Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Prd-IX.271.1.2024 Dostawa kwiatów ciętych, bukietów, wieńców i kompozycji kwiatowych w związku z obsługą kontaktów publicznych Prezydenta Miasta Poznania realizowaną przez Gabinet Prezydenta w 2024 roku.

Julita Tichoniuk
Miasto Poznań Department: Gabinet Prezydenta
Deadlines:
Published : 15-01-2024 14:15:00
Placing offers : 18-01-2024 13:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Zapytanie ofertowe

    1. Opis przedmiotu zamówienia:

Przygotowywanie i dostarczanie przez Zleceniobiorcę na rzecz Miasta Poznania kwiatów ciętych, bukietów, wieńców i kompozycji kwiatowych na terenie miasta Poznania w związku z obsługą kontaktów publicznych Prezydenta Miasta Poznania realizowaną przez Gabinet Prezydenta Urzędu Miasta Poznania w 2024 r. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie, w ramach zapotrzebowania, na podstawie umowy, której wzór stanowi załącznik do postępowania.

Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie:

 

Rodzaj kompozycji

Projektowana liczba kompozycji w 2024 r.

Wieniec duży na stojaku śr. min. 90 cm

Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej

60 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład świerkowy i dodatki zielone (palma, kokos, świerk, leder, ming, asparagus, robelini), drewniany stojak wys. 1 m oraz dedykowana, drukowana szarfa ozdobna

2

Wieniec duży na florecie śr. min. 80 cm

Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej

50 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna

17

Wieniec średni  na florecie śr. min. 70 cm

Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej

35 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna

39

Wieniec mały  na podkładzie z liści śr. min. 60 cm

Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej

24 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, chryzantema, róża), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna

33

Wiązanka na liściu

20 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, chryzantema, róża), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna

 

35

Bukiet

18 szt. kwiatów sezonowych  (np. hortensje, gerbery, eustomy, goździków) Dodatki: zatrwian, gałązki gipsówki, proso, ruskus, sala oraz liście aralii

 

35

flower box

nie mniej niż 20 kwiatów z zielonymi dodatkami

 

2

kwiaty cięte

30 szt. róż białych i 30 szt. róż czerwonych o długości 50 cm

przybranie z rafii

 

60

 

 

 

    2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

03121200-7

    3. Termin wykonania zamówienia:

Sukcesywne dostawy będą realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2024 r. lub do wyczerpania kwoty stanowiącej łączną maksymalną wartość umowy, w zależności od tego co nastąpi pierwsze. Poszczególne zamówienia realizowane będą w terminie wskazanym w zleceniu. Wymagana jest dyspozycyjność i elastyczny czas pracy - realizacja zamówień w dni wolne od pracy, święta, godziny wczesnoporanne  i wieczorne, łączy się również z dowiezieniem kwiatów pod wskazany adres.

    4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Pod uwagę będą brane następujące kryteria:

1.      cena – 60 pkt.,

2.      estetyka wykonania bukietów, wieńców i kompozycji kwiatowych - 35 pkt. Oceniona zostanie na podstawie zdjęć, które Wykonawca wykona samodzielnie własnym kompozycjom kwiatowym. Należy załączyć kolorowe zdjęcia (min. 2 zdjęcia każdej kompozycji) wraz z dokładnym jej opisem (zawierającym minimum: gatunek kwiatów i ilość użytych kwiatów z każdego gatunku, rodzaj i ilość elementów zielonych) stanowiącej przykład realizacji wskazanych niżej elementów przedmiotu zamówienia:

a.    dużego wieńca na stojaku o średnicy min. 90 cm

b.    średniego wieńca na florecie o średnicy min. 70 cm

c.    wiązanki na liściu

d.    damskiego bukietu okolicznościowego

3.      skrócenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w par. 3 ust. 1. pkt. 7 wzoru umowy – 5 pkt.

Liczba punktów w powyższych kryteriach przyznana zostanie w następujący sposób:

Adn 1.

Ilość punktów = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 60

Adn 2.

