Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-01-2024 15:30:00 |
Składania : | 22-01-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-01-2024 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
KSL.7021.1.1.2024.DN Krosno, dnia 17 stycznia 2024 r.
OGŁOSZENIE
dotyczące zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych
w trybie przetargowym
(zgodnie z zapisem § 9 załącznika do Zarządzenia nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie ustalenia regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej 130 000 złotych.
GMINA MIASTO KROSNO, 38-400 Krosno, ul. Lwowska 28a, NIP 684 - 00 - 13 - 798
ogłasza
że udzieli zamówienia na wykonanie usługi pn.:
„Remont wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach”
1. Przedmiot zamówienia
1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
50800000 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
1.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie bieżących prac remontowych wiat przystankowych oraz wykonanie i montaż tabliczek informacyjnych na przystankach na terenie miasta Krosna w 2024 roku zgodnie z poniższym zakresem prac:
Szczegółowy opis i zakres robót będących przedmiotem zamówienia zawiera Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 1.
Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót oraz zgodność ze ST i poleceniami Inspektora.
2. Zamówienia uzupełniające – nie dotyczy.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia.
1) rozpoczęcie zadania: od dnia podpisania umowy,
2) zakończenie zadania: 31.12.2024 r.
5. Warunki udziału w postępowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji co najmniej 2 podobnych robót budowlanych o wartości co najmniej 30 000 zł brutto, realizowanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawcy, którzy nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z przedmiotowego postępowania.
5.2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz: oferty przetargowej (załącznik nr 2),
b) wykaz doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie usług przywołanych w przedmiotowym wykazie,
c) wypełniony formularz wykazu cen czynników produkcji do oferty (załącznik nr 4)
5.3. Dokumenty wymienione w niniejszym dziale należy składać w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W celu skutecznego potwierdzenia za zgodność z oryginałem złożonych kopii dokumentów wymagana jest formuła „za zgodność z oryginałem” lub inna tożsama znaczeniowo.
6. Warunki płatności:
Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wadium – wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium.
8. Kryterium oceny ofert: cena 100%
9. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 22 stycznia 2024 r., do godziny 12.00.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 stycznia 2024 r. o godz. 12.10
10. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami.
1) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Dorota Nitka - Wydział Komunalny, Ochrony Środowiska i Gospodarki Lokalami, ul. Bieszczadzka 5, 38-400 Krosno tel. 13 47 43 665
2) Sposób porozumiewania się:
a) pisemnie – Urząd Miasta Krosna, 38-400 Krosno, ul. Bieszczadzka 5,
b) drogą elektroniczną przez platformę zakupową.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
12. Zmiana umowy:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku zmiany stawki urzędowej podatku VAT.
13. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
14. Wykaz załączników:
1. Załącznik nr 1 – Specyfikacja techniczna,
2. Załącznik nr 2 – Druk oferty,
3. Załącznik nr 3 – Wykaz doświadczenia,
4. Załącznik nr 4 – Wykaz cen czynników produkcji do oferty.
15. Uwagi:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków zawartych w Ogłoszeniu, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania postępowania o udzieleniu zamówienia, bez podania przyczyn, na każdym jego etapie.
2024-01-19 08:53 | Dorota Nitka | Aktualizacja druku oferty. |
Komunikaty