Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: WZ-091-118/23 Dostawa materiałów biurowych

Deadlines:
Published : 03-11-2023 12:07:00
Placing offers : 22-11-2023 12:00:00
Offers opening : 22-11-2023 12:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.: 42 672 11 21  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego-Formularz opisowo-cenowy.xlsx xlsx 204.83 2023-11-03 12:07:00 Proceeding
Załącznik nr 2 do Zapytania - Projekt umowy.pdf pdf 98.72 2023-11-03 12:07:00 Proceeding
Załącznik nr 3 do Zapytania - Istotne postanowienia.pdf pdf 98.36 2023-11-03 12:07:00 Proceeding
Załącznik nr 4 do Zapytania - Oświadczenie.pdf pdf 78.97 2023-11-03 12:07:00 Proceeding
Załącznik nr 5 do Zapytania - Oświadczenie RODO.pdf pdf 64.97 2023-11-03 12:07:00 Proceeding
Odpowiedź na pytania 1.pdf pdf 192.48 2023-11-13 13:13:24 Public message
załącznik nr 1.pdf pdf 1818.14 2023-11-13 13:13:24 Public message
załącznik nr 2.jpg jpg 12.09 2023-11-13 13:13:24 Public message
załącznik nr 3.jpg jpg 13.45 2023-11-13 13:13:24 Public message
Formularz opisowo-cenowy z dnia 2023-11-20.xlsx xlsx 27.26 2023-11-20 08:08:57 Public message
Odpowiedzi na pytania 2-7.pdf pdf 584.61 2023-11-20 08:08:57 Public message

Announcements

2023-11-20 08:08 Aleksandra Dziadosz Dzień dobry,
Zamawiający przesyła odpowiedzi na pytania wraz z załącznikiem do przedmiotowego postępowania.

Pozdrawiam,
Aleksandra Dziadosz

Formularz opisowo-ce [...].xlsx

Odpowiedzi na pytani [...].pdf

2023-11-15 10:08 Aleksandra Dziadosz Dzień dobry,
Zamawiający informuje, iż przedłuża termin składania ofert w przedmiotowym postępowaniu do dnia 22 listopada 2023 r., do godziny 12:00.

Pozdrawiam,
Aleksandra Dziadosz
2023-11-13 13:13 Aleksandra Dziadosz Dzień dobry,
przesyłam pismo - odpowiedź na pytanie wraz załącznikami.

Pozdrawiam,
Aleksandra Dziadosz

Odpowiedź na pytania [...].pdf

załącznik nr 1.pdf

załącznik nr 2.jpg

załącznik nr 3.jpg

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Materiały biurowe (wartość netto - razem) z Załącznika nr 1 do Zapytania ofertowego Formularza opisowo-cenowego 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do Zapytania ofertowego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Wymagane Oświadczenie - Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego Attachment required (0)
5 Wymagane Oświadczenie - RODO - Załącznik nr 5 do Zapytania ofertowego Attachment required (0)
6 Wymagane dokumenty KRS/CEiDG - wyciąg z rejestru KRS lub CEiDG (wydane wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) Attachment required (0)
7 Wymagane dokumenty-Formularz opisowo-cenowy - Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego Attachment required (0)
8 Pozostałe dokumenty - pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta oryginał (scan) lub w formie notarialnie potwierdzonego odpisu (scan) (0)
9 Pozostałe dokumenty - umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej) (0)
10 Wymagane dokumenty -dowód wniesienia wadiumie wpłaty wadium - Dowód wniesienia wadium - 2 000,00 zł (0)
(0)

The number of page views: 466