- Strona główna
- Postępowanie ID 868921
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
DAG.26.38.23 Zakup, dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych dla DPS „Dom Kombatanta” w Lublińcu
Wystawiający
-
UżytkownikMartyna Franczuk
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-28 12:24:00
-
Składania2024-01-11 09:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-11 09:10:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-31
14:05:18
|
Martyna Franczuk |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Uzasadnienie
prawne
unieważnienia:
art.
255
pkt
3
ustawy
Pzp
w
brzmieniu:
Zamawiający
unieważnia
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia,
jeżeli
cena
lub
koszt
najkorzystniejszej
oferty
lub
oferta
z
najniższą
ceną
przewyższa
kwotę,
którą
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia,
chyba
że
zamawiający
może
zwiększyć
kwotę
do
ceny
lub
kosztu
najkorzystniejszej
oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: w terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert, tj. do dnia 11.01.2024 r. do godz. 09:00 wpłynęło 5 ofert. Zamawiający dokonał oceny ofert według kryteriów przyjętych w SWZ. Cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie jest w stanie zwiększyć kwoty do ceny złożonej najkorzystniejszej oferty. |
2024-01-22
12:39:40
|
Martyna Franczuk |
Informacja
oraz
ogłoszenie
o
wyniku
(unieważnieniu)
postępowania.
Załączniki |
2024-01-11
11:50:34
|
Martyna Franczuk |
Informacja
z
otwarcia
ofert
w
załączeniu.
Załączniki |
2024-01-11
09:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Informacja
o
kwocie:
Zamawiający
informuję,
że
kwota
jaką
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
ww.
zamówienia
wynosi
247
759,20
zł
(słownie:
dwieście
czterdzieści
siedem
tysięcy
siedemset
pięćdziesiąt
dziewięć
złotych
20/100)
Załączniki |
2024-01-05
14:53:17
|
Martyna Franczuk |
Zamawiający
przekazuje
wyjaśnienia
treści
SWZ
oraz
zmodyfikowany
załącznik
nr
2
-
Opis
Przedmiotu
Zamówienia.
Załączniki |
2024-01-05
12:22:06
|
Martyna Franczuk |
Zamawiający
informuje,
iż
termin
składania
ofert
i
otwarcia
uległ
wydłużeniu
do
11.01.2024
r.
odpowiednio
do
godz.
9:00
i
9:10. Ponadto na wniosek Wykonawców zainteresowanych udziałem w postępowaniu Zamawiający wyznacza dodatkowy termin wizji lokalnej na dzień 08.01.2024 r. na godz. 10:00. Zasady obycia wizji opisane w SWZ. Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?