Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 01-02-2024 10:08:00 |
Składania : | 16-02-2024 09:30:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
Postępowanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Nr 498/2020 PREZYDENTA MIASTA ELBLĄG z dnia 15 grudnia 2020 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwota 130 000 złotych w Urzędzie Miejskim w Elblągu.
DZP.271.8.2024.JG
Przegląd i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w serwerowniach Miejskiej Sieci Szerokopasmowej
I. ZAMAWIAJĄCY:
GMINA – MIASTO ELBLĄG
82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
II. Opis przedmiotu zamówienia
Szczegółową listę urządzeń objętych zamówieniem zawiera Załącznik nr 1 do projektu umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 2 do Zapytania ofertowego.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) sprawdzenie szczelności metodami pośrednimi w szczególności poprzez:
a) ocenę stanu technicznego i szczelności instalacji i urządzeń,
b) pomiar temperatury nawiewu z chłodnicy/parownika w trybie chłodzenia,
c) dokonanie pomiarów ciśnienia w instalacji;
2) sprawdzenie i udrożnienie odpływu skroplin;
3) gruntowne
czyszczenie parownika na obudowie jak i na zewnątrz, odgrzybianie
i dezynfekcja;
4) gruntowne czyszczenie skraplacza z zanieczyszczeń pochodzenia roślinnego, zwierzęcego i wszystkich zanieczyszczeń pyłowych zarówno na obudowie jak i w środku oraz przedmuchanie (powietrzem pod ciśnieniem) chłodnicy skraplacza;
5) sprawdzenie stanu zespołu wentylatorowego oraz jego gruntowne czyszczenie;
6) sprawdzenie i pomiar instalacji elektrycznej (napięcie, skuteczność zerowania) oraz sprawdzenie połączeń elektrycznych;
7) pomiar temperatury w pomieszczeniu
a) przy szafie z zainstalowanym sprzętem Miejskiej Sieci Szerokopasmowej,
b) na wylocie powietrza modułu wewnętrznego klimatyzacji;
8) sprawdzenie i uzupełnienie izolacji termicznej instalacji wewnętrznej i zewnętrznej;
9) sprawdzenie mocowań mechanicznych i połączeń wewnętrznych;
10) sprawdzenie połączeń śrubowych i amortyzatorów;
11) sprawdzenie pracy automatyki pomiarowej (sprawdzenie błędów urządzenia);
3. Wyniki pomiarów w zakresie czynności wykonywanych w ramach konserwacji oraz zauważone błędy urządzenia muszą być zapisywane w protokole konserwacji przez Wykonawcę.
4. Usługi konserwacyjne wykraczające poza ustalone ramy będą świadczone wyłącznie po uzgodnieniu i złożeniu przez Zamawiającego bezpośredniego zapotrzebowania za osobnym wynagrodzeniem ustalonym przed przystąpieniem do wykonywania prac.
5. W czasie wykonywania konserwacji urządzeń objętych zamówieniem, Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości i uszkodzeń występujących w procesie użytkowania tego sprzętu oraz zapobieganie powstawaniu awarii. O wszystkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania przeglądów konserwacyjnych urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia 2 razy w roku w terminach: kwiecień-maj oraz wrzesień-październik.
7. Terminy wykonania przeglądów muszą być wcześniej ustalone mailowo z Zamawiającym.
8. Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcy gwarancji na wykonane naprawy.
Szczegółowe wymagania Zamawiającego określone są w projekcie umowy stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
data rozpoczęcia – data udzielenia zamówienia
data zakończenia - 24 miesiące od udzielenia zamówienia.
IV. PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI TEJ UMOWY
Zamawiający przekazuje projekt Umowy stanowiący ZAŁĄCZNIK NR 2 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO.
V. Opis sposobu obliczenia ceny
1) jednego przeglądu i konserwacji, o którym mowa w § 6 ust. 2 projektu umowy,
b) jednej roboczogodziny, o której mowa w § 6 ust. 5 projektu umowy.
Cena (brutto) dla pozycji 2) zaproponowana przez Wykonawcę w OFERCIE WYKONAWCY stanowiącej ZAŁĄCZNIK NR 1 do Zapytania ofertowego będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty najkorzystniejszej wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert
1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w ZAPYTANIU OFERTOWYM.
