Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze w roku 2024 – 2 zadania

Deadlines:
Published : 21-12-2023 13:06:00
Placing offers : 29-12-2023 08:00:00
Offers opening : 29-12-2023 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


zapraszamy do składania ofert w postępowaniu, którego przedmiotem jest "Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze w roku 2024 – 2 zadania".

 1. Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę własnym transportem do siedziby głównej Zamawiającego oraz do poszczególnych komórek organizacyjnych poza siedzibą główną Zamawiającego, tj.:
- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej (siedziba główna Zamawiającego): ul. Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra,
- Administracja Budynków Mieszkalnych (ABM): ul. Sowińskiego 44a, 65-419 Zielona Góra,
- Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych (ZWM): ul. Bohaterów Westerplatte 11 (8 piętro, pok. 820), 65-034 Zielona Góra.

Wybrany Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy wg załączonego wzoru.


2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, dopuszcza się składanie ofert częściowych (zadanie 1 i/lub zadanie 2):
- zadanie 1: dostawa materiałów biurowych;
- zadanie 2: dostawa papieru ksero A4 i A3.

W przypadku składania ofert na wybrane zadanie należy wypełnić załącznik cenowy w całości, bez pominięcia któregokolwiek z produktów.


3. Dostawy realizowane będą nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r.

4. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w ilościach każdorazowo przez niego wskazanych. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego drogą e-mailową bądź telefoniczną. Realizacja zamówienia nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania zapotrzebowania.
 
5. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik cenowy nr 1 i załącznik cenowy nr 2 do niniejszego zapytania.
 
6. Zamawiający nie wyraża zgody na stosowanie produktów niewymienionych w załącznikach cenowych nr 1 i/lub 2.
 
7. Wykonawca dokona wyceny jednostkowej netto oraz wyceny całościowej według załączników cenowych 1 i/lub 2.
 
8. Wykonawca oświadcza, że ceny podane w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy.
 
9. Ostateczne wynagrodzenie za przedmiot umowy ustalone zostanie iloczynem rzeczywistej ilości dostarczonych materiałów i ceny jednostkowej zgodnej z dostarczoną ofertą cenową.
 
10. Strony postanawiają, że rozliczenia za realizację przedmiotu umowy odbędą się każdorazowo na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę za dostarczone materiały biurowe i papiernicze.
 
11. Strony ustalają, że złożona oferta cenowa stanowi integralną część umowy.
 
12. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia własności i wydania towarów, na które Wykonawca przyjął zamówienie. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania towarów własnym transportem, na jego własny koszt i ryzyko, na adresy wskazane powyżej oraz do rozładowania towaru w tychże miejscach. Załadunek i rozładunek realizuje Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia.
 
13. Własność towarów przechodzi na Zamawiającego z chwilą odebrania towarów po uprzednim ich sprawdzeniu. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru wadliwego lub niezgodnego ze złożonym zamówieniem.
 
14. Wykonawca udziela gwarancji na towary, co do ich jakości, zgodnie z wszelkimi dotyczącymi go normami i przepisami prawa, na okres 12 miesięcy, od chwili wydania towaru. Okres gwarancji biegnie odrębnie dla każdej dostarczonej partii zamówionych towarów.
 
15. Wykonawca odpowiada za stwierdzone wady ilościowe i jakościowe (również zewnętrzne uszkodzenie opakowania) dostarczonego towaru i zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca gwarantuje wymianę towaru na wolny od wad w ciągu następnych 2 dni roboczych. Po tym czasie Zamawiający ma prawo nabyć tożsamy towar u podmiotu trzeciego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
 
16. Dostarczone towary muszą mieć datę przydatności do użytkowania nie krótszą niż przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii zamówionych produktów.
 
17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów, które są fabrycznie nowe i posiadają nienaruszone zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość dostarczanego produktu.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 068 353-36-79, 601-053-865;

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Wzór umowy.pdf pdf 148.32 2023-12-21 13:06:00 Proceeding
zał. 1 - formularz cenowy - materiały biurowe.xlsx xlsx 31.81 2023-12-21 13:06:00 Criterion
zał. 2 - formularz cenowy - papier ksero.xlsx xlsx 17 2023-12-21 13:06:00 Criterion
zał. 2 - formularz cenowy - papier ksero - po zmianie z dnia 21.12.2023 r.xlsx xlsx 17 2023-12-21 14:30:58 Public message

Announcements

2023-12-29 11:03 Renata Bugajska Do realizacji zadania 1: dostawa materiałów biurowych, wybrano Wykonawcę RESPOL POLSKA Sp. z o o., ul. Szczawiowa 71, 70-010 Szczecin, NIP: 9552383759 za cenę ofertową gross 45 253,72 zł.

Do realizacji zadania 2: dostawa papieru ksero A4 i A3, wybrano Wykonawcę PHUP ZEMAR Sp. z o o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, NIP: 5960005602 za cenę ofertową gross 27 396,28 zł.
2023-12-22 09:12 Renata Bugajska W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców o doprecyzowanie białości papieru, uznajemy możliwość składania ofert na papier ksero A4 i A3 o poziomie bieli CIE 153 +/-3.
2023-12-21 14:30 Renata Bugajska W związku z otrzymanym pytaniem, dotyczącym zadania 2, o treści: " ... w związku z opublikowanym postępowaniem na dostawę papieru ksero wnosimy o doprecyzowanie białości papieru w zadaniu 2. Standardowa białość papieru określana przez producentów to CIE 153 +/-3, gdyż każdy papier posiadać może pewnego rodzaju odchylenia produkcyjne. Prosimy o poprawienie zapisów formularza, który uwzględniał będzie odchylenia.", informujemy że białość papieru została zmieniona w treści formularza i wynosi teraz CIE 153. Poprawiony formularz znajduje się w załączniku do niniejszego komunikatu.

zał. 2 - formularz c [...].xlsx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zadanie 1: dostawa materiałów biurowych Realizowana sukcesywnie w okresie nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. 1 pc. - (0)
2 Zadanie 2: dostawa papieru ksero A4 i A3 Realizowana sukcesywnie w okresie nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
3 Termin realizacji - W ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia zapotrzebowania. Dostawa realizowana sukcesywnie w okresie nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy do 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu i rozładunku, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
5 Informacje dodatkowe - do zadania 1 - Wykonawca wypełnia załącznik cenowy w przypadku składania oferty na zadanie 1 - dostawa materiałów biurowych. Należy wypełnić załącznik w całości, bez pominięcia któregokolwiek z produktów. Attachment required

zał. 1 - formularz c [...].xlsx

(0)
6 Informacje dodatkowe - do zadania 2 - Wykonawca wypełnia załącznik cenowy w przypadku składania oferty na zadanie 2 - dostawa papieru ksero A4 i A3. Należy wypełnić załącznik w całości, bez pominięcia któregokolwiek z produktów. Attachment required

zał. 2 - formularz c [...].xlsx

(0)
7 Oświadczam/y, że nie podlegam/y wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję". (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 332