Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-12-2023 13:06:00 |
Składania : | 29-12-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 29-12-2023 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
zapraszamy do składania ofert w postępowaniu, którego przedmiotem jest "Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Zielonej Górze w roku 2024 – 2 zadania".
1. Zamówienie obejmuje dostawę przedmiotu zamówienia przez
Wykonawcę własnym transportem do siedziby głównej Zamawiającego oraz do
poszczególnych komórek organizacyjnych poza siedzibą główną Zamawiającego, tj.:
- Zakład Gospodarki Mieszkaniowej (siedziba główna Zamawiającego): ul.
Zjednoczenia 110, 65-120 Zielona Góra,
- Administracja Budynków Mieszkalnych (ABM): ul. Sowińskiego 44a, 65-419 Zielona Góra,
- Zarząd Wspólnot Mieszkaniowych (ZWM): ul. Bohaterów Westerplatte 11 (8 piętro, pok. 820), 65-034 Zielona Góra.
Wybrany Wykonawca zobowiązuje się do podpisania umowy wg załączonego wzoru.
2. Zamówienie zostało podzielone na dwa zadania, dopuszcza się składanie ofert
częściowych (zadanie 1 i/lub zadanie 2):
- zadanie 1: dostawa materiałów biurowych;
- zadanie 2: dostawa papieru ksero A4 i A3.
W przypadku składania ofert na wybrane zadanie należy wypełnić załącznik cenowy w całości, bez pominięcia któregokolwiek z produktów.
3. Dostawy realizowane będą nie wcześniej niż od dnia podpisania umowy do
31.12.2024 r.
4. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego w ilościach
każdorazowo przez niego wskazanych. Zamówienia będą składane przez
Zamawiającego drogą e-mailową bądź telefoniczną. Realizacja zamówienia nastąpi
w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania zapotrzebowania.
5. Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy stanowi załącznik cenowy nr 1 i
załącznik cenowy nr 2 do niniejszego zapytania.
6. Zamawiający nie wyraża zgody na stosowanie produktów niewymienionych w
załącznikach cenowych nr 1 i/lub 2.
7. Wykonawca dokona wyceny jednostkowej netto oraz wyceny całościowej według
załączników cenowych 1 i/lub 2.
8. Wykonawca oświadcza, że ceny podane w ofercie pozostają niezmienne przez
cały okres obowiązywania umowy.
9. Ostateczne wynagrodzenie za przedmiot umowy ustalone zostanie iloczynem
rzeczywistej ilości dostarczonych materiałów i ceny jednostkowej zgodnej z
dostarczoną ofertą cenową.
10. Strony postanawiają, że rozliczenia za realizację przedmiotu umowy odbędą
się każdorazowo na podstawie faktur VAT wystawianych przez Wykonawcę za
dostarczone materiały biurowe i papiernicze.
11. Strony ustalają, że złożona oferta cenowa stanowi integralną część umowy.
12. Wykonawca zobowiązuje się do przeniesienia własności i wydania towarów, na
które Wykonawca przyjął zamówienie. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania
towarów własnym transportem, na jego własny koszt i ryzyko, na adresy wskazane
powyżej oraz do rozładowania towaru w tychże miejscach. Załadunek i rozładunek
realizuje Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia.
13. Własność towarów przechodzi na Zamawiającego z chwilą odebrania towarów po
uprzednim ich sprawdzeniu. Zamawiający ma prawo odmówić przyjęcia towaru
wadliwego lub niezgodnego ze złożonym zamówieniem.
14. Wykonawca udziela gwarancji na towary, co do ich jakości, zgodnie z
wszelkimi dotyczącymi go normami i przepisami prawa, na okres 12 miesięcy, od
chwili wydania towaru. Okres gwarancji biegnie odrębnie dla każdej dostarczonej
partii zamówionych towarów.
15. Wykonawca odpowiada za stwierdzone wady ilościowe i jakościowe (również
zewnętrzne uszkodzenie opakowania) dostarczonego towaru i zobowiązuje się do
rozpatrzenia reklamacji Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od daty jej
otrzymania. W przypadku uznania reklamacji, Wykonawca gwarantuje wymianę towaru
na wolny od wad w ciągu następnych 2 dni roboczych. Po tym czasie Zamawiający
ma prawo nabyć tożsamy towar u podmiotu trzeciego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
16. Dostarczone towary muszą mieć datę przydatności do użytkowania nie krótszą
niż przez okres 12 miesięcy od daty dostawy każdej partii zamówionych
produktów.
17. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towarów, które są fabrycznie
nowe i posiadają nienaruszone zabezpieczenia zastosowane przez producenta.
Opakowania dostarczanego przedmiotu zamówienia muszą być czyste, suche, bez
uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość dostarczanego
produktu.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 068 353-36-79, 601-053-865;
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-29 11:03 | Renata Bugajska |
Do
realizacji
zadania
1:
dostawa
materiałów
biurowych,
wybrano
Wykonawcę
RESPOL
POLSKA
Sp.
z
o
o.,
ul.
Szczawiowa
71,
70-010
Szczecin,
NIP:
9552383759
za
cenę
ofertową
brutto
45
253,72
zł. Do realizacji zadania 2: dostawa papieru ksero A4 i A3, wybrano Wykonawcę PHUP ZEMAR Sp. z o o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, NIP: 5960005602 za cenę ofertową brutto 27 396,28 zł. |
2023-12-22 09:12 | Renata Bugajska | W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców o doprecyzowanie białości papieru, uznajemy możliwość składania ofert na papier ksero A4 i A3 o poziomie bieli CIE 153 +/-3. |
2023-12-21 14:30 | Renata Bugajska | W związku z otrzymanym pytaniem, dotyczącym zadania 2, o treści: " ... w związku z opublikowanym postępowaniem na dostawę papieru ksero wnosimy o doprecyzowanie białości papieru w zadaniu 2. Standardowa białość papieru określana przez producentów to CIE 153 +/-3, gdyż każdy papier posiadać może pewnego rodzaju odchylenia produkcyjne. Prosimy o poprawienie zapisów formularza, który uwzględniał będzie odchylenia.", informujemy że białość papieru została zmieniona w treści formularza i wynosi teraz CIE 153. Poprawiony formularz znajduje się w załączniku do niniejszego komunikatu. |
Komunikaty