Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: SE-407/2/24 Dostawa środków i materiałów do utrzymania czystości i higieny.

Deadlines:
Published : 17-01-2024 13:16:00
Placing offers : 23-01-2024 10:00:00
Offers opening : 23-01-2024 10:30:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 59/8414520

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 2- umowa (projekt).docx docx 227.56 2024-01-17 13:16:00 Criterion
Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy.doc doc 122 2024-01-17 13:16:00 Criterion
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO.docx docx 225.1 2024-01-17 13:16:00 Criterion
Odpowiedź na zadane pytanie.pdf pdf 244.88 2024-01-18 10:44:52 Public message
Odpowiedzi na zadane pytania.pdf pdf 230.93 2024-01-19 07:39:07 Public message
Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy (poprawiony).doc doc 123.5 2024-01-19 07:44:46 Public message
Odpowiedzi na zadane pytanie..pdf pdf 221.76 2024-01-19 10:21:55 Public message
Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy (poprawiony).doc doc 123.5 2024-01-19 14:40:50 Public message
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 666.59 2024-01-23 14:00:21 Public message
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 804.56 2024-01-30 14:19:41 Public message

Announcements

2024-01-30 14:19 Andrzej Roman Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2024-01-23 14:00 Andrzej Roman Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-23 10:00 Buyer message Na sfinansowanie zamówienia Zamawiający przeznaczy kwotę: 53 150,95 PLN (brutto).
2024-01-19 14:40 Andrzej Roman W związku z zadanymi pytaniami Zamawiający zamieszcza poprawiny Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy tj. poz. 28, poz. 29.

Załącznik nr 1 - fo [...].doc

2024-01-19 10:21 Andrzej Roman Odpowiedzi na zadane pytanie.

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

2024-01-19 07:44 Andrzej Roman W związku z zadanymi pytaniami Zamawiający zamieszcza poprawiny Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy tj. poz. 3, poz. 31.

Załącznik nr 1 - fo [...].doc

2024-01-19 07:39 Andrzej Roman Odpowiedzi na zadane pytania.

Odpowiedzi na zadane [...].pdf

2024-01-18 10:44 Andrzej Roman Odpowiedź na zadane pytanie.

Odpowiedź na zadane [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Środki i materiały do utrzymania czystości i higieny Zawiera załącznik nr 1 - formularz asortymentowo - cenowy. Należy podać łączną kwotę netto wyliczoną w załączniku nr 1 oraz wybrać odpowiednią stawkę VAT. 1 year - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie - Wykonawca oświadcza, że : 1. Zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnosi do niego zastrzeżeń. 2. Uzyskał niezbędne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty. 3. Uważa się za związanego niniejszą ofertą 30 dni zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 4. Posiada niezbędną wiedzę i uprawnienia do wykonania w/w Zamówienia. 5. W przypadku wybrania naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy na warunkach określonych w (projekcie) Umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 6.Wykonawca oświadcza, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuj". (0)
6 Umowa (projekt) - Proszę zapoznać się z projektem umowy i wpisać "Akceptuję".

Załącznik nr 2- umow [...].docx

(0)
7 Wymagany załącznik - Załącznik nr 1 - formularz asortymentowo-cenowy, należy uzupełnić brakujące rubryki i dołączyć do oferty.

Załącznik nr 1 - fo [...].doc

(0)
8 Klauzula informacyjna RODO - Klauzula informacyjna z art. 13 RODO. Proszę wpisać "Zapoznałem się"

Klauzula informacyjn [...].docx

(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 318