Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 20-11-2023 13:25:00 |
Składania : | 07-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 07-12-2023 10:00:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FP |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa sieci wodociągowej w rejonie ul. Wschodniej, Tylnej i Młodego Górnika w Gliwicach”.
2. Szczegółowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych (Załącznik nr 1 do Umowy).
3. Długość sieci wodociągowej– zgodnie z dokumentacją projektową.
4. Inwestycja objęta niniejszym zamówieniem jest planowana do ujęcia we wniosku o dofinansowanie w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko na lata 2021-2027 (FEnIKS).
5. Zamawiający zaznacza, że ze względu na powykonawczy charakter wynagrodzenia Wykonawcy, wszelkie ilości podane w Przedmiarze Robót stanowiącym część Dokumentacji Projektowej należy traktować jako ilości szacunkowe, które stanowią podstawę dla sporządzenia oferty przez Wykonawcę. W szczególności zatem ewentualny większy lub mniejszy zakres faktycznie zrealizowanych robót niż to wynika z Przedmiaru Robót, lecz objętych Dokumentacją Projektową będzie podstawą do rozliczenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem jednakże, iż wartość w ten sposób ustalonego wynagrodzenia nie przekroczy kwoty całkowitego wynagrodzenia umownego wskazanego w § 9 ust. 1 wzoru umowy, a fakturowanie poszczególnych etapów prac nie przekroczy kwot częściowych podanych w harmonogramie rzeczowo – finansowym opisanym w ust. 14 umowy. Ewentualne roboty nie ujęte w Dokumentacji Projektowej i Przedmiarze robót będą rozliczone zgodnie z warunkami podanymi w ust. 10 umowy.
6. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty: 36 miesięcy licząc od dnia następującego po dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych.
7. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w terenie, na którym mają być prowadzone prace, po wcześniejszym ustaleniu terminu.
8. Wykonawca wykona wszystkie wymagane próby, w tym próby szczelności wszystkich rurociągów, w tym płukanie i dezynfekcję wodociągów wraz z badaniem jakości wody.
9. Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania określone we wszystkich uzyskanych uzgodnieniach, opiniach branżowych, decyzjach, postanowieniach itd., zamieszczonych w niniejszym postępowaniu.
10. Zamawiający wskazuje standardy ochrony drzew w procesie inwestycyjnym, zgodnie z wytycznymi dostępnymi na stronie http://drzewa.org.pl/standardy/ i zobowiązuje Wykonawcę do ich stosowania w ramach realizacji niniejszej inwestycji, w zakresie wskazanym w rozdziale 3. Etap realizacji prac. Standardy te stanowią załącznik nr 5 do umowy.
11. Dopuszcza się zastosowanie materiałów i urządzeń innych typów niż wskazano w dokumentacji, posiadających parametry techniczne nie gorsze od podanych w projekcie. Z uwagi na to, że systemy rur produkowane przez różnych dostawców rur z żeliwa sferoidalnego nie są ze sobą kompatybilne, nie jest możliwe przygotowanie uniwersalnego projektu wskazującego konkretne jedno rozwiązanie dla kilku różnych producentów. W przypadku zastosowania innego systemu z rur żeliwnych sferoidalnych, niż wskazany w projekcie, należy stosować wytyczne danego producenta sytemu, z uwagi na różnice w sposobie montażu, rodzaju stosowanych uszczelek, rodzajów połączeń blokowanych, dopuszczalnych odchyleń i długości kotwienia. Wszystkie materiały dostarczone na budowę muszą posiadać stosownie do ich przeznaczenia deklaracje zgodności z obwiązującymi normami, świadectwa jakości, aprobaty techniczne lub certyfikaty, karty gwarancyjne itp. Zastosowane materiały dla rurociągów wody przeznaczonej do spożycia, rury oraz armatura powinny dodatkowo posiadać atest PZH.
Szczegółowe warunki zamówienia zostały określone w Materiałach Przetargowych oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do MP.
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-21 16:29 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o wyniku postępowania - w załączeniu. |
2023-12-07 10:43 | Patrycja Kandyba | Informacja z otwarcia ofert |
2023-12-04 13:14 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia i modyfikacja treści Materiałów Przetargowych - w załączeniu. |
2023-11-30 14:31 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia i modyfikacja treści Materiałów Przetargowych - w załączeniu. |
2023-11-28 10:22 | Anna Jasińska | Wyjaśnienia treści Materiałów Przetargowych - w załączeniu. |
2023-11-23 16:26 | Anna Jasińska | Zawiadomienie o modyfikacji Materiałów Przetargowych - w załączeniu. |
Komunikaty