2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował poniższym kryterium o następującym znaczeniu:
(1) cena (brutto) - 85 %
(2) cena (brutto) jednej roboczogodziny, o której mowa w § 6 ust. 5 projektu umowy – 15%
3. Sposób oceny ofert:
Liczba punktów przyznawana przez jednego oceniającego dla oferty, w przyjętych kryteriach oceny ofert:
X(1) x 85% + X(2) x 15%
gdzie:
X(1) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto)
X(2) – liczba punktów przyznawana w kryterium cena (brutto) jednej roboczogodziny, o której mowa w § 6 ust. 5 projektu umowy
(1) Sposób obliczenia X(1):
X(1) = |
cena (brutto) najniższa x 100 pkt |
cena (brutto) badanej oferty |
(2) Sposób obliczenia X(2):
Wykonawca zamówienia, który zaproponuje najniższą cenę jednej roboczogodziny, o której mowa w § 6 ust 5 projektu umowy w otrzyma 100 pkt, natomiast pozostali Wykonawcy odpowiednio mniej punktów wg wzoru:
X(2) = |
cena (brutto) jednej roboczogodziny najniższa x 100 pkt |
|
cena (brutto) jednej roboczogodziny badanej oferty |
|
VII. termin składania ofert
1. Oferty należy składać do dnia 16 lutego 2024 r. do godziny 09:30
2. Zamawiający informuje, że składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
3. Składana oferta musi zawierać:
a) wypełniony ZAŁĄCZNIK NR 1 do ZAPYTANIA OFERTOWEGO OFERTA WYKONAWCY,
VIII. Osoby upoważnione do kontaktu z Wykonawcami
Justyna Grabowska – Departament Zamówień Publicznych, Urząd Miejski w Elblągu, pok. 404, telefon 55 239-31-78, e-mail: dzp@umelblag.pl
Zamawiający informuje, że korespondencja z Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej.
IX. Informacje dodatkowe
1. Zamawiający wymaga, aby złożona przez Wykonawcę oferta stanowiła ofertę handlową, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmiany w treści niniejszego zapytania ofertowego przed terminem składania ofert, a także prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty.
3. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień i dodatkowych informacji dotyczących treści złożonych ofert.
5. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
6. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
7. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Załączniki
1. ZAŁĄCZNIK NR 1 – Oferta Wykonawcy
2. ZAŁĄCZNIK NR 2 – Projekt Umowy
2024-02-19 13:31 | Justyna Grabowska |
W
wyniku
postępowania
o
udzielenie
zamówienia,
którego
wartość
jest
mniejsza
niż
kwota
130
000
złotych
Zamawiający
zawiadamia,
że
w
postępowaniu
DZP.271.8.2024.JG
Przegląd
i
konserwacja
urządzeń
klimatyzacyjnych
w
serwerowniach
Miejskiej
Sieci
Szerokopasmowej
wybrano
najkorzystniejszą
ofertę
na
podstawie
kryterium
oceny
ofert
określonych
w
zapytaniu
ofertowym,
tj.
cena
(brutto)
-
85%,
cena
(brutto)
jednej
roboczogodziny,
o
której
mowa
w
§
6
ust.
5
projektu
umowy
–
15%
.
Wybrano ofertę firmy AERIO Mariusz Kozłowski 10-828 Olsztyn, ul. Traktorowa 13 cena (brutto) oferty: 17 220,00 zł cena (brutto) jednej roboczogodziny, o której mowa w § 6 ust. 5 projektu umowy – 86,10 zł. |
2024-02-05 14:49 | Justyna Grabowska |
Zamawiający
informuje,
że
do
postępowania
wpłynęło
następujące
pytanie:
Bardzo
proszę
o
informację
czy
do
wszystkich
urządzeń
klimatyzacyjnych
wymienionych
w
specyfikacji
zamówienia
jest
dostęp
przy
użyciu
drabiny?
Pytam
o
jednostki
wewnętrzne
klimatyzacji
i
przede
wszystkim
o
umiejscowienie
jednostek
zewnętrznych.
Czy
dostęp
do
któregoś
z
urządzeń
wymaga
użycia
podnośnika
dźwigowego? Zamawiający udziela następującej odpowiedzi: Zamawiający informuje, że do wszystkich urządzeń klimatyzacyjnych - zarówno jednostek wewnętrznych i zewnętrznych można uzyskać dostęp przy pomocy drabiny. W kilku lokalizacjach konieczne jest użycie drabiny powyżej 3 m. |
Komunikaty