Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-12-2023 11:03:00 |
Składania : | 13-12-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | 13-12-2023 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
W związku z prowadzanym rozeznaniem cenowym zaprasza się do złożenia oferty na świadczenie usług porządkowych w pomieszczeniach Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy z siedzibą przy ul. Parkowej 2, 58-100 Świdnica.
I. Informacje
dotyczące realizacji zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od 01.01.2024 r. do
31.12.2025 r. usługi w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych
, sanitarnych i korytarzy wewnątrz budynku administracyjnego - siedziby
Powiatowego Biura Geodezji i Katastru w Świdnicy (parter, I, II i III piętro),
położonym w Świdnicy przy ul. Parkowej 2 (zwanego dalej Biurem) oraz
pomieszczenia archiwum zakładowego zlokalizowanego w piwnicy budynku o łącznej
powierzchni 911,00 m2, tj:
Utrzymanie w czystości okien, 2 razy do roku powinny być myte:
1.2 Sprzątanie pomieszczeń biurowych powinno odbywać się 2 razy w tygodniu: wtorki i piątki od godziny 7:15 do godziny 13:15 i obejmuje:
1.3 Sprzątanie
korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń sanitarnych powinno odbywać się
codzienne i obejmuje:
w zakresie wykonywanie czynności porządkowych na korytarzach I i II piętra, oraz na klatkach schodowych:
1.4 Utrzymanie
toalet w należytej czystości:
1.5 Dodatkowo w ramach usługi wymaga się 1 raz na kwartał:
1.6 Niżej wymienione pomieszczenia powinny być sprzątane 1 raz na miesiąc w zakresie opisanym w pkt.1.2 i 1.3 dla rodzaju pomieszczeń :
1.7 Zakup środków czystości i higienicznych po stronie serwisu. Środki
czystości podlegają akceptacji przez zamawiającego. Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy prowadzi zgodnie z ustawą
o odpadach segregację odpadów, kolorowe worki nie są wymagane, na terenie posesji
posiadamy kontenery do segregacji odpadów komunalnych. Wymagane w zależności od wielkości pojemników na odpady: worki na odpady 35 L
ok.13-15 sztuk pojemników, worki 60 L 1-3 sztuki pojemników,
worki 120 L 1-2 sztuki pojemników. Niektóre worki 35 L (tam gdzie zbierany jest sam
papier) mogą być używane wielokrotnie. Wymagane opróżnianie i wymieniana:
1.8 Sprzątanie Punktu Obsługi Klienta powinno odbywać się we wczesnych
godzinach rannych lub w czasie przerwy,
tj. 10.00-10.15, aby nie zakłócać bieżącej obsługi klientów. Personel firmy sprzątającej będzie wykonywał czynności w obecności pracowników. W gestii usługodawcy pozostaje oznakowanie tablicami ostrzegawczo-informacyjnymi, jeżeli w związku ze świadczeniem
usługi zaistnieje prawdopodobieństwo wystąpienia zdarzenia niebezpiecznego, np.
w trakcie mycia podłóg, gdy po zmoczeniu powierzchnia staje się śliska.
1.9 Szczegółowe kwestie dotyczące realizacji usługi zawarte są w umowie, której wzór stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
1.10 Cenę brutto należy skalkulować w skali
miesiąca. Wykonawca będzie wystawiać fakturę za wykonaną usługę w systemie
rozliczeń miesięcznych. Płatności realizowane będą na podstawie faktur
wystawianych po zakończeniu okresu rozliczeniowego, w terminie 14 dni od dnia
otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na konto Wykonawcy.
Fakturę należy wystawić na dane: nabywca Powiat Świdnicki, 58-100 Świdnica, ul.
M. Skłodowskiej-Curie 7, NIP 884-23-69-827; odbiorca i płatnik: Powiatowe Biuro
Geodezji i Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2.
II. Sposób
obliczania wartości zamówienia na potrzeby niniejszego postępowania.
Ustala się następujący sposób obliczenia wartości zamówienia: W = 24 * C, gdzie: W – wartość zamówienia, C – stawka miesięcznej opłaty brutto.
III. Wymagania
stawiane Wykonawcy:
IV. Informacje
dotyczące przetwarzania danych osobowych w ramach prowadzonego postępowania
oraz po zawarciu umowy:
W ramach prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
realizowanego w formie zapytania ofertowego będą przetwarzane dane osobowe
zawarte w złożonych ofertach. Ponadto dane osobowe zawarte w wybranej ofercie
będą przetwarzane dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej
realizacji. Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej jako
„RODO”, Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy informuje, iż:
1) Administratorem Danych Osobowych będzie Powiatowe Biuro Geodezji i
Katastru w Świdnicy, 58-100 Świdnica, ul. Parkowa 2, zwane dalej „ADO”.
