9. Zamawiający poprawi w złożonej ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, a także inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zaproszeniem do złożenia oferty, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, informując o tym niezwłocznie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert - w szczególności pod kątem przesłanek określonych w pkt 11 zaproszenia. W przypadku, gdy kryterium oceny ofert jest najniższa cena, Zamawiający zastrzega sobie również prawo do wezwania do wyjaśnień i uzupełnień wyłącznie Wykonawcę, który złożył najtańszą ofertę.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykluczenia oferty, jeżeli:
- jej treść nie odpowiada treści zaproszenia do składania ofert,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- została złożona przez wykonawcę niezaproszonego do składania ofert,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny
- oferta została złożona przez Wykonawcę, którzy w przeszłości dopuścił się niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia na rzecz Urzędu, a w szczególności:
a) nie wykonali zamówienia w terminie umownym, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
b) dostarczyli przedmiot zamówienia o niewłaściwej jakości,
c) nie wywiązali się z warunków gwarancji lub rękojmi,
d) wykonana usługa, dostawa lub robota budowlana obarczona była wadą ukrytą, której usunięcie pociągnęło koszty po stronie Zamawiającego.
12. Dopuszcza się możliwość negocjacji z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w odpowiedzi na zaproszenie.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedokonywania wyboru oferty bez podania przyczyny.
14. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.)1.
Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej „ustawą”, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2023 r. poz. 120, 295), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
z up. PREZYDENTA MIASTA
Piotr Serdyński ZASTĘPCA PREZYDENTA MIASTA
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, uprzejmie informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Łomża z siedzibą pl. Stary Rynek 14, 18-400 Łomża e-mail: ratusz@um.lomza.pl centrala: (86) 215 67 00;
2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Urzędzie Miejskim w Łomży, email
a.kondraciuk@um.lomza.pl tel. 86 215 67 33,
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą:
a) na etapie postępowania o udzielenie zamówienia: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego poniżej 130 000 złotych;
b) na etapie zawierania umowy: na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu związanym z udzielanym zamówieniem publicznym poniżej 130 000 złotych tj.: w celu zawarcia i prawidłowego wykonania umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty, uprawnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia z administratorem.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do zrealizowania celu, w jakim je pozyskano w tym przechowywane zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji danych u administratora.
6. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
7. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści swoich danych, na podstawie art. 15 RODO,
b) żądania sprostowania danych w przypadku, gdy są one nieprawidłowe lub niekompletne, na podstawie art. 16 RODO, - skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku przedmiotowego postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z przepisami prawa stanowiący podstawę prowadzenia przedmiotowego postępowania.
c) ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 18 RODO, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO - prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO
8. Nie przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) usunięcia danych na podstawie art.17 ust 3 lit b, d lub e RODO,
b) prawo przenoszenia, na podstawie art.20 RODO,
c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na podstawie art.21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c, a w dalszej kolejności art. 6 ust. 1 lit. b RODO
9. Gdy podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa, jest Pani/Pan zobowiązana(y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
10. Informacja dla Wykonawcy:
Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowiązków tych należą:
a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
b) obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-02-22
13:54:19
|
Sławomir Jabłonowski | Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na przekroczenie przez oferentów kwot, jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?