Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DRG.271.32.2023 Świadczenie usług w zakresie utrzymania w stałej sprawności systemów zabezpieczeń znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Marzena Kubera
Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Oddział: DRG
Termin:
Zamieszczenia : 28-11-2023 12:48:00
Składania : 04-12-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego zapraszam do złożenia oferty na:  


świadczenie usług w zakresie utrzymania w stałej sprawności systemów zabezpieczeń  znajdujących się w budynkach Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego

Treść zapytania oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia w załącznikach. 


Informujemy, że postępowanie prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.


W załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty w postaci elektronicznej wraz z załącznikami w postaci elektronicznej,

natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

* zadawania pytań Zamawiającemu,

* odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień.


Oferty złożone po terminie lub złożone nie poprzez formularz na platformie zakupowej (za pośrednictwem innych dostępnych kanałów komunikacji elektronicznej) nie będą brane pod uwagę.

Zapraszamy do złożenia oferty.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

 

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość"

lub pod nr tel. 44 732 77 70 lub 44 732 77 73.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym

od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02
  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 230.88 2023-11-28 12:48:00 Postępowanie
Kryteria oceny ofert.pdf pdf 161.84 2023-11-28 12:48:00 Postępowanie
Projekt umowy.pdf pdf 167.67 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Załącznik Nr 1 do umowy.pdf pdf 74.45 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Załącznik Nr 2 do umowy.pdf pdf 74.43 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Załącznik nr 3 do umowy.pdf pdf 54.27 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Formularz oferty.pdf pdf 110.94 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do formularza oferty.pdf pdf 76.97 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Formularz oferty.docx docx 31.39 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Załącznik nr 1 do formularza oferty - arkusz aktywny.xlsx xlsx 14.51 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 96.72 2023-11-28 12:48:00 Kryterium
Zestawienie złożonych ofert.pdf pdf 149.45 2023-12-05 09:34:16 Publiczna wiadomość
Informacja o udzieleniu zamówienia.pdf pdf 167.61 2024-01-03 07:34:58 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-03 07:34 Marzena Kubera W załączeniu „Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty i udzieleniu zamówienia”.

Informacja o udziele [...].pdf

2023-12-05 09:34 Marzena Kubera W załączeniu „Zestawienie złożonych ofert”.
W imieniu Urzędu Miasta Piotrkowa Trybunalskiego dziękuję za złożenie ofert.

Zestawienie złożonyc [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Utrzymanie w stałej sprawności systemów zabezpieczeń - przeglądy techniczne systemów Zgodnie z opisem w dołączonym "Zapytaniu ofertowym" oraz z zapisami w projekcie umowy 1 usługa Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego
Pasaż Karola Rudowskiego 10
97-300, Piotrków Trybunalski
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 50% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Cena 1 roboczogodziny 15% Dot. usług związanych z naprawami w przypadku wystąpienia awarii - cena ta nie stanowi wartości oferty (umowy), ale zostanie wpisana, jako obowiązująca, do umowy - podkryterium ceny. Proszę wpisać swoją, deklarowaną cenę za 1 roboczogodzinę (0)
3 Czas reakcji serwisowej 20% Czas wyrażony w minutach, jaki upłynie od chwili telefonicznego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do momentu podjęcia działań przez Wykonawcę, w celu usunięcia awarii lub zdiagnozowania jej przyczyny. Zamawiający zastrzega sobie, iż czas reakcji nie może przekraczać 300 minut (5 godzin). Proszę zadeklarować swój czas reakcji (ilość godzin). (0)
4 Termin usunięcia awarii 15% Termin wyrażony w godzinach, liczony od momentu reakcji serwisowej. Zamawiający zastrzega sobie, iż termin usunięcia awarii nie może przekraczać 48 godzin. Proszę zadeklarować swój termin (ilość godzin) (0)
5 Warunki płatności - Przelew 14 dni, licząc od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury (lub e-faktury). Proszę potwierdzić, wpisując "Akceptuję" (0)
6 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty dojazdu do siedziby Zamawiającego po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Projekt umowy (z załącznikami) - Zapoznałam(-em) się i akceptuję projekt umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

Projekt umowy.pdf

Załącznik Nr 1 do um [...].pdf

Załącznik Nr 2 do um [...].pdf

Załącznik nr 3 do um [...].pdf

(0)
8 Formularz oferty (z załącznikiem - formularzem cenowym)) - Proszę wydrukować/wypełnić, podpisać i dołączyć do oferty (do Państwa dyspozycji załącznik w wersji PDF lub w wersji edytowalnej) (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz oferty.pdf

Załącznik nr 1 do fo [...].pdf

Formularz oferty.doc [...].docx

Załącznik nr 1 do fo [...].xlsx

(0)
9 Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) koncesji na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego - Proszę dołączyć scan do oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
10 Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy) uprawnień do instalowania, programowania i konserwacji urządzeń Interaktywnego Systemu Sygnalizacji Pożarowej POLON - Proszę dołączyć scan do oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia aktualnego wyciągu z KRS lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - Proszę dołączyć scan do oferty (0)
12 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych - Zapoznałam(-em) się z informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych, proszę potwierdzić, wpisując "TAK"

Informacja dotycząca [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 366