Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: SA.270.13.2023 Okresowa jednoroczna i pięcioletnia kontrola stanu technicznego budynków i lokali mieszkalnych oraz instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska oraz przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Drygały.

Dariusz Chełstowski
Nadleśnictwo Drygały
Termin:
Zamieszczenia : 22-11-2023 11:59:00
Składania : 28-11-2023 08:00:00
Otwarcia : 28-11-2023 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach do postępowania. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 4 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na każdą z 4 części zamówienia i nie ogranicza liczby części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy. Termin związania ofertą wynosi 7 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny, do którego należy dołączyć w formie załącznika ofertę z kalkulacją cenową oferty na poszczególne części zamówienia (załączniki postępowania).

Wykaz budynków, lokali i urządzeń do kontroli okresowych zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym załączniki do postępowania.


Wykonawca zobowiązany jest podać w ofercie cenę za wykonanie zamówienia zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (Dz. U. z 2019 poz. 178 ze zm.) tj. cenę uwzględniającą podatek od towarów i usług jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług (tzw. cenę brutto). Wartości należy podać  z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku zgodnie  z matematycznymi zasadami zaokrągleń.

Zamawiający informuje, że oferty składane w niniejszym postępowaniu są jawne i mogą podlegać udostępnieniu osobom trzecim od chwili ich otwarcia. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Wykonawca, który złoży więcej niż jedną ofertę zostanie wykluczony z postępowania. Jego oferty nie podlegają rozpatrzeniu. Z tytuły wykluczenia Wykonawcy z postępowania nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca. Termin związania ofertą wynosi 21 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie przewiduje w postępowaniu procedury odwoławczej.

Wykonawca przystępując do postępowania oświadcza:

1)           że, realizując zamówienie będę stosować przepisy rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, Dz. Urz. UE L 2016 r. nr 119 s. 1 – „RODO”),

2)           że wypełnia obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (w przypadku, gdy Wykonawca nie przekazuje danych osobowych innych niż bezpośrednio jego dotyczących lub zachodzi wyłączenie stosowania obowiązku informacyjnego, stosownie do art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO treści oświadczenia wykonawca nie składa),              

3)           że nie podlegam wykluczeniu z postępowania  w zakresie, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach  w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.


Zamawiający zastrzega, iż może bez podania przyczyn odwołać postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia lub nie wybrać żadnej z przedstawionych mu ofert. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
9 Wzór umowy.pdf pdf 244.95 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
6.4 Formularz cenowy - instalacji i urządzeń przeciwpożarowych.docx docx 26.86 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
6.3 Formularz cenowy. Przegląd okresowy budynków w zakresie instalcji elektrycznych i odgromowych.docx docx 32.97 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
6.1-2 Formularz cenowy - urządzeń służących ochronie środowiska i efektywnosci kotłów i klimatyzacji .docx docx 33.72 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
6 Formularz oferty.doc doc 162 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
4 Wzór Protokołu kontroli systemu klimatyzacji Przegląd okresowy.pdf pdf 605.25 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
3 Wzór Protokołu kontroli systemu ogrzewania Przegląd okresowy.pdf pdf 360.97 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
2 Wzór Protokół rocznego przeglądu urządzeń służących ochronie środ.doc doc 89 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
5 Protokoły z okresowego przeglądu instalacji elektrycznej i odgromowej w 2018 r..pdf pdf 75424.75 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
0 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 706.3 2023-11-22 11:59:00 Postępowanie
6 Formularz oferty.doc doc 162 2023-11-22 11:59:00 Przedmiot zamówienia
6.4 Formularz cenowy - instalacji i urządzeń przeciwpożarowych.docx docx 26.86 2023-11-22 11:59:00 Przedmiot zamówienia
6 Formularz oferty.doc doc 162 2023-11-22 11:59:00 Przedmiot zamówienia
6 Formularz oferty.doc doc 162 2023-11-22 11:59:00 Przedmiot zamówienia
6.3 Formularz cenowy. Przegląd okresowy budynków w zakresie instalcji elektrycznych i odgromowych.docx docx 32.97 2023-11-22 11:59:00 Przedmiot zamówienia
6 Formularz oferty.doc doc 162 2023-11-22 11:59:00 Przedmiot zamówienia
6.1-2 Formularz cenowy - urządzeń służących ochronie środowiska i efektywnosci kotłów i klimatyzacji .docx docx 33.72 2023-11-22 11:59:00 Przedmiot zamówienia
6.1-2 Formularz cenowy - urządzeń służących ochronie środowiska i efektywnosci kotłów i klimatyzacji .docx docx 33.72 2023-11-22 11:59:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2023-11-30 08:41 Dariusz Chełstowski Zamawiający informuje, że w postępowaniu nr SA.270.13.2023 do realizacji zamówienia wyłonił następujących Wykonawców:
Część zamówienia nr 1 i 4: Eko-Invest Justyna Januszko-Siemion, ul. Gdańska 40C, 19-300 Ełk.
Część zamówienia nr 2: IBS Inwestycje Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Św Jacka Odrowąża 15, 03-310 Warszawa.
Część zamówienia nr 3: Einstalprojekt Włodzimierz Kruczek, ul. Partyzancka 22. 05-074 Halinów.
Dariusz Chełstowski.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 zamówienia Kontrola jednoroczna na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 lit b Ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., w zakresie zagrożenia bezpieczeństwa osób, oraz zagrożenia dla środowiska w zakresie oceny stanu technicznego instalacji i urządzeń służących ochronie środowiska.

6 Formularz oferty.d [...].doc

6.1-2 Formularz ceno [...].docx

1 szt. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
(0)
2 Część 2 zamówienia Sprawdzenie stanu technicznego systemów ogrzewania z uwzględnieniem efektywności energetycznej na podstawie art. 23 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy z dnia 29 sierpnia 2014 r. o charakterystyce energetycznej budynków.

6 Formularz oferty.d [...].doc

6.1-2 Formularz ceno [...].docx

1 szt. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
(0)
3 Część 3 zamówienia Okresowa kontrola pięcioletnia, na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. ( tekst jednolity Dz.U. z 2023 poz. 2351 z późn.zm), gdzie zakres zamówienia obejmował będzie, badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.

6 Formularz oferty.d [...].doc

6.3 Formularz cenowy [...].docx

1 szt. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
(0)
4 Część 4 zamówienia Okresowa kontrola coroczna urządzeń przeciwpożarowych na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów, w zakresie kontroli 2 drzwi przeciwpożarowych oraz 2 kurtyn przeciwpożarowych w budynku biura Nadleśnictwa Drygały, Urządzenia przeciwpożarowe zlokalizowane są w budynku biurowym Nadleśnictwa Drygały.

6 Formularz oferty.d [...].doc

6.4 Formularz cenowy [...].docx

1 szt. Nadleśnictwo Drygały
Drygały, ul. Grunwaldzka 22
12-230 , Biała Piska
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2685 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 20 grudnia 2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 424