Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WI.271.14.2023 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Lubawka w sezonie 2023/2024

Agata Sosnowska
Gmina Lubawka Oddział: OELiUSC
Termin:
Zamieszczenia : 28-09-2023 10:45:00
Składania : 05-10-2023 11:00:00
Otwarcia : 05-10-2023 11:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Lubawka 2023 2024.docx docx 195.27 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Zał. 1 formularz Oferty.docx docx 59.49 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Zał. 2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.docx docx 44.31 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Zał. 3 wykaz usług.docx docx 43.9 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Zał. 4 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy.docx docx 46.35 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Zał. 5 oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. u.p.z.p, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazany.docx docx 43.42 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Zał. 6 oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.docx docx 42.85 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Zał. 7 zobowiązania podmiotu, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej polegać będzie Wykonawca, do oddania mu do dys.docx docx 42.99 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Zał. 8 oświadczenie z którego wynika jaki zakres przedmiotowego zamówienia wykona poszczególny Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.docx docx 43.21 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
Projekt Umowy.pdf pdf 793.95 2023-09-28 10:45:00 Postępowanie
08dbc001-dad4-b647-8d1f-2c0010820eb9.pdf pdf 49.09 2023-09-28 11:26:42 Postępowanie
inf. o kwocie na sfinansowanie zamówienia.docx docx 548.22 2023-10-05 10:16:20 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 552.06 2023-10-05 13:37:44 Publiczna wiadomość
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.docx docx 554.86 2023-10-27 13:58:40 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-10-27 13:58 Agata Sosnowska Gmina Lubawka, działając na podstawie przepisu art. 253 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 roku, poz. 1605), niniejszym informuje, o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu pn. „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Lubawka
w sezonie 2023/2024”.

Informacja o wyborze [...].docx

2023-10-05 13:37 Agata Sosnowska Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłamy informację z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].docx

2023-10-05 10:16 Agata Sosnowska Szanowni Państwo, w załączeniu przesyłam informacje o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć Zamawiający na sfinansowanie zamówienia na usługi pn.: „Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Lubawka w sezonie 2023/2024” .

inf. o kwocie na sfi [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 684