Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ORG.2600.115.2023 Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2024 r. z podziałem na 2 zadania

Sandra Drewniok
Gmina Toszek
Termin:
Zamieszczenia : 20-12-2023 17:20:00
Składania : 22-12-2023 09:00:00
Otwarcia : 22-12-2023 09:02:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,



Zapraszamy do złożenia oferty na: obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Toszku w 2024 r. z podziałem na 2 zadania.


Szczegółowe wymagania zawarte zostały w zapytaniu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego postępowania (plik pdf do pobrania poniżej).


Ofertę można złożyć na jedno lub dwa zadania.


W przypadku złożenia oferty równocześnie na I i II zadanie należy przedłożyć załączniki (tj. Wykaz wykonanych usług oraz Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia ) oddzielnie dla każdego zadania.




Informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego;

- innych przyczyn.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" ;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
1 - zapytanie ofertowe na obsługę prawną UM w Toszku w 2024 r. - z podziałem na II zadania sig.pdf pdf 612.03 2023-12-20 17:20:00 Postępowanie
2 - Wykaz spraw prowadzonych w postępowaniach sądowych.pdf pdf 117.99 2023-12-20 17:20:00 Postępowanie
3 - Załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług.docx docx 26.33 2023-12-20 17:20:00 Postępowanie
4 - Załącznik nr 2 do oferty - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia.docx docx 32.14 2023-12-20 17:20:00 Postępowanie
5 - Wzór umowy na obsługę prawną.pdf pdf 333.68 2023-12-20 17:20:00 Postępowanie
6 - Protokół postępowania podprogowego - obsługa prawna na 2024 r. - WYNIK POSTĘPOWANIA.pdf pdf 326.6 2023-12-22 12:48:37 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-22 12:48 Sandra Drewniok W załączeniu wynik postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w procedurze o wartości podprogowej poniżej 130.000,00 zł na obsługę prawną Urzędu Miejskiego w Toszku w 2024 r. z podziałem na 2 zadania

