Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW-SAZ.4440.3.2024.AT CUW-SAZ.4440.3.2024.AT Usługa utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu

CUW ZAMÓWIENIA
Miasto Poznań Oddział: Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu
Termin:
Zamieszczenia : 18-04-2024 15:24:00
Składania : 26-04-2024 09:00:00
Otwarcia : 26-04-2024 09:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Miasto Poznań Centrum Usług Wspólnych w Poznaniu

Aleje Niepodległości 27

61-714 Poznań

Nr telefonu. +48 61 10 21 700,

Adres poczty elektronicznej  cuw@m.poznan.pl

Adres strony internetowej Centrum Usług Wspólnych: https://www.poznan.pl/cuw

 

działające w imieniu i na rzecz

Miasto Poznań Ogród Zoologiczny w Poznaniu

ul. Kaprala Wojtka 3

61-063 Poznań


Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.docx docx 58.08 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 1_SWZ_WZÓR UMOWY.docx docx 56.91 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 1 do umowy OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.ODT ODT 30.67 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 2_SWZ_FORMULARZ OFERTOWY.DOC DOC 70.5 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 3_SWZ_OŚWIADCZENIE DO OFERTY.DOC DOC 68 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 4_SWZ_OSWIADCZENIE WSPÓLNE PODMIOTÓW.DOC DOC 43 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 5_SWZ_ZOBOWIAZANIE INNEGO PODMIOTU.docx docx 22.58 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 6_SWZ_WYKAZ USŁUG.doc doc 45 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 7_SWZ_OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE GRUPY KAPITALOWEJ DOTYCZY WYKONAWCY, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA.DOC DOC 43.5 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 8_SWZ_OSWIADCZENIE DOTYCZY WYKONAWCY, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA.doc doc 45.5 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁ 9_SWZ_WYKAZ POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.DOC DOC 48.5 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK 4 DO UMOWY KLAUZULA_RODO_WYKONAWCA.docx docx 22.09 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK 5 DO UMOWY KLAUZULA_RODO_PRACOWNIK.docx docx 22.37 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 141.45 2024-04-18 15:24:00 Postępowanie
Odpowiedź na pytanie - do OPZ-SWZ.DOCX DOCX 21.47 2024-04-23 10:57:39 Publiczna wiadomość
Odpowiedź na pytanie - do OPZ-SWZ.DOCX.XAdES XAdES 5.28 2024-04-23 10:57:39 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.DOC DOC 44 2024-04-26 13:48:56 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.DOC.XAdES XAdES 5.27 2024-04-26 13:48:56 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-04-26 13:48 CUW ZAMÓWIENIA INFORMACJA Z OTWARCIA

Informacja z otwarci [...].DOC

Informacja z otwarci [...].XAdES

2024-04-26 09:00 Komunikat Zamawiającego Środki przeznaczone na realizację zamówienia: 250 000 zł
2024-04-23 10:57 CUW ZAMÓWIENIA ODPOWIEDŹ NA PYTANIE DO OPZ- SWZ

Odpowiedź na pytanie [...].DOCX

Odpowiedź na pytanie [...].XAdES

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 246