Ilość punktów w kryterium estetyka:

A)    spójność kompozycyjna

a)      nie spełnia wymagań zamawiającego – 0 pkt

b)      spełnia wymagania zamawiającego w stopniu dostatecznym – 1-7 pt.

c)      spełnia wymagania zamawiającego w stopniu zadowalającym – 8-12 pkt

d)      spełnia wymagania zamawiającego w stopniu najwyższym – 13-15 pkt.

B)    spójność kolorystyczna

a)         nie spełnia wymagań zamawiającego – 0 pkt

b)        spełnia wymagania zamawiającego w stopniu dostatecznym – 1-7 pt.

c)         spełnia wymagania zamawiającego w stopniu zadowalającym – 8-12 pkt

d)        spełnia wymagania zamawiającego w stopniu najwyższym – 13-15 pkt.

C)    wykonanie szarfy

a)         nie spełnia wymagań zamawiającego – 0 pkt

b)        spełnia wymagania zamawiającego – 5 pkt.

 

Adn. 3

Ilość punktów w kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w par. 3 ust. 1. pkt. 7 wzoru umowy:

Dostarczenia zamówienia na adres wskazany w zleceniu na terenie miasta Poznania (głównie Urząd Miasta Poznania i siedziba Straży Miejskiej Miasta Poznania) w terminie określonym w zleceniu, również w soboty, niedziele oraz święta – dni ustawowo wolne od pracy, w sytuacji wyjątkowej w ciągu:

1)      2 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku bukietu, a w ciągu 3 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku kompozycji i wieńca – 0 pkt

2)      1 godziny od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku bukietu, a w ciągu 2 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku kompozycji i wieńca – 5 pkt

 

 

    5. Opis sposobu przygotowania oferty:

    1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

    2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

    3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

    4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

    5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

    6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

    7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

    a) Cena netto + podatek VAT = cena brutto

    b) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

    c) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

    d) Obowiązująca stawka podatku VAT 8 %.

Odpowiadając na zapytanie Wykonawca wskazuje cenę jednostkową za 1 sztukę wskazanej kompozycji kwiatowej oraz ustosunkowuje się do pozostałych kryteriów oceny ofert i warunków udziału w postępowaniu.  

    6. Zasady płatności:

Zgodnie z § 6, 7 i 8 Wzoru umowy.

    7. Opis procedury:

    1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

    2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

    3) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, który otrzymał najwyższą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert, Zamawiający może zbadać kolejną ofertę.

    4) Zamawiający przewiduje pisemne negocjowanie z wykonawcami cen i innych elementów realizacji przedmiotu zamówienia na równych zasadach, zapewniając porównywalność złożonych ofert.

    5) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

    8. Klauzula informacyjna z art. 13 i 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej RODO informuję, iż:

    1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

    2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

    3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    4) Pani/Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

    5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

    6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

    a) dostępu do swoich danych osobowych;

    b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe;

    c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane;

    d) żądania usunięcia danych, gdy:

    • dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane,

    • dane przetwarzane są niezgodnie z prawem,

    • po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy  przetwarzania;

    e) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

    • osoby te kwestionują prawidłowość danych,

    • przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych,

    • Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń,

    • osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

    7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu

o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

    9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie

na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

    10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

    9. Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych RODO

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że wypełnił obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

    10. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu w zw. z agresją na Ukrainę

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne ze złożeniem oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 9 w zw. z ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    11. Zapoznanie się z treścią wzoru umowy

Wykonawca poprzez złożenie oferty oświadcza, że zapoznał się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuje.

W przypadku pytań:

    • merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10

    • związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

 

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
UMOWA_projekt_bukiety, kompozycje, wieńce 2024 - wersja ostateczna 10.01..pdf pdf 653.84 2024-01-15 14:15:00 Proceeding

Announcements

2024-01-25 13:21 Julita Tichoniuk Zamawiający informuje, że w postępowaniu nr Prd-IX.271.1.2024 w trybie zapytania ofertowego dokonał wyboru oferty złożonej przez Kwiaciarnię "Flower Room" Alicja Płóciennik. Oferta Wykonawcy uzyskała:
1. 60 pkt.,
2. 31 pkt.,
3. 5 pkt.
łącznie 96 pkt.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wieniec duży na stojaku śr. min. 90 cm Wieniec duży na stojaku śr. min. 90 cm Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej 60 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład świerkowy i dodatki zielone (palma, kokos, świerk, leder, ming, asparagus, robelini), drewniany stojak wys. 1 m oraz dedykowana, drukowana szarfa ozdobna. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania właściwej stawki podatku VAT 2 pc. - (0)
2 Wieniec duży na florecie śr. min. 80 cm Wieniec duży na florecie śr. min. 80 cm Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej 50 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania właściwej stawki podatku VAT 17 pc. - (0)
3 Wieniec średni na florecie śr. min. 70 cm Wieniec średni na florecie śr. min. 70 cm Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej 35 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, lilia, chryzantema, róża, eustoma), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania właściwej stawki podatku VAT 39 pc. - (0)
4 Wieniec mały na podkładzie z liści śr. min. 60 cm Wieniec mały na podkładzie z liści śr. min. 60 cm Ułożenie kwiatów to biały i czerwony zgodny z układem flagi państwowej 24 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, chryzantema, róża), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania właściwej stawki podatku VAT 33 pc. - (0)
5 Wiązanka na liściu 20 szt. kwiatów Wiązanka na liściu 20 szt. kwiatów (gerbera, goździk, anturium, chryzantema, róża), podkład z liści i dodatki zielone (palma, kokos, leder, ming, asparagus, robelini), dedykowana, drukowana szarfa ozdobna. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania właściwej stawki podatku VAT 35 pc. - (0)
6 Bukiet Bukiet 18 szt. kwiatów sezonowych (np. hortensje, gerbery, eustomy, goździków) Dodatki: zatrwian, gałązki gipsówki, proso, ruskus, sala oraz liście aralii. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania właściwej stawki podatku VAT 35 pc. - (0)
7 flower box flower box nie mniej niż 20 kwiatów z zielonymi dodatkami. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania właściwej stawki podatku VAT 2 pc. - (0)
8 kwiaty cięte kwiaty cięte 30 szt. róż białych i 30 szt. róż czerwonych o długości 50 cm oraz przybranie z rafii. Zamawiający zwraca uwagę na konieczność zastosowania właściwej stawki podatku VAT 60 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2617 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 60% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z zapisami § 6, 7 i 8 wzoru umowy załączonym do zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zapisami wzoru umowy załączonym do zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Oświadczenie o figurowaniu na Białej Liście Podatników VAT Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz że wykonawca wskazany powyżej jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na konto nr: ..... - Należy potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok. (0)
6 Informacja na temat przetwarzania danych osobowych przez Zleceniobiorcę - Proszę załączyć plik w formacie .pdf z treścią informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Zleceniobiorcę Attachment required (0)
7 Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią wzoru umowy wraz z załącznikami. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią wzoru umowy wraz z załącznikami i akceptuje ich postanowienia. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
8 Estetyka wykonania bukietów, wieńców i kompozycji kwiatowch 35% Należy załączyć kolorowe zdjęcia (min. 2 zdjęcia każdej kompozycji) wraz z dokładnym jej opisem (zawierającym minimum: gatunek kwiatów i ilość użytych kwiatów z każdego gatunku, rodzaj i ilość elementów zielonych) stanowiącej przykład realizacji wskazanych niżej elementów przedmiotu zamówienia: a. dużego wieńca na stojaku o średnicy min. 90 cm b. średniego wieńca na florecie o średnicy min. 70 cm c. wiązanki na liściu d. damskiego bukietu okolicznościowego Attachment required (0)
9 Skrócenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w par. 3 ust. 1. pkt. 7 wzoru umowy 5% W przypadku akceptacji przez Wykonawcę skróconego terminu realizacji zamówienia tj. 1 godziny od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku bukietu, a w ciągu 2 godzin od dokonania zamówienia przez Miasto Poznań w przypadku kompozycji i wieńca, należy wpisać "Akceptuję" lub "Nie akceptuję", w zależności od decyzji Wykonawcy (0)
(0)

The number of page views: 208