6 - Protokół postępo [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 ZADANIE 1 - obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2024 r. (1 dyżur stacjonarnie w tygodniu - ŚRODY) obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2024 r. w zakresie zadania I zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji określonymi w zapytaniu ofertowym (1 dyżur stacjonarny w Urzędzie tygodniowo w środy po 4 godziny, od godz. 11:00-15:00 zgodnie z pkt 2.1 zapytania ofertowego; w pozostałe dni obsługa zdalna zgodnie z pkt 2.2 zapytania). Szczegóły wskazano w zapytaniu ofertowym. 12 miesiąc - (0)
2 ZADANIE 2 - Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2024 r.(2 dyżury stacjonarne tygodniowo - WE WTORKI I CZWARTKI) obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Toszku w 2024 r. w zakresie zadania 2 zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i warunkami realizacji wskazanymi w zapytaniu ofertowym (2 dyżury stacjonarne w tygodniu we wtorki od godz. 12:00-15:00 oraz w czwartki od godz. 13:00 do 17:00) zgodnie z pkt 2.1. zapytania; w pozostałe dni obsługa zdalna zgodnie z pkt 2.2. zapytania). Szczegóły wskazano w zapytaniu ofertowym. 12 miesiąc - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba jednostek (urzędów) (DJ) 20% Doświadczenie w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba jednostek (urzędów) – 20%, tj. doświadczenie umożliwiające prawidłową realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na obsłudze prawnej jednostki samorządu terytorialnego (gmina/powiat/województwo) w ramach jednej umowy obowiązującej przez okres minimum 10 miesięcy o wartości co najmniej: a) w zakresie zadania I: 25.000,00 zł (brutto) każde zamówienie (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100); b) w zakresie zadania II: 33.000,00 zł (brutto) każde zamówienie (słownie: trzydzieści trzy tysiące złotych 00/100). Przez jednostkę samorządu terytorialnego na potrzeby niniejszego zapytania ofertowego należy rozumieć urzędy je obsługujące, tj. urzędy gminy/miasta/miejskie, starostwa powiatowe oraz urzędy marszałkowskie. Celem wykazania doświadczenia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego należy wskazać wyłącznie doświadczenie w obsłudze w/w urzędów (gminy/miasta/miejskie, starostwa powiatowe oraz urzędy marszałkowskie). Przez jednostkę samorządu terytorialnego nie należy rozumieć jednostek organizacyjnych, np. ośrodki pomocy społecznej, centra usług wspólnych itp. Objęte punktacją będą wyłącznie zamówienia spełniające w/w wymogi i udokumentowane odpowiednimi referencjami itp.; Szczegóły w pkt 9 oraz w pkt 4.3 zapytania ofertowego. UWAGA: Należy wypełnić i dołączyć do oferty załącznik nr 1 do oferty - Wykaz wykonanych usług! W przypadku składania oferty na obydwa zadania należy wypełnić wykaz oddzielnie dla każdego zadania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba lat (DO) 20% Doświadczenie zawodowe osób skierowanych do realizacji zamówienia w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (urzędów) – liczba lat – 20%. Zamawiający wymaga, aby wyznaczone przez Wykonawcę osoby posiadały doświadczenie zawodowe w obsłudze jednostek samorządu terytorialnego (gmina/powiat/województwo) umożliwiające realizację przedmiotowego zamówienia. W przypadku wykazania kilku osób Zamawiający przy ocenie ofert weźmie pod uwagę: a) doświadczenie osoby świadczącej obsługę prawną w przeważającej części (minimum 90% dyżurów) – w przypadku świadczenia obsługi prawnej samodzielnie przez Wykonawcę - powinien on wskazać osobę, która w przeważającej części (minimum 90% dyżurów) będzie wykonywała przedmiotowe zamówienie oraz osobę, która będzie realizowała umowę wyłącznie w ramach zastępstwa – w takiej sytuacji przy ocenie ofert będzie brane pod uwagę wyłącznie doświadczenie osoby świadczącej obsługę prawną w przeważającej części; albo b) średnią arytmetyczną lat doświadczenia wszystkich osób wskazanych w Wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia - w przypadku świadczenia obsługi prawnej przez większą liczbę osób (maksymalnie można wskazać 3 osoby) - przy ocenie ofert pod uwagę będzie brana średnia arytmetyczna lat doświadczenia tych osób (doświadczenie NIE będzie sumowane), z zastrzeżeniem, że będą to osoby, które RZECZYWIŚCIE BĘDĄ BRAŁY UDZIAŁ W REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Szczegóły w pkt 9 oraz w pkt 4.4 zapytania ofertowego. UWAGA: Należy wypełnić i dołączyć do oferty załącznik nr 2 do oferty - Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia! W przypadku składania oferty na obydwa zadania należy wypełnić wykaz oddzielnie dla każdego zadania. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
4 Termin realizacji - Termin realizacji zamówienia: od dnia 2 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Sposób realizacji - dyżury - W celu wypełniania obowiązków wymienionych w pkt 1.1 ppkt 9 zapytania ofertowego, wykonywanie obsługi prawnej odbywać się będzie w drodze osobistych konsultacji przez osoby wskazane w wykazie osób skierowanych do realizacji zamówienia (załącznik nr 2 do Oferty) w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Toszku, w postaci dyżurów, które odbywać się będą: W zakresie zadania I: 1) w środy od godz. 11:00 do 15:00 (1 dyżur w tygodniu po 4 godziny), 2) w inne uzgodnione pomiędzy stronami dni, gdy w dzień wymieniony w pkt 1 przypada dzień wolny od pracy, z zastrzeżeniem pkt 2.3. niniejszego zapytania ofertowego. W zakresie zadania II: 1) we wtorki w godzinach od godz. 12:00 do 15:00 (3 godziny), 2) w czwartki w godzinach od godz. 13:00 do 17:00 (4 godziny), - łącznie 2 dyżury w tygodniu - 7 godzin stacjonarnie tygodniowo, 3) w inne uzgodnione pomiędzy stronami dni, gdy w dni wymienione w pkt 1 lub 2 przypada dzień wolny od pracy, z zastrzeżeniem pkt 2.3. zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i numer zadania. (0)
6 Sposób realizacji - poza dyżurami - W pozostałe dni (poza dyżurami) Wykonawca zapewni świadczenie usług w zakresie obsługi prawnej Urzędu Miejskiego w Toszku poprzez kontakt telefoniczny i elektroniczny (e-mail) pod wskazanymi przez niego numerami telefonów i adresami e-mail zgodnie z pkt 2.2 zapytania ofertowego, tj.: W zakresie zadania I: 1) w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 15:00 (7 godzin); 2) we wtorki w godzinach od 8:00 do 12:00 (4 godziny); 3) w czwartki w godzinach od 8:00 do 13:00 (5 godzin); 4) w piątki w godzinach od 8:00 do 13:00 (5 godzin). W zakresie zadania II: 1) w poniedziałki w godzinach od 8:00 do 15:00 (7 godzin); 2) w środy w godzinach od 8:00 do 11:00 (3 godziny); 3) w piątki w godzinach od 8:00 do 13:00 (5 godzin). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" i numer zadania". (0)
7 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 289