Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.271.2.1.2024 Projekt przebudowy dachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czempiniu z dostosowaniem pod montaż instalacji PV.

Jagoda Marciniak
Gmina Czempiń
Termin:
Zamieszczenia : 04-01-2024 11:24:00
Składania : 12-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 12-01-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
FZ.271.2.1.2024- Formularz ofertowy.doc doc 59.5 2024-01-04 11:24:00 Postępowanie
FZ.271.2.1.2024 projekt umowy.pdf pdf 457.6 2024-01-04 11:24:00 Postępowanie
FZ.271.2.1.2024 Zapytanie ofertowe.pdf pdf 435.25 2024-01-04 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Ekspertyza sali gimnastycznej.pdf pdf 25911.35 2024-01-04 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego – Inwentaryzacja, rzut.pdf pdf 342.17 2024-01-04 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego – Przekrój sali gimnastycznej.pdf pdf 400.64 2024-01-04 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego – zdjęcie poglądowe.jpg jpg 1565.99 2024-01-04 11:24:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 do zapytania ofertowego – zdjęcie poglądowe.jpg jpg 1502.98 2024-01-04 11:24:00 Postępowanie
FZ.271.2.1.2024 odpowiedzi na pytania.pdf pdf 290.11 2024-01-09 14:28:39 Publiczna wiadomość
FZ.271.2.1.2024 informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 414.9 2024-01-15 11:45:36 Publiczna wiadomość
FZ.271.2.1.2024 zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 222.57 2024-01-15 11:46:18 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-15 11:46 Jagoda Marciniak Czempiń, dnia 15.01.2024 r.
FZ.271.2.1.2024
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania: „Projekt przebudowy dachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czempiniu z dostosowaniem pod montaż instalacji PV” prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz.1605 z późn. zm.).

Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty ww. postępowania
Wybrana została oferta firmy:
Projektowanie budynków „KINGER”
mgr inż. Marek Majewski
ul. Grabieniec 16/196
91-149 Łódź
Wartość wybranej oferty:
23 554,50 zł



Uzasadnienie:
Wyżej wymieniony Wykonawca spełnił wszystkie warunki udziału w postępowaniu oraz przedstawił ofertę najkorzystniejszą w odniesieniu do kryterium przyjętego w niniejszym postępowaniu – cena 100 %.





FZ.271.2.1.2024 zawi [...].pdf

2024-01-15 11:45 Jagoda Marciniak Czempiń, dnia 15 stycznia 2024 r.
FZ.271.2.1.2024

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 złotych netto na zadanie pn. „Projekt przebudowy dachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej
w Czempiniu z dostosowaniem pod montaż instalacji PV” prowadzonego przez Gminę Czempiń,
w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).
Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczy na realizację zadania: 32 000,00 zł

Lp. Ofertę złożyli Wartość oferty brutto
1. Tuxbel Engineering Sp. z.o.o.
Plac Wolności 2/6A
61-738 Poznań

59 655,00 zł
2. Pracownia Projektowo-Inżynierska
mgr. inż. Łukasz Wiśniewski
ul. Siwa 7,
86-302 Mokre

67 650,00 zł


3. ARCHINVEST Hubert Suwaj
ul. Bułgarska 10/2
65-943 Zielona Góra


70 000,00 zł
4. Przedsiębiorstwo Projektowo Usługowe TECH-ON
Tomasz Sieroń
ul. Nad Wełną 26
64-600 Oborniki

31 734,00 zł
5. Projektowanie budynków „KINGER”
mgr inż. Marek Majewski
ul. Grabieniec 16/196
91-149 Łódź

23 554,50 zł
6. Vostok Design
Wojciech Gawinowski
ul. Syrokomli 7/2
30-102 Kraków

82 000,00 zł
7. ABK-PROJEKT
Bogdan Mrozowski
ul. K. Lisowskiego 2/4
65-072 Zielona Góra

88 560,00 zł
8. BUDOWNICTWO Michał Lidner
ul. Bukowińska 22/86
02-703 Warszawa

127 900,00 zł


FZ.271.2.1.2024 info [...].pdf

2024-01-09 14:28 Jagoda Marciniak FZ.271.2.1.2024 Czempiń, dn. 09.01.2024 r.

