Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.7011.16.2023.KA Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Urzędu Miejskiego Śmigla w 2024 r.

Angelika Konieczka
Gmina Śmigiel
Termin:
Zamieszczenia : 06-11-2023 09:30:00
Składania : 17-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-11-2023 10:15:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Część I - Zapytanie ofertowe o cenę.pdf pdf 506.97 2023-11-06 09:30:00 Postępowanie
Część II - Projekt Umowy.pdf pdf 588.29 2023-11-06 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3A - Formularz Cenowy PAKIET I.xlsx xlsx 25.09 2023-11-06 09:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 3B - Formularz Cenowy PAKIET II.xlsx xlsx 16.91 2023-11-06 09:30:00 Postępowanie
Załączniki do Zapytania - wersja edytowalna.docx docx 25.54 2023-11-06 09:30:00 Postępowanie
Zawiadomienie o zmianie Zapytania ofertowego o cenę.pdf pdf 283.73 2023-11-14 14:35:09 Publiczna wiadomość
Część I - Zapytanie ofertowe o cenę - zmiana 1.pdf pdf 507 2023-11-14 14:35:09 Publiczna wiadomość
Odpowiedzi na pytania 1.pdf pdf 459.7 2023-11-15 13:26:48 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 3B - Formularz Cenowy PAKIET II - zmiana.xlsx xlsx 16.4 2023-11-15 13:26:48 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.pdf pdf 320.86 2023-11-30 13:38:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-30 13:38 Angelika Konieczka Ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Ogłoszenie o wyborze [...].pdf

2023-11-15 13:26 Angelika Konieczka Wyjaśnienie treści Zapytania ofertowego o cenę 1

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

Załącznik nr 3B - Fo [...].xlsx

2023-11-14 14:35 Angelika Konieczka Zawiadomienie o zmianie Zapytania ofertowego o cenę 1

Zawiadomienie o zmia [...].pdf

Część I - Zapytanie [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 PAKIET I - materiały biurowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części I - Zapytaniu ofertowym o cenę 1 dostawa - (0)
2 PAKIET II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części I - Zapytaniu ofertowym o cenę 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)

Liczba odsłon strony: 633