Skontaktować z nim można się poprzez adres e-mail:
sekretariat@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
2) Inspektorem Ochrony Danych (IOD) w Powiatowym Biurze Geodezji i Katastru w
Świdnicy jest Pan Wojciech Chudziński. Skontaktować się z nim można poprzez
e-mail: iodo@geodezja.swidnica.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora;
3) dane osobowe będą przetwarzane w celu prawidłowego udzielenie zamówienia
publicznego przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w Świdnicy a w przypadku
wyboru oferty dla potrzeb zawarcia umowy i jej dalszej realizacji; podstawą
prawną przetwarzania danych jest art.6 ust.1 lit b i c RODO;
4) dane osobowe zawarte w ofercie mogą być udostępniane odbiorcom danych w
rozumieniu art.4 pkt.9 RODO, w szczególności w związku z realizacją obowiązku
ustawowego w zakresie udzielenia informacji publicznej;
5) dane osobowe mogą być przekazywane organom publicznym, organom ścigania lub
innym organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) w związku z
prowadzonym przez niepostępowaniem;
6) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji
międzynarodowej;
7) dane osobowe będą przetwarzane w zakresie niezbędnym do realizacji celu
przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż przez okres wynikający z JRWA
(jednolitego rzeczowego wykazu akt) obowiązującego u ADO;
8) przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz
ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu
wobec przetwarzania a także prawo do usunięcia danych jeżeli zaistnieją ku temu
przesłanki;
9) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne dla prawidłowego
przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niepodanie
danych spowoduje, że nie będzie możliwe uwzględnienie w niniejszym postępowaniu
złożonej oferty;
11) Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom
podejmowania decyzji przez ADO, w tym profilowaniu.
V. Informacje
dodatkowe:
1) Oferta Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłową
realizacją zamówienia łącznie z kosztami przygotowania oferty;
2) Najkorzystniejsza oferta jest to oferta określająca najniższą wartość
brutto zamówienia w całym okresie świadczenia usługi;
3) Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni;
4) Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu
składania ofert cenowych;
5) Postępowanie prowadzone jest w języku polskim;
6) W formularzu udostępnionym na platformie zakupowej przez zamawiającego należy podać wartość stawki miesięcznej netto, stawkę vat (wartość
brutto zostanie automatycznie wyliczona);
7) Zamawiający niezwłocznie zawiadomi (np. drogą elektroniczną,
telefonicznie, za pośrednictwem platformy zakupowej) wszystkich Wykonawców,
którzy uczestniczyli w postępowaniu o wyborze najkorzystniejszej oferty
cenowej;
8) Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o
wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą;
9) Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia
umowy lub z innych przyczyn umowa nie zostanie zawarta albo po zawarciu nastąpi
jej rozwiązanie, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą
spośród złożonych ofert, bez konieczności prowadzenia nowej procedury wyboru
Wykonawcy;
10) Zamawiający zastrzega sobie, że może pozostawić niniejsze zapytanie bez
rozstrzygnięcia oraz możliwość odstąpienia od realizacji niniejszego zamówienia
bez podania przyczyny;
11) Istnieje możliwość obejrzenia pomieszczeń biurowych po uprzednim
kontakcie telefonicznym. Osobą do kontaktów w sprawach oględzin i dotyczących
postępowania jest Główny księgowy Elżbieta Kutyba, tel.74 852 33 74 wew.230.
12) Zapytania do Zamawiającego można kierować w formie pisemnej poprzez platformę
zakupową do dnia 12 grudnia 2023 r. do godz.15.00. Zapytania po tym terminie mogą pozostać bez odpowiedzi.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-18 14:55 | Elżbieta Kutyba |
Informujemy, że w niniejszym zapytaniu wpłynęły 4 oferty cenowe. Wybrano ofertę przedstawioną przez firmę UNICO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z Legnicy. Cena oferty brutto 74 538,00 zł (słownie: siedemdziesiąt cztery tysiące pięćset trzydzieści osiem i 00/100 złotych). Raport z postępowania: https://www.geodezja.swidnica.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt29%26func%3Dselectsite%26value%255B0%255D%3D676 |
Komunikaty