Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 18-12-2023 12:57:00 |
Składania : | 20-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 20-12-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Starachowice, dnia 18.12.2023 r.
<el:adresat>
<el:instytucja>
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Gmina
Starachowice zaprasza
do złożenia ofert cenowych na Świadczenie
usługi
w zakresie czynnego
monitorowania i zwalczania szkodników w gminnych budynkach
handlowo-usługowych, budynkach mieszkalnych wchodzących w skład
zasobów Gminy Starachowice oraz lokalach użytkowych
administrowanych przez Urząd Miejski w Starachowicach.
Zamawiający:
Gmina Starachowice
ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP 664-19-09-150, Regon 291009892
Przedmiot zamówienia:
Zakres umowy obejmował będzie:
Zwalczanie owadów, gryzoni oraz innych szkodników sanitarnych w gminnych budynkach mieszkalnych, położonych w nich lokalach mieszkalnych wraz z przynależnymi pomieszczeniami, piwnicami i komórkami, w budynkach handlowo-usługowych: Miejskiej Hali Targowej ,,Galeria Skałka'', kompleksie budynków Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach, budynkach znajdujących się w Parku Miejskim, pawilonach znajdujących się na Targowisku Miejskim oraz lokalach użytkowych administrowanych przez Urząd Miejski w Starachowicach
Wszelkie roboty Zamawiający zleca Wykonawcy telefonicznie, podając numer posesji/ numer lokalu mieszkalnego/budynku/ lokalu użytkowego. Usługę należy wykonać do 3 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia..
Ewentualne zabiegi dodatkowe w przypadku innych nieprzewidzianych sytuacji.
Wykonawca będzie świadczył usługi deratyzacyjne, dezynfekcyjne oraz dezynsekcyjne w gminnych budynkach i w lokalach mieszkalnych oraz socjalnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi, w budynku Miejskiej Hali Targowej ,,Galeria Skałka'', kompleksie budynków Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach, budynkach znajdujących się w Parku Miejskim (budynek restauracji Pełna Kultura), pawilonach znajdujących się na Targowisku Miejskim (pawilon nr 1 i nr 2) oraz lokalach użytkowych administrowanych przez Urząd Miejski w Starachowicach, zgodnie z załącznikiem nr 1, który stanowić będzie integralną częścią umowy.
W budynkach na Targowisku Miejskim, Miejskiej Hali Targowej ,,Galeria Skałka'', budynku Restauracji Pełna Kultura w Parku Miejskim dodatkowo należy:
Prowadzić opiekę profilaktyczną przed owadami biegającymi i latającymi.
Wykonywać czynne, comiesięczne monitorowanie oraz opracowanie i systematyczne comiesięczne prowadzenie dokumentacji DDD, zgodnej z wymogami prawa żywnościowego oraz Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Żywności. Dokumentacja musi zawierać:
a) Opracowany dla poszczególnych budynków programu przeprowadzania zabiegów dezynsekcji i deratyzacji.
b) Plan sytuacyjny zwalczania i profilaktyki gryzoni i owadów.
c) Protokoły kontroli z przeprowadzania zabiegów deratyzacji i dezynsekcji, obowiązkowo zawierającej nazwę i rodzaj zabiegu oraz użytego środka, datę zabiegu, ocenę aktywności gryzoni, (jeśli jest taka konieczność, listę planowanych działań wynikających z aktywności szkodników, wskazań działań korygujących).
d) aktualne karty charakterystyki (bezpieczeństwa) stosowanych preparatów.
Wykonawca przed złożeniem oferty obowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej celem zapoznania się z zasobem gminnym wymienionym w załączniku nr 1. Z uwagi, iż zamówienie obejmuje budynki znajdujące się na terenie ogólnodostępnym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej samodzielnie.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy posiadający odpowiednie uprawnienia do wykonania czynności stanowiących przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej powinny przeprowadzić osoby posiadające stosowne doświadczenie zawodowe w zakresie wykonywania prac deratyzacyjnych i dezynsekcyjnych, potwierdzone odpowiednimi uprawnieniami (świadectwami, certyfikatami, zaświadczeniami potwierdzającymi uzyskanie kwalifikacji w zakresie wykonywania zabiegów deratyzacji i dezynsekcji).
W celu potwierdzenia niniejszego warunku wraz z ofertą cenową winna być dostarczona kopia dokumentu poświadczająca posiadanie odpowiednich uprawnień.
Termin realizacji zamówienia: od 1 stycznia 2024 roku do dnia 31 grudnia 2024 roku.
Kryterium wyboru oferty:
100 % - cena brutto
V. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę cenową należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS wg załącznika nr 3.
Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartość brutto całego przedmiotu zamówienia.
VI. Badania ofert:
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
Oferta zostanie odrzucona jeśli:
jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym
Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających.
VII. Miejsce oraz termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć przez platformę zakupową OPEN NEXUS
Termin składania ofert- 20.12.2023 roku do godz. 12:00
VIII. Informacje dodatkowe:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej
ceny
z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę
przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie
Zamawiającego.
W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie o terminie przeprowadzenia negocjacji lub podpisania umowy.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.
IX. Osoba uprawniona do kontaktów:
Referat
Działalności Gospodarczej i Zasobów Lokalowych Urzędu
Miejskiego
w Starachowicach, pokój nr 12/14, tel 41 273 82
52/54,
Załączniki:
Zał. nr 1 – Wykaz nieruchomości
Zał. nr 2 - Projekt umowy
Zał. nr 3- Formularz ofertowy2
2023-12-28 14:04 | Ewa Góźdź |
Starachowice,
27.12.2022
r. Raport z otwarcia ofert W wyniku postępowania „Zapytania Ofertowego” na Świadczenie usługi w zakresie czynnego monitorowania i zwalczania szkodników w gminnych budynkach handlowo-usługowych, budynkach mieszkalnych wchodzących w skład zasobów Gminy Starachowice oraz lokalach użytkowych administrowanych przez Urząd Miejski w Starachowicach w dniu 20.12.2023 r. otwarto złożone oferty. Ilość prawidłowo złożonych ofert – 3 szt. L.p. Nazwa firmy Adres Cenna brutto [zł] 1 Pestokil Sp. z o. o. ul. Cegielniana 3, 49-300 Brzeg 1 852,38 zł 2 Specjalistyczny Zakład Dezynsekcji, Dezynfekcji i Deratyzacji Jacek Dziedzic ul. Południowa 25, 97-213 Smardziewice 13 365,68 3 Zakład Zwalczania Szkodników Żywności Krzysztof Szafirski ul. Iłżecka 65/33, 27-400 Ostrowiec Św. 5 296,38 W związku z powyższym Zamawiający dokonał wyboru oferty złożonej przez firmę Pestokil Sp. z o. o., w wysokości brutto 1 852,38 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset pięćdziesiąt dwa złote 38/100), jako najkorzystniejszej cenowo. Firma spełniła postawione wymogi z zapytania ofertowego. |
Komunikaty