Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZC.01.2023 ZAKUP I SUKCESYWNE DOSTAWY ART.SPOŻYWCZYCH

Deadlines:
Published : 07-12-2023 16:39:00
Placing offers : 15-12-2023 09:00:00
Offers opening : 15-12-2023 09:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,

 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.

Oficjalnym potwierdzeniem realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,

- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie

bez podania przyczyny oraz możliwość niepodpisania umowy z wyłonionym

Wykonawcą.

Zastrzega się, że niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do udzielenia zamówienia.

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Zamawiający ma prawo zakończyć postępowanie bez wyboru oferenta, nie przewiduje się postępowania odwoławczego w sprawie decyzji o wyborze oferenta, odrzucenia oferty lub zakończenia postępowania bez jego wyboru.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.


Warunki dostawy i płatności:

  • Dostawy sukcesywne wg potrzeb Zamawiającego realizowane będą na adresy :  

1)Schronisko dla Osób Bezdomnych z Usługami Opiekuńczymi ,ul. Hryniewieckiego 9, 70-606 Szczecin

2)Regionalne Centrum Wsparcia Osób Niesamodzielnych , ul. Janusza Korczaka 21-23,  72-010 Police

  • koszty dostaw leżą po stronie Wykonawcy,
  • forma płatności przelew, termin płatności do 14 dni liczonych od dnia odbioru prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.

 

Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z oświadczeniem, że:

  • jest on uprawniony oraz posiada niezbędne kwalifikacje do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia,
  • przedmiot zamówienia jest właściwej jakości, fabrycznie nowy i może być używany bez naruszania praw własności osób trzecich w tym praw patentowych i praw autorskich,
  • przedmiot zamówienia spełnia normy przewidziane prawem polskim. 

Termin realizacji zamówienia – do dnia 31.12.2024r. 
Kryterium oceny ofert jest -cena 100%

Zamawiający celem wyboru najkorzystniejszej oferty porówna wartość  „Razem brutto”

Załącznik wymagane, które Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą :

- wypełniony i podpisany formularz ofertowy

- wypełniony i podpisany formularz asortymentowo- kalkulacyjny  

- oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z RODO 

 

 Wykonawca do kalkulacji ceny oferty przyjmuje obowiązującą stawkę VAT na dzień składania ofert.


 W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  lub kontakt pod numer 504 265 228
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Formularz oferty-art.spożywcze.docx docx 22.93 2023-12-07 16:39:00 Proceeding
Opis przedmiotu zamówienia-art.spożywcze.pdf pdf 170.58 2023-12-07 16:39:00 Proceeding
Wzór umowy-art.spożywcze.pdf pdf 214.42 2023-12-07 16:39:00 Proceeding
załącznik nr 5 RODO KK.pdf pdf 176.21 2023-12-07 16:39:00 Proceeding
Zaproszenie do składania oferty-art.spożywcze.pdf pdf 126.73 2023-12-07 16:39:00 Proceeding
zestawienie asortymentu art.spożywcze.xlsx xlsx 64.76 2023-12-07 16:39:00 Proceeding

Announcements

2023-12-19 10:18 Katarzyna Kałucka Zestawienie złożonych ofert ZC.01.2023
Zakup i sukcesywne dostawy art. spożywczych dla potrzeb Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek (ID 860193)
1. PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska ul. Zołnierska 20A 62-800 Kalisz
wartość oferty gross 86 329,12 zł
2. SEMI Katarzyna Fiedorowicz, ul. Batalionów Chłopskich 52/3, 70-770 Szczecin
Wartość oferty gross 93 517,44 zł
2023-12-19 10:15 Katarzyna Kałucka
Zestawienie złożonych ofert ZC.01.2023
Zakup i sukcesywne dostawy art.. Spożywczych dla potrzeb Szczecińskiego Stowarzyszenia Złoty Wiek (ID 860193)
Pełna nazwa firmy Wartośc oferty (brutto)
1. PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska ul. Zołnierska 20A 62-800 Kalisz 86 329,12
2. SEMI Katarzyna Fiedorowicz, ul. Batalionów Chłopskich 52/3, 70-770 Szczecin 93 517,44

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 wartość oferty brutto - 1 service - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (wzór umowy) (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, rozładunku, opakowań po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 291