Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/PR/3/2023 Zakup materiałów medycznych– część 1: materiały medyczne, część 2: zestawy porodowe, część 3: rurki krtaniowe, konikopunkcja

Zamówienia Publiczne
Pogotowie Ratunkowe we Wrocławiu
Termin:
Zamieszczenia : 17-01-2024 13:02:00
Składania : 25-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 25-01-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
I. IDW_dostawa_materiały medyczne.pdf pdf 489.51 2024-01-17 13:02:00 Postępowanie
II. Wzór umowy materiały medyczne.pdf pdf 200.95 2024-01-17 13:02:00 Postępowanie
1. Formularz Oferty.docx docx 122.34 2024-01-17 13:02:00 Postępowanie
2. Oświadczenia.docx docx 124.68 2024-01-17 13:02:00 Postępowanie
Załącznik 3.3 do SWZ - formularze wyceny cz 3.xlsx xlsx 14.96 2024-01-17 13:02:00 Postępowanie
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 123.7 2024-01-17 13:02:00 Postępowanie
Załącznik 3.1 do SWZ - formularz wyceny cz 1.ods ods 7.2 2024-01-17 13:02:00 Postępowanie
Załącznik 3.2 do SWZ - formularz wyceny cz 2.ods ods 7.05 2024-01-17 13:02:00 Postępowanie
Informacja zamawiajacego nr 1_pytania i odpowiedzi.pdf pdf 415.5 2024-01-23 08:26:00 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 386.37 2024-01-25 12:09:39 Publiczna wiadomość
WYNIK POSTĘPOWANIA_ Cz 2 i 3 platforma.pdf pdf 739.57 2024-02-13 09:13:52 Publiczna wiadomość
WYNIK POSTĘPOWANIA_ Cz 2 i 3 platforma — sprostowanie.pdf pdf 737.5 2024-02-13 11:43:53 Publiczna wiadomość
WYNIK POSTĘPOWANIA_ Cz 1 platforma.pdf pdf 277.71 2024-02-19 09:32:24 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-19 09:32 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje o wyniku postepowania dla części 1 postępowania - materiały medyczne.

WYNIK POSTĘPOWANIA_ [...].pdf

2024-02-13 11:43 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu przekazuje sprostowanie informacji o wyniku postepowania dla części 2 i 3 postępowania - zestawy porodowe, rurki krtaniowe, konikopunkcja.

WYNIK POSTĘPOWANIA_ [...].pdf

2024-02-13 09:13 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu przekazuje informacje o wyniku postepowania dla części 2 i 3 postępowania - zestawy porodowe, rurki krtaniowe, konikopunkcja.

WYNIK POSTĘPOWANIA_ [...].pdf

2024-01-25 12:09 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu zamieszcza informacje z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-25 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: na część 1: 20 669,58 zł brutto, na część 2: 13 068,00 zł brutto, na część 3: 213 062,40 zł brutto.
2024-01-23 08:26 Zamówienia Publiczne Zamawiający w załączeniu przekazuje odpowiedzi na pytania zadane w przedmiotowym postępowaniu.

Informacja zamawiaja [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 469