Wykonawcy biorący udział w postępowaniu
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dla zadania pn.: „Projekt przebudowy dachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czempiniu
z dostosowaniem pod montaż instalacji PV.” prowadzonego w trybie zapytania ofertowego, do którego nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 poz. 1605 z późn. zm.).

W związku z przesłanymi pytaniami dotyczącym ww. zamówienia Zamawiający udziela odpowiedzi:

Pytanie 1:
Czy w projekcie odtworzenia konstrukcji dachu uwzględnić obciążenia i technikę zamocowania podkonstrukcji dla paneli fotowoltaicznych ?

Odpowiedź:
W projekcie odtworzenia konstrukcji dachu należy uwzględnić obciążenie i technikę zamocowania podkonstrukcji dla paneli fotowoltaicznych. Natomiast sposób montażu paneli zostanie uzgodniony na etapie projektowania.

Pytanie 2:
Czy Zamawiający przewiduje zaprojektowanie sufitu podwieszonego z uwzględnieniem normowej wartości czasu pogłosu dla sal gimnastycznych ?

Odpowiedź:
Nie, Zamawiający nie przewiduje konieczności zaprojektowania sufitu podwieszonego
z uwzględnieniem normowej wartości czasu pogłosu dla sal gimnastycznych.

FZ.271.2.1.2024 odpo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Projekt przebudowy dachu sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Czempiniu z dostosowaniem pod montaż instalacji PV. W zakresie zadania należy uwzględnić: • wykonanie wizji w terenie, inwentaryzację obiektu, • zaprojektowanie rozbiórki istniejącego dachu, • zaprojektowanie nowego dachu wraz z ociepleniem, • zaprojektowanie odtworzenia istniejących uwarunkowań sali gimnastycznej, tj. sufitu podwieszanego oraz instalacji elektrycznej/oświetlenia, • opracowanie projektów koncepcyjnych i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia (w ciągu 3 tygodni od podpisania umowy), • opracowanie projektu budowlanego – 6 egzemplarzy, • uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów wymaganych przepisami, • uzyskanie ostatecznych zgłoszeń/decyzji administracyjnych niezbędnych do podjęcia realizacji robót budowlanych, • wykonanie przedmiaru robót (2 egz.), kosztorysu ofertowego (2 egz.), kosztorysu inwestorskiego (2 egz.); opracowania kosztorysowe należy dostarczyć w wersji elektronicznej edytowalnej (format *.ath), • wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR) – 3 egzemplarze, • opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • sprawowanie nadzoru autorskiego, • Zamawiający dysponuje mapą zasadniczą oraz mapą do celów projektowych, które może udostępnić Dokumentację projektową na etapie opracowania należy przed uzgodnieniami i pozwoleniami przedłożyć do akceptacji Zamawiającemu. Ponadto opracowaną dokumentację należy przekazać Zamawiającemu w formie edytowalnej i nieedytowalnej (odpowiednio dla zakresu dokumentu *.ath, *.dwg, *.pdf, *.doc, *.xls) - na elektronicznym nośniku danych CD/pendrive. Uwaga: • Dokumentację projektową (w zakresie opisu) należy sporządzić zgodnie z wymogami dostępności cyfrowej dla osób ze specjalnymi potrzebami stosownie do: Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. 2012, poz. 526) oraz Ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych (Dz. U. 2019, poz. 848); • W dokumentacji nie należy używać nazw własnych, symboli i innych oznaczeń wskazujących lub odwołujących się do konkretnego producenta; • W każdym egzemplarzu/zeszycie/części dokumentacji na wstępie opisu należy zamieścić klauzulę: [We wszystkich miejscach niniejszej dokumentacji, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub w przypadkach odnoszenia się w niniejszej dokumentacji do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w niniejszej dokumentacji pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tym dokumencie, a niniejszą dokumentację należy odczytywać w taki sposób, że wskazaniom tym towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, „lub równoważne”.] W skład czynności nadzoru autorskiego wchodzą: • Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2023 poz. 682 t.j.). • Wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji. • Uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji. • Ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego. • Udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie. • Wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego. • Bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia). 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do trzech miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 377