Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ADM.251.01.2024 Remont dwóch pomieszczeń biurowych o numerach 4 i 4a położonych na I piętrze budynku administracyjnego przy ul. Matejki 22 w Świnoujściu

Katarzyna Wenderska
Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" Department: Administracja
Deadlines:
Published : 23-01-2024 10:53:00
Placing offers : 08-02-2024 12:00:00
Offers opening : 08-02-2024 12:35:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 91 321 37 81 wew. 31 lub 28.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
01. Zapytanie ofertowe ADM 251 01 2024.pdf pdf 175.81 2024-01-23 10:53:00 Proceeding
02. Załącznik nr 1 do ZO- ADM 251 01 2024 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 149.75 2024-01-23 10:53:00 Proceeding
03. Załącznik nr 2 do ZO - ADM 251 01 2024 - Formularz ofertowy.pdf pdf 136.85 2024-01-23 10:53:00 Proceeding
04. Załącznik nr 3 do ZO - Wykaz robót remontowych.docx docx 19.76 2024-01-23 10:53:00 Proceeding
05. Załącznik nr 4 do ZO - Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej.docx docx 19.08 2024-01-23 10:53:00 Proceeding
06. Załącznik nr 5 do ZO - RODO.pdf pdf 125.08 2024-01-23 10:53:00 Proceeding
07. Załącznik nr 6 do ZO - Projekt umowy.pdf pdf 176.74 2024-01-23 10:53:00 Proceeding
1A_popr.pdf pdf 101.61 2024-01-23 10:53:00 Subject of the order
1Inw_popr.pdf pdf 82.68 2024-01-23 10:53:00 Subject of the order
Projekt budowlany OSIR Wyspiarz ul. Matejki.pdf pdf 1007.5 2024-01-23 10:53:00 Subject of the order
Przedmiar robót pom 4 OSIR Wyspiarz.kst.pdf pdf 98.15 2024-01-23 10:53:00 Subject of the order
Przedmiar robót pom 4a OSIR Wyspiarz.kst.pdf pdf 98.17 2024-01-23 10:53:00 Subject of the order

Announcements

2024-02-20 14:37 Katarzyna Wenderska Zamawiający wybrał ofertę firmy FHU Rafał Gajowczyk który złożył ofertę na kwotę 49 000,00 zł net plus Vat 23%, oferent tym samym uzyskuje rekomendację do zawarcia umowy.
2024-02-08 13:21 Katarzyna Wenderska W niniejszym postępowaniu wpłynęły dwie oferty:
Oferta 1: FHU Rafał Gajowczyk - cena oferty 49 000,00 zł net + VAT 23%
Oferta 2: Firma budowlana Fogt - Eugeniusz Fogt - cena oferty 64 362,93 zł net + Vat 23%.
Obie oferty zawierają braki formalne. Zamawiający w pierwszej kolejności wezwie do uzupełnienia braków formalnych oferenta który złożył korzystniejszą ofertę.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przeprowadzenie remontu dwóch pomieszczeń biurowych o numerach 4 i 4a położonych na I piętrze budynku administracyjnego przy ul. Matejki 22 w Świnoujściu zgodnie z zapytaniem ofertowym i załącznikami do niego oraz opublikowaną dokumentacją techniczną, przedmiarem, rysunkami technicznymi

1A_popr.pdf

1Inw_popr.pdf

Projekt budowlany OS [...].pdf

Przedmiar robót pom [...].pdf

Przedmiar robót pom [...].pdf

1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od daty otrzymania faktury na należycie wykonaną usługę. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Remont zostanie przeprowadzony w terminie od 06.05.2024 maksymalnie do dnia 27.05.2024r. Czas od dnia zawarcia umowy do rozpoczęcia remontu przez Wykonawcę jest okresem na zgromadzenie przez Wykonawcę niezbędnych materiałów celem sprawnego przeprowadzenia remontu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia (1) - Oświadczam/y, że zapoznałem się/zapoznaliśmy się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń oraz wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
5 Oświadczenia (2) - Oświadczam/y, że uzyskałem/uzyskaliśmy informacje niezbędne do przygotowania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
6 Oświadczenia (3) - Oświadczam/y, że jestem/ jesteśmy zdolni do wykonania przedmiotu zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
7 Oświadczenia (4) - Oświadczam/y, że w/w ceny obejmują wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego oraz będą niezmienne w okresie realizacji przedmiotu Zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
8 Oświadczenia (5) - Oświadczam/y, że w przypadku wybrania oferty zawrę/rzemy umowę o treści jak w projekcie stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
9 Oświadczenia (6) - Wyrażam/wyrażamy zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych/danych podmiotu który reprezentuję, jako oferenta w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia w/w zadania, przy zachowaniu zasady jawności postępowania i jego wyniku. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
10 Oświadczenia (7) - Oświadczam/y, że na czas wykonywania zobowiązania wobec OSiR "Wyspiarz" jestem*/ nie jestem* zarejestrowany jako czynny podatnik VAT. Proszę potwierdzić wpisując "Jestem / Nie jestem" (0)
11 Wykaz robót budowlanych - Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 3 Attachment required (0)
12 Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej - Należy załączyć wypełniony i podpisany załącznik nr 4 Attachment required (0)
13 Kserokopia (skan) uprawnień do przeprowadzenia prac - Należy udokumentować posiadane uprawienia Attachment required (0)
14 Kserokopia polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej wraz z kserokopią dowodu uiszczenia składki - Należy udokumentować posiadanie polisy OC wraz z zapłatą składki Attachment required (0)
15 RODO - Proszę potwierdzić zapoznanie się z klauzulą RODO stanowiącą załącznik w niniejszym postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się" (0)
16 Owiadczenia (8) - Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania oraz spełniam warunki udziału w postępowaniu. Proszę potwierdzić wpisując "Tak" (0)
17 Okres gwarancji - Należy wpisać oferowany okres gwarancji. Minimalny wymagany przez Zamawiającego wynosi 36 miesięcy. (0)
(0)

The number of page views: 591