Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: S.270.44.2023 Dostawa artykułów biurowych w roku 2024.

Dariusz Chełstowski
Nadleśnictwo Drygały
Deadlines:
Published : 08-12-2023 12:45:00
Placing offers : 15-12-2023 10:00:00
Offers opening : 15-12-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Jego oferty nie podlegają rozpatrzeniu. Z tytuły wykluczenia Wykonawcy z postępowania nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. Termin związania ofertą wynosi 21 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu procedury odwoławczej.

Wykonawca przystępując do postępowania oświadcza:

1)           że, realizując zamówienie będę stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 2016 r. nr 119 s. 1 – „RODO”),

2)           że wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (w przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa),              

3)           że nie podlegam wykluczeniu z postępowania  w zakresie, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach  w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.


Zamawiający zastrzega, iż może bez podania przyczyn odwołać postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia lub nie wybrać żadnej z przedstawionych mu ofert. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
3.2 Zestawienie cen jednostkowych artykułów Część 2.xlsx xlsx 12.7 2023-12-08 12:45:00 Proceeding
3.1 Zestawienie cen jednostkowych artykułów Część 1.xlsx xlsx 18.02 2023-12-08 12:45:00 Proceeding
2.2 Szczegółowy wykaz artykułów Część 2 zamówienia.pdf pdf 85.53 2023-12-08 12:45:00 Proceeding
2.1 Szczegółowy wykaz artykułów Część 1 zamówienia.pdf pdf 171.76 2023-12-08 12:45:00 Proceeding
2. Formularz oferty.doc doc 91 2023-12-08 12:45:00 Proceeding
1 Wzór umowy.pdf pdf 200.28 2023-12-08 12:45:00 Proceeding
0 Ogłoszenie o przetargu.pdf pdf 185.11 2023-12-08 12:45:00 Proceeding
2. Formularz oferty.doc doc 91 2023-12-08 12:45:00 Subject of the order
3.1 Zestawienie cen jednostkowych artykułów Część 1.xlsx xlsx 18.02 2023-12-08 12:45:00 Subject of the order
2. Formularz oferty.doc doc 91 2023-12-08 12:45:00 Subject of the order
3.2 Zestawienie cen jednostkowych artykułów Część 2.xlsx xlsx 12.7 2023-12-08 12:45:00 Subject of the order
Ocena ofert Część 1 zamówienia.pdf pdf 43.74 2023-12-19 14:51:32 Public message

Announcements

2023-12-19 14:51 Dariusz Chełstowski Zamawiający informuje o wynikach postępowania nr S.270.44.2024.
1. Na cześć 1 zamówienia wyłoniono Wykonawcę Super Office Beata Dołęga, al. Józefa Piłsudskiego 6, 12-200 Pisz. W załączeniu zestawienie i ocena ofert.
2. Na część 2 zamówienia nie wyłoniono wykonawcy. Ceny złożonych ofert przekraczają kwotę przewidzianą na realizację zamówienia. Zamawiający informuje jednocześnie, że przeprowadzi na ten sam przedmiot zamówienia niezwłocznie kolejnego postępowanie.
Dariusz Chełstowski

Ocena ofert Część 1 [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa artykułów biurowych w roku 2024. Dostawa artykułów biurowych w roku 2024 cześć 1 zamówienia. Szczegółowy wykaz artykułów zawarty jest w dokumentacji postępowania.

2. Formularz oferty. [...].doc

3.1 Zestawienie cen [...].xlsx

1 pc. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
(0)
2 Dostawa artykułów biurowych w roku 2024. Dostawa artykułów biurowych w roku 2024 cześć 2 zamówienia. Szczegółowy wykaz artykułów zawarty jest w dokumentacji postępowania.

2. Formularz oferty. [...].doc

3.2 Zestawienie cen [...].xlsx

1 pc. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 227