Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZIM.AD.235.2.2023.AD1 Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania segregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Marta Szramiak
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Department: Dział Administracji
Deadlines:
Published : 04-12-2023 14:18:00
Placing offers : 13-12-2023 12:50:00
Offers opening : 13-12-2023 13:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, zaprasza do przedstawienia oferty na zamówienie publiczne, którego wartość jest mniejsza od kwoty  130 000,00 zł netto pn.:

Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania segregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania segregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, tj z:

-  nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Artura Grottgera 13 w Słupsku (budynek biurowo-administracyjny),

-   nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Towarowej 10 w Słupsku (budynek dworca autobusowego).

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 59/8483736

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
projekt umowy - wywóz odpadów.pdf pdf 672.88 2023-12-04 14:18:00 Subject of the order
zapytanie ofertowe - wywóz odpadów.pdf pdf 428.36 2023-12-04 14:18:00 Subject of the order
zał. 1 - Formularz oferty.docx docx 19.8 2023-12-04 14:18:00 Criterion
Zał. 2 - Formularz cenowy.xls xls 31 2023-12-04 14:18:00 Criterion
unieważnienie.pdf pdf 116.98 2023-12-14 11:59:31 Public message
unieważnienie zapytania.docx docx 194.54 2023-12-15 09:52:12 Public message

Announcements

2023-12-15 09:52 Marta Szramiak Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: Unieważnienie

unieważnienie zapyta [...].docx

2023-12-14 11:59 Marta Szramiak UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

unieważnienie.pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania segregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania segregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku (usługa objęta 8% podatkiem VAT)

projekt umowy - wywó [...].pdf

zapytanie ofertowe - [...].pdf

1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required

zał. 1 - Formularz o [...].docx

Zał. 2 - Formularz c [...].xls

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 01.01.2024 do 31.12.2024. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 288