Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa wyposażenia do pracowni poligraficznej w Zespole Szkół Technicznych w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: „Profesjonaliści w zawodzie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020

Monika Człapska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Funduszy Europejskich
Termin:
Zamieszczenia : 17-11-2023 13:48:00
Składania : 22-11-2023 12:00:00
Otwarcia : 22-11-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Pl. Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.:

dostawa wyposażenia do pracowni poligraficznej w Zespole Szkół Technicznych w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: „Profesjonaliści w zawodzie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020”.

 

 

Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia oraz Wzór umowy.  

Wymagane dokumenty:

·         Zamawiający wymaga załączenia do oferty, złożonej przez Platformę Zakupową, skanu wypełnionego i podpisanego przez uprawnioną osobę, formularza oferty.

·         Oferent wypełniając ofertę na Platformie Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/um_plock) wskazuje cenę jednostkową netto oraz określa właściwą stawkę podatku VAT.

·         W przypadku, gdy cena oferowana brutto na platformie zakupowej jest inna niż podana w formularzu oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto z formularza ofertowego. W takiej sytuacji Zamawiający dokona edycji oferty zgodnie z załączonym przez Oferenta formularzem.

·         W przypadku oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej Zamawiający wezwie Oferenta do złożenia wyjaśnień złożonej oferty.

·         W przypadku, gdy Oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferentów, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.

·         W przypadku podpisania formularza oferty przez Pełnomocnika, do oferty należy załączyć skan pełnomocnictwa osoby lub osób podpisujących ofertę.

·         Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.

·         W przypadku złożenia oferty, której cena przewyższa środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia, Zamawiający może unieważnić postępowanie.

·         Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.

·         Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.

·         Ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane.

·         W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.

·         Uwaga! Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%)

 

Miejsce i termin składania ofert.

Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową Zamawiającego, która znajduje się na stronie https://platformazakupowa.pl/um_plock do dnia i godziny wskazanej na platformie.

W załączeniu przekazuję:

·         oświadczenia

·         Załącznik nr 1_Opis Przedmiotu Zamówienia

·         Załącznik nr 2 cz. I_ formularz cenowy

·         Załącznik nr 2 cz. II_ formularz cenowy

·         Załącznik nr 2 cz. III_ formularz cenowy

·         Załącznik nr 2 cz. IV_ formularz cenowy

·         Umowa_wzór

·         Klauzula informacyjna RODO

 

Z poważaniem

Monika Człapska

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
oświadczenia.docx docx 68.63 2023-11-17 13:48:00 Postępowanie
umowa_wzór doposażenie ZST.doc doc 140.5 2023-11-17 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA_doposażenie ZST.docx docx 69.3 2023-11-17 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 cz. I_formularz cenowy.docx docx 58.76 2023-11-17 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 cz. II_formularz cenowy.docx docx 58.99 2023-11-17 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 cz. III_formularz cenowy.docx docx 58.81 2023-11-17 13:48:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 cz. IV_formularz cenowy.docx docx 58.82 2023-11-17 13:48:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO.docx docx 62.46 2023-11-17 13:48:00 Postępowanie

Komunikaty

2023-11-23 09:39 Monika Człapska Dzień dobry,
Zamawiający Gmina - Miasto Płock informuje, że wybrana została oferta firmy Partner Premium Sałata Spółka Jawna ze względu na najniższą cenę:
Część I - 7 150,00 zł,
Część II - 4 105,00 zł,
Część III - 6 749,99 zł,
Część IV - 860,00 zł - RAZEM - 18 864,99 zł brutto,

z poważaniem
Monika Człapska

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część I – dostawa prasy transferowej Opis przedmiotu zamówienia w załączniku 1 dostawa - (0)
2 Część II – dostawa trymera do papieru format A1 oraz trymera do papieru format A2 Opis przedmiotu zamówienia w załączniku 1 dostawa - (0)
3 Część III – dostawa gilotyny ręcznej Opis przedmiotu zamówienia w załączniku 1 dostawa - (0)
4 Część IV – dostawa bigówki Opis przedmiotu zamówienia w załączniku 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 220