Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 27-10-2023 12:48:00 |
Placing offers : | 03-11-2023 15:00:00 |
Offers opening : | 06-11-2023 15:05:00 |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Supply |
1. Dostawa będzie zrealizowana w nieprzekraczalnym terminie max. 10 dni roboczych.
2. Wszelkie koszty związane z realizacją dostawy w tym koszt
dojazdu i montażu leżą po stronie Wykonawcy.
3. Płatność – przelew z odroczonym terminem płatności 30 dni od wykonania
dostawy i dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego– Wydziału Łączności i
Informatyki KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 91-048 Łódź, przelewem
na konto Wykonawcy podane na fakturze.
4. Towar musi być fabrycznie nowy i dostarczany w oryginalnych, nienaruszonych
opakowaniach producenta.
5. Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania na każdym etapie jego trwania.
7. Kryterium oceny: najniższa cena.
8. Dostawca który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty ( terminowość
dostaw , zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod uwagę w
postępowaniu.
9. Jeżeli dostarczony towar jest niezgodny ze specyfikacją z zapytania
ofertowego/aukcji i złożoną przez wykonawcę ofertą – zostanie on odesłany na
koszt Wykonawcy.
W razie pytań proszę o kontakt
w godz. 8:30 do 15:00
Monika Borcińska
monika.borcinska@ld.policja.gov.pl
2023-11-23 10:28 | Monika Borcińska | Postępowanie zostało unieważnione. Uzasadnienie: W dniu 21.11.23r. wybrany Wykonawca zrezygnował realizacji zamówienia - zmiana cen rynkowych. W związku z tym postępowanie zostaje unieważnione. |
Announcements