Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO 19/2023 Obsługa informatyczna dla Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37 oraz nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną

Deadlines:
Published : 08-12-2023 09:49:00
Placing offers : 15-12-2023 09:00:00
Offers opening : 15-12-2023 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku niewystarczających środków na realizację zamówienia.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 261-451-329,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Umowa zostanie zawarta na czas określony - 12miesięcy, od dnia 01 stycznia 2024r. do dnia 31 grudnia 2024r.


Postępowanie jest ważne, jeżeli zostanie złożona co najmniej 1 oferta.


Kryterium wyboru oferty jest cena (55%) i doświaczenie w obsłudze informatycznej średnich lub dużych placówek służby zdrowia (45%).


ZAMAWIAJĄCY WYMAGA PODANIA CENY NETTO ZA 1 MIESIĄC.


Wzór umowy znajduje się w załączniku.


Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
20231208 wzór umowy - informatyk.docx docx 37.72 2023-12-08 09:49:00 Proceeding
20231215 wynik postępowania.podpisany.pdf pdf 631.72 2023-12-15 10:43:50 Public message

Announcements

2023-12-15 10:43 Paulina Sierota Zamawiający w załączeniu przesyła wynik postępowania.

20231215 wynik postę [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Obsługa informatyczna i nadzór nad posiadaną infrastrukturą informatyczną. I. Wymagana bardzo dobra znajomość pod kątem administracyjnym: 1. Systemów serwerowych: Windows Server, Linux (Debian, Oracle Linux), Hypervisor‘y: MS Hyper-V, VMware ESXi (vCenter) 2. Baz danych: Oracle DB, MS SQL, Firebird, MySQL 3. Zagadnień związanych z szeroko pojętym bezpieczeństwem systemów IT. 4. Systemów użytkowych (Windows, Office etc.) 5. Zagadnień związanych ze sprzętem serwerowym. 6. Konfiguracji urządzeń sieciowych (UTM / NG Firewall / Router’ów, przełączników). 7. Systemów dedykowanych KAMSOFT KS-SOMED, Synektik ArPACS, Kamsoft ERP, Sage Symfonia ERP. 8. Wszystkich systemów rządowych dla świadczeniodawcy: NFZ / P1 / ZUS. 9. Systemów zarządzania treścią WordPress. 10. Zagadnień związanych z sieciami LAN, WLAN, WAN (m.in. utrzymanie i konfiguracja tuneli IPSec, SD WAN, VLANy). II. Zakres obsługi: 1. Administracja serwerami, macierzami, stacjami roboczymi i infrastrukturą sieciową m.in. UTM, przełączniki zarządzalne, Access Point UBNT, serwery NAS (Synology, QNAP), monitoring wizyjny. 2. Administracja systemami m.in. HIS, RIS, PACS, ERP. 3. Wsparcie użytkowników pod kątem użytkowanych systemów informatycznych. 4. Szkolenia i doradztwo w zakresie IT. 5. Aktualizacja używanych systemów informatycznych. 6. Reakcja na awarie programowe i sprzętowe. 7. Koordynacja wdrożeń nowych systemów czy architektury IT. 8. Administracja stroną internetową i pocztą e-mail. 9. Pełnienie roli ASI zgodnie wytycznymi Polityki Bezpieczeństwa i zakresem ujętym w Instrukcji Zarządzania Systemem Informatycznym. 10. Kompleksowy serwis sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 55% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 7 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od dnia 01.01.2024r. do 31.12.2024r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Doświadczenie w obsłudze informatycznej średnich lub dużych placówek służby zdrowia 45% od 3 do 5 lat - 15% od 5 do 8 lat - 30 % pow. 8 lat - 45% Wymagane jest załączenie referencji potwierdzających doświadczenie. Attachment required (0)
(0)

The number of page views: 314