Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 17-11-2023 13:48:00 |
Składania : | 22-11-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 22-11-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Pl. Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia pn.:
„dostawa wyposażenia do pracowni poligraficznej w Zespole Szkół Technicznych w Płocku w ramach realizacji projektu pn.: „Profesjonaliści w zawodzie” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 - 2020”.
Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia oraz Wzór umowy.
Wymagane dokumenty:
· Zamawiający wymaga załączenia do oferty, złożonej przez Platformę Zakupową, skanu wypełnionego i podpisanego przez uprawnioną osobę, formularza oferty.
· Oferent wypełniając ofertę na Platformie Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/um_plock) wskazuje cenę jednostkową netto oraz określa właściwą stawkę podatku VAT.
· W przypadku, gdy cena oferowana brutto na platformie zakupowej jest inna niż podana w formularzu oferty, Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto z formularza ofertowego. W takiej sytuacji Zamawiający dokona edycji oferty zgodnie z załączonym przez Oferenta formularzem.
· W przypadku oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej Zamawiający wezwie Oferenta do złożenia wyjaśnień złożonej oferty.
· W przypadku, gdy Oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami Ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferentów, których oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
· W przypadku podpisania formularza oferty przez Pełnomocnika, do oferty należy załączyć skan pełnomocnictwa osoby lub osób podpisujących ofertę.
· Oferent jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.
· W przypadku złożenia oferty, której cena przewyższa środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia, Zamawiający może unieważnić postępowanie.
· Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania postępowania bez podania przyczyny, bądź zamknięcia postępowania bez wyboru którejkolwiek z ofert.
· Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
· Ogłoszenie, a także warunki postępowania mogą być zmienione lub odwołane.
· W sprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.
· Uwaga! Zamawiający zwraca uwagę na możliwość wyboru stawki VAT przy składaniu oferty (rozwinięcie przy domyślnej stawce 23%)
Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową Zamawiającego, która znajduje się na stronie https://platformazakupowa.pl/um_plock do dnia i godziny wskazanej na platformie.
W załączeniu przekazuję:
· oświadczenia
· Załącznik nr 1_Opis Przedmiotu Zamówienia
· Załącznik nr 2 cz. I_ formularz cenowy
· Załącznik nr 2 cz. II_ formularz cenowy
· Załącznik nr 2 cz. III_ formularz cenowy
· Załącznik nr 2 cz. IV_ formularz cenowy
· Umowa_wzór
· Klauzula informacyjna RODO
Z poważaniem
Monika Człapska
2023-11-23 09:39 | Monika Człapska |
Dzień
dobry, Zamawiający Gmina - Miasto Płock informuje, że wybrana została oferta firmy Partner Premium Sałata Spółka Jawna ze względu na najniższą cenę: Część I - 7 150,00 zł, Część II - 4 105,00 zł, Część III - 6 749,99 zł, Część IV - 860,00 zł - RAZEM - 18 864,99 zł brutto, z poważaniem Monika Człapska |
Komunikaty