Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 22-11-2023 11:59:00 |
Składania : | 28-11-2023 08:00:00 |
Otwarcia : | 28-11-2023 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do postępowania. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z 4 części zamówienia i nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy. Termin związania ofertą wynosi 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny, do którego należy dołączyć w formie załącznika ofertę z kalkulacją cenową oferty na poszczególne części zamówienia (załączniki postępowania).
Wykaz
budynków, lokali i urządzeń do kontroli okresowych zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki do postępowania.
Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie cenę za wykonanie zamówienia zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 poz. 178 ze zm.) tj. cenę uwzględniającą podatek od towarów i usług jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług (tzw. cenę brutto). Wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrągleń.
Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Jego oferty nie podlegają rozpatrzeniu. Z tytuły wykluczenia Wykonawcy z postępowania nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. Termin związania ofertą wynosi 21 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu procedury odwoławczej.
Wykonawca przystępując do postępowania oświadcza:
1) że, realizując zamówienie będę stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 2016 r. nr 119 s. 1 – „RODO”),
2) że wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (w przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa),
3) że nie podlegam wykluczeniu z postępowania w zakresie, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Zamawiający zastrzega, iż może bez podania przyczyn odwołać postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia lub nie wybrać żadnej z przedstawionych mu ofert. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-11-30 08:41 | Dariusz Chełstowski |
Zamawiający
informuje,
że
w
postępowaniu
nr
SA.270.13.2023
do
realizacji
zamówienia
wyłonił
następujących
Wykonawców: Część zamówienia nr 1 i 4: Eko-Invest Justyna Januszko-Siemion, ul. Gdańska 40C, 19-300 Ełk. Część zamówienia nr 2: IBS Inwestycje Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Św Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa. Część zamówienia nr 3: Einstalprojekt Włodzimierz Kruczek, ul. Partyzancka 22. 05-074 Halinów. Dariusz Chełstowski. |
Komunikaty