Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZP.7011.16.2023.KA Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Śmigla w 2024 r.

Angelika Konieczka
Gmina Śmigiel
Deadlines:
Published : 06-11-2023 09:30:00
Placing offers : 17-11-2023 10:00:00
Offers opening : 17-11-2023 10:15:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Część I - Zapytanie ofertowe o cenę.pdf pdf 506.97 2023-11-06 09:30:00 Proceeding
Część II - Projekt Umowy.pdf pdf 588.29 2023-11-06 09:30:00 Proceeding
Załącznik nr 3A - Formularz Cenowy PAKIET I.xlsx xlsx 25.09 2023-11-06 09:30:00 Proceeding
Załącznik nr 3B - Formularz Cenowy PAKIET II.xlsx xlsx 16.91 2023-11-06 09:30:00 Proceeding
Załączniki do Zapytania - wersja edytowalna.docx docx 25.54 2023-11-06 09:30:00 Proceeding
Zawiadomienie o zmianie Zapytania ofertowego o cenę.pdf pdf 283.73 2023-11-14 14:35:09 Public message
Część I - Zapytanie ofertowe o cenę - zmiana 1.pdf pdf 507 2023-11-14 14:35:09 Public message
Odpowiedzi na pytania 1.pdf pdf 459.7 2023-11-15 13:26:48 Public message
Załącznik nr 3B - Formularz Cenowy PAKIET II - zmiana.xlsx xlsx 16.4 2023-11-15 13:26:48 Public message
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 320.86 2023-11-30 13:38:34 Public message

Announcements

2023-11-30 13:38 Angelika Konieczka Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2023-11-15 13:26 Angelika Konieczka Wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego o cenę 1

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 3B - Fo [...].xlsx

2023-11-14 14:35 Angelika Konieczka Zawiadomienie o zmianie Zapytania ofertowego o cenę 1

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Część I - Zapytanie [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 PAKIET I - materiały biurowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części I - Zapytaniu ofertowym o cenę 1 delivery - (0)
2 PAKIET II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części I - Zapytaniu ofertowym o cenę 1 delivery - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

The number of